Napsal: 22 úno 2010, 22:28
90-100 000km a ide von ! nieje to zas az taka velka investiciabrankar30 píše:a po kolko km sa ma menit??
90-100 000km a ide von ! nieje to zas az taka velka investiciabrankar30 píše:a po kolko km sa ma menit??
proč? ten olej se tam promíchá ne?sniper-- píše:mozna ze se blbe zeptam...ale ptam se jak ten starej olej dostanete vsechen ven? nic proti,ale nazory jako odsat nadobku,dolejt,znova odsat,dolejt..... mi teda moc nejak nesedi..
tomu bych rozumel...porad lepsi nez to odsavat,,,to podle miho nema vubec cenulaumar píše:ja odpajam gumennu hadicu od serva a 2-3 x tocim volantom plny do prava a do lava a necham odkvapat. ked dam novy do nadrzky tak tiez par krat potocim volantom s vypnutim motorom nech sa to poriadne odzdusni a hlavne nech sa nespeni olej a kontrolujem nadrzku
a zozere guferaPetr Kašpar píše:použij červený olej do automat převodovek od schelu,utěsní drobné netěsnosti
Dá sa v orig. servise VW kupoval som ho minulý rok a stál 13,-EUR Llibor.98 píše:dá se někde ten origo VW zeleny koupit?
Na fel 1,9D začalo protékat řízení do manžet v r.2000,řízení se neopravovalo proto jediná oprava/výměna tenkrát za těžký peníze.Dal jsem červený olej a to auto jezdí dodnes,něco podobného jsem řešil na T4,na Peugeotu atd. Žádný problém u všech aut podstatné zlepšení. Znovu- nikomu nic nevnucuju ale takové jsou moje zkušenosti.Nic není sežranétomiisp píše:a zozere guferaPetr Kašpar píše:použij červený olej do automat převodovek od schelu,utěsní drobné netěsnosti