Stránka 2 z 2
Napsal: 31 říj 2006, 06:41
od váha
lt.kubosh píše:174PS v T5 je urcite stejnej jako v te radobyterenni saskarne od VW a je to PD
ta rádoby terení šaškárna je SUV a na SUV má hodně dobrou průchodnost terénem,samo že to nemůžeš porovnávat s hummwe H1

proti tomu to je opravdu jen teréní šaškárna
Napsal: 31 říj 2006, 23:10
od sharik4x4
V těhle km bych si s tím motorem moc nezahrával.Je to dělník k nezaplacení.Je to jeden z nejpovedenějších motorů.Hold pětiválec TDI je bůh. Kam se serou nový šestiválce v A6.Ale nesmíš ho držet pod krkem,pak se ti odporoučí.Jinak k těm novým T5-děs a běs.Oproti T4 krok dozadu a ne vpřed.Ruskej gazík neboli Tuareg to snad koupí jen blbej pasák,aby se ho někdo všiml.
Napsal: 31 říj 2006, 23:40
od RichardK
Nechci nic brutálního, jen pár koniku na víc a lepší průběh krouťáku dole.Pod 2000 otáček je to úplná mrtvola(straré velké turbo z obtokem). Nechci čip protože do Volva to tu nikdo stejně za rozumný peníze pořádně neumí!- nebo snad jó?
Chtěl jsem poradit jaké konkrétně trysky (typ) tam mám dát aby to moc nehulilo a jaké by tam šlo novější turbo s naklápěcíma lopatkama (VNT).Má představa o výkonu je asi +30-40 HP.Což si mylsím že není zas tak mnoho navíc vzhledem k základu 140HP.Možná se však pletu a mám smůlu a víc to nepujde? Poraďte! Mimochodem seriový tlak turba dle autodat je pro tento motor 0,9 bar při 3000 ot/min což mi nepřipadá až zas tak monoho a myslím že by to mělo jít ještě trochu zvednout.
Richard K.
Napsal: 01 lis 2006, 00:50
od lt.kubosh
sharik4x4 píše:Ale nesmíš ho držet pod krkem,pak se ti odporoučí.
Co tim myslis? Jako jezdit porad maximalku? Pri ni ma nejakych 3800ot, coz je, rekl bych vcelku daleko od prebehu.
"Velke turbo s obtokem." To bych rekl je relativni. Velke mi neprijde a VAG pozaduje tech cca 0.9Baru uz pri 2100ot. nekde okolo nich zacina otevirat bypass. Akorat pozdeji reaguje no.
Zase na druhou stranu se tu obcas hovori, ze velmi nizke otacky dost namahaji ojnice, takze ma to cenu tlacit kroutak jeste pod 1900ot?
Napsal: 01 lis 2006, 11:18
od Forest
lt.kubosh píše:174PS v T5 je urcite stejnej jako v te radobyterenni saskarne od VW a je to PD
Ta radoby terenni sakarna porazila v testu pomerne nezanedbatelne mnozstvi aut vydavajici se za cistokrevne offroady, takze "prrr".
Vzhledem k tomu, ze stary 2,5 R5 udelala jedna firma na 300koni, tak u PD bych se teto hodnoty nebal uz vubec...nehlede na uz tak kvalitni zaklad.
Ja osobne po tom PD motoru celkem slintam a premyslim, jak by se dal narvat do Golfika aniz by se rezala karoserie
Kdo ho tam dostane a opravdu dobre ho vyladi, tak bude rulovat kategorii do 2,5litru

Napsal: 01 lis 2006, 11:48
od lt.kubosh
Forest> Jenze je otazkou v jakem stavu byl, kdyz ho na tech 300koni ladili a kolik tisic km pri tomhle nastaveni vydrzel.
Uvedom si, ze se tady bavime o autech, ktere naposledy sjely z linky v roce '97. Cili motor, kteremu tahne na 10 rok, ma za sebou jizdu na X kvalit oleju a x majitelu. Nepredpokladam, ze by nekdo z nas chtel dostat dvestekoni, kterych by ses ty nebal a nekde u Rican to musel nechal na odpocivadle, protoze se slo neco vysrat.
Osobne jsem u zadnych testu pruchodnosti te veci nebyl, casopisove testy moc neuznavam, protoze radka na konci "dekujeme XYZ za dlouhodobe zapujceni vozidla" vysvetluje vsechno. Ale se znamym jsme zakopali panzerwagen, takze neni teren jako teren.

Napsal: 01 lis 2006, 13:12
od anydraj
R5 je dobry motor a drzak.Chipnout za rozumny $ to jde taky.Akorat si s tim musi clovek pohrat.Pokud vymenis jen trysky, tak to bude hulit, a stejne se musi upravit palivova mapa.Delal jsem jich mraky a co kus to original (wallbash)
Napsal: 01 lis 2006, 19:23
od RichardK
Jak je to s tlakem versus otačky u tohoto motoru konkrétně nevím,protože to neumím ničím napíchnout za provozu.Všechny VAGy a Hex kabeli jsou na Volvo krátké.Jediné čím jdou alespoň vymazat chyby je VOL-FCRa KS od BOSCHEale ta je moc moc drahá .Ale celkem mě to zajmá a tak v sobotu zainstaluju do auta dig.tlakoměr DP-4.
Před timto Volvem(850) jsem měl Volvo 760 se strým motorem též VW 2,4TIC-řadový 6ti válec,mělo ještě větší turbo tlačilo 1,2bar, mělo výkon 90kW a homotost auta byla +/- stejná a při tom se od spoda tzn.cca.1500 zbíral o mnoho líp? Kolik si myslíte že je rozumná hranice tlaku pro tento motor(AEL) abych mu nezamáčk oči.