Zvýšení výkonu 2,5TDI R5

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 črc 2006, 23:18

Zvýšení výkonu 2,5TDI R5

Příspěvek od RichardK »

Nazdar lidi,
měl bych dotaz? Stále tu řešíte 4válce někdy 6-ti válce ale o 5ti válcích tu moc není. Myslím tím 2,5 TDI R5 (Audi A6,Transportér,Volvo 850 atd.)
Kolik se dá s tohoto motoru vytáhnout kobylek(aby to přežil) a co je k tomu potřeba. Mám motor D5252T(označení Volvo) u Audi má označení tuším AEL.
Výkon serie 103kW a 290Nm. krouťák.Auto mám dost těžký-prázdné 1650kg, a už nechci aby mě šklolii nějaké benzínové jednašestky. Už jsem to tu jednou psal ale moc odpovědí se mi nedostalo. Poraďte!

Richard
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

no já bych začal u Race 520, Většího turba a pořadnyho čipu. myslim, ze pak te uz moc aut predjízdet nebude (LOL)
Rudolf Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 14 říj 2006, 08:36
Bydliště: Pilsen; Czech republic

Příspěvek od Rudolf Diesel »

Taky bych byl rád kdyby to tady někdo trochu rozepsal tenhle motor mám taky v A6, ale už má dost najeto 401000km takže mám tak trochu strach co si můžu dovolit resp. nechci žádné bláznivé úpravy , ale trochu koníků a lepší krouťák se hodí vždycky.
Audi A6 2.5TDI, 103kW, r.v.1995
(Citroën C15 1.8D,r.v.1997,arbeit-CAR)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Reesha doporucuje trysky. Kdyz to bude malo, tak turbo a chip.

U turba nikdo nevi zda jde proste vyndat z 111kW T4 (ma variabilni geometrii) a bez problemu namontovat k nam. Svody budou stejne, ale jestli se nebude muset modifikovat vyfukova roura. Ovladani noveho turba by se muselo predelat z podtlakoveho na nas pretlakovy system.

Za dalsi, Reesha badal nad ridici jednotkou a vypada to, ze my mame 8bitovou RJ, coz pry na ovladani VTG turba nic moc.

Suma sumarum, pro mne je tam tolik teoretickych "ale", ze mne to odradilo. Vubec netusim co vydrzi ta 6° prevodovka, ale docela nerad bych ji shanel nebo nechaval repasovat. Navic mam predni nahon a uz takhle mizi gumy zavratnou rychlosti.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

A jak byste to viděli u 2.5 R5 od r.04 např.T5?
V čem je rozdíl mezi 130ps 2.5 a 174ps 2.5 v T5?
Je to PD nebo TDI?
Tel:776005385 Nový Bor
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

titan0306 píše:A jak byste to viděli u 2.5 R5 od r.04 např.T5?
V čem je rozdíl mezi 130ps 2.5 a 174ps 2.5 v T5?
Je to PD nebo TDI?
Jetsli to je stejnej motor jako v "tuaregoj" tak je to PD
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Je stejnej.A co rozdílnost komponentů?
Tel:776005385 Nový Bor
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

titan0306 píše:Je stejnej.A co rozdílnost komponentů?
tak to ti nepovim,ale tipuju že stejný jako mezi 1,9 TDI a 1,9 TDi PD
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Asi si mi neruzuměl.
Myslím rozdíl mezi 130 a 174ps 2.5tdi.(jako např:SW,vstřiky,turbo,atd..)
Tel:776005385 Nový Bor
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

174PS v T5 je urcite stejnej jako v te radobyterenni saskarne od VW a je to PD
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

To už víme a rozdíl těchto dvou výkonů.
Doufám, že se nenajde vtipálek s odpovědí '' 44ps'' (LOL)
Tel:776005385 Nový Bor
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

titan0306 píše:To už víme a rozdíl těchto dvou výkonů.
Doufám, že se nenajde vtipálek s odpovědí '' 44ps'' (LOL)
Ne, najde se vtipalek s odpovedi "Who cares?" (noteeth) Jsou to totiz offtopic motory, a prestoze v jinych vlaknech bez problem predvadim thread hijacking, tak tady mne zajima co kdo s "letitymstostyricetikonovympetivalcem" udela.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 črc 2006, 23:18

Příspěvek od RichardK »

Hmm, tak jste mě moc neporadily! Teď možná plácnu blbost, ale co se turba tyká - nestačilo by pouze předělat olvládání a nechat to žít vlastním životem -tzn bez toho abychom to předělávali v ŘJ? U mě je to ještě trošku komplikovanějši protože to mám ve Volvu 850. Převodovky se moc nebojím tuším že u mne je stejná jako volva 850 T5 - 250ti koňový turbo benzín.Ten má také dost krouťáku. Jaké označení má to turbo z T5, nebo ještě lépe kde se dá vidět nějaká fotka? Známi říkal že by tam mělo jít turbo VNT 25?
Můj motor má najeto asi 250 000km -což je klídek.Kilometry budou asi sedět Volvo zapisuje km ŘJ. Richardk
Passat B2 Syncro 1,9TDI
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Reesha rikal, ze nebude. VTG turbo ma velmi rychly nastup. Pry by to s nejvetsi pravdepodobnosti houpalo.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
RichardK
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 31 črc 2006, 23:18

Příspěvek od RichardK »

Chtěl bych to zkusit,místa tam mám dost.Asi tak 10xvíc jak u Transportéra.Na kterou stranu má saní turbo VNT z T4, k rozvodům nebo k setrváku?
Passat B2 Syncro 1,9TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“