Zvýšení výkonu 2,5TDI R5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zvýšení výkonu 2,5TDI R5
Nazdar lidi,
měl bych dotaz? Stále tu řešíte 4válce někdy 6-ti válce ale o 5ti válcích tu moc není. Myslím tím 2,5 TDI R5 (Audi A6,Transportér,Volvo 850 atd.)
Kolik se dá s tohoto motoru vytáhnout kobylek(aby to přežil) a co je k tomu potřeba. Mám motor D5252T(označení Volvo) u Audi má označení tuším AEL.
Výkon serie 103kW a 290Nm. krouťák.Auto mám dost těžký-prázdné 1650kg, a už nechci aby mě šklolii nějaké benzínové jednašestky. Už jsem to tu jednou psal ale moc odpovědí se mi nedostalo. Poraďte!
Richard
měl bych dotaz? Stále tu řešíte 4válce někdy 6-ti válce ale o 5ti válcích tu moc není. Myslím tím 2,5 TDI R5 (Audi A6,Transportér,Volvo 850 atd.)
Kolik se dá s tohoto motoru vytáhnout kobylek(aby to přežil) a co je k tomu potřeba. Mám motor D5252T(označení Volvo) u Audi má označení tuším AEL.
Výkon serie 103kW a 290Nm. krouťák.Auto mám dost těžký-prázdné 1650kg, a už nechci aby mě šklolii nějaké benzínové jednašestky. Už jsem to tu jednou psal ale moc odpovědí se mi nedostalo. Poraďte!
Richard
Passat B2 Syncro 1,9TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 109
- Registrován: 14 říj 2006, 08:36
- Bydliště: Pilsen; Czech republic
Odpovědi: 0
Taky bych byl rád kdyby to tady někdo trochu rozepsal tenhle motor mám taky v A6, ale už má dost najeto 401000km takže mám tak trochu strach co si můžu dovolit resp. nechci žádné bláznivé úpravy , ale trochu koníků a lepší krouťák se hodí vždycky.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
Reesha doporucuje trysky. Kdyz to bude malo, tak turbo a chip.
U turba nikdo nevi zda jde proste vyndat z 111kW T4 (ma variabilni geometrii) a bez problemu namontovat k nam. Svody budou stejne, ale jestli se nebude muset modifikovat vyfukova roura. Ovladani noveho turba by se muselo predelat z podtlakoveho na nas pretlakovy system.
Za dalsi, Reesha badal nad ridici jednotkou a vypada to, ze my mame 8bitovou RJ, coz pry na ovladani VTG turba nic moc.
Suma sumarum, pro mne je tam tolik teoretickych "ale", ze mne to odradilo. Vubec netusim co vydrzi ta 6° prevodovka, ale docela nerad bych ji shanel nebo nechaval repasovat. Navic mam predni nahon a uz takhle mizi gumy zavratnou rychlosti.
U turba nikdo nevi zda jde proste vyndat z 111kW T4 (ma variabilni geometrii) a bez problemu namontovat k nam. Svody budou stejne, ale jestli se nebude muset modifikovat vyfukova roura. Ovladani noveho turba by se muselo predelat z podtlakoveho na nas pretlakovy system.
Za dalsi, Reesha badal nad ridici jednotkou a vypada to, ze my mame 8bitovou RJ, coz pry na ovladani VTG turba nic moc.
Suma sumarum, pro mne je tam tolik teoretickych "ale", ze mne to odradilo. Vubec netusim co vydrzi ta 6° prevodovka, ale docela nerad bych ji shanel nebo nechaval repasovat. Navic mam predni nahon a uz takhle mizi gumy zavratnou rychlosti.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Ne, najde se vtipalek s odpovedi "Who cares?"titan0306 píše:To už víme a rozdíl těchto dvou výkonů.
Doufám, že se nenajde vtipálek s odpovědí '' 44ps''

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Hmm, tak jste mě moc neporadily! Teď možná plácnu blbost, ale co se turba tyká - nestačilo by pouze předělat olvládání a nechat to žít vlastním životem -tzn bez toho abychom to předělávali v ŘJ? U mě je to ještě trošku komplikovanějši protože to mám ve Volvu 850. Převodovky se moc nebojím tuším že u mne je stejná jako volva 850 T5 - 250ti koňový turbo benzín.Ten má také dost krouťáku. Jaké označení má to turbo z T5, nebo ještě lépe kde se dá vidět nějaká fotka? Známi říkal že by tam mělo jít turbo VNT 25?
Můj motor má najeto asi 250 000km -což je klídek.Kilometry budou asi sedět Volvo zapisuje km ŘJ. Richardk
Můj motor má najeto asi 250 000km -což je klídek.Kilometry budou asi sedět Volvo zapisuje km ŘJ. Richardk
Passat B2 Syncro 1,9TDI