Stránka 2 z 2

Napsal: 01 lis 2006, 10:12
od TDIPOWER
MirekX píše:Já si nejsem jistej, ale neliší se ty čidla jen sklonem křivky?
Když je nula, tak by ukazovaly obě nulu (možná naivní představa :D ), ale s rostoucím tlakem by to 150 PS ukazovalo jakoby míň.
To by určitě věděl Reesha, když dělá čip a někdo si dá čidlo ze 150 PS. (to normální zvládne max 1,45 baru :( .

...a co se děje nad 1.45 baru?????

Napsal: 01 lis 2006, 10:35
od váha
TDIPOWER píše:
MirekX píše:Já si nejsem jistej, ale neliší se ty čidla jen sklonem křivky?
Když je nula, tak by ukazovaly obě nulu (možná naivní představa :D ), ale s rostoucím tlakem by to 150 PS ukazovalo jakoby míň.
To by určitě věděl Reesha, když dělá čip a někdo si dá čidlo ze 150 PS. (to normální zvládne max 1,45 baru :( .

...a co se děje nad 1.45 baru?????
Měřící rozsah má to čidlo do 1,45 bar jestli sem to dobře pochopil,takže tipuju že potom řj spadne do nouzáku a vyhodí nějakou chybu

Napsal: 01 lis 2006, 11:25
od MirekX
asi nad 1,45 baru už je signál z čidla tak vysoký, že to ŘJ nepobere ani při čipu

Napsal: 01 lis 2006, 11:39
od reesha
MirekX píše:asi nad 1,45 baru už je signál z čidla tak vysoký, že to ŘJ nepobere ani při čipu
to čidlo má o něco vyšší rozsah. Cca do 1.6 baru.

A další věc.. u čidla s větším rozsahem není ani atmosférický tlak reprezentován stejnou napěťovou hodnotou, jako u čidla s menším rozsahem.

Napsal: 01 lis 2006, 19:23
od bokaco
reesha píše:
MirekX píše:asi nad 1,45 baru už je signál z čidla tak vysoký, že to ŘJ nepobere ani při čipu
to čidlo má o něco vyšší rozsah. Cca do 1.6 baru.

A další věc.. u čidla s větším rozsahem není ani atmosférický tlak reprezentován stejnou napěťovou hodnotou, jako u čidla s menším rozsahem.
To znamena, ze se cidlo kalobruje nebo kontroluje, zda je tam to prave?
A pokud zjisti jinou hodnotu pred startem, co nasleduje.
Co rikate?

Napsal: 01 lis 2006, 19:29
od reesha
bokaco píše:
reesha píše:
MirekX píše:asi nad 1,45 baru už je signál z čidla tak vysoký, že to ŘJ nepobere ani při čipu
to čidlo má o něco vyšší rozsah. Cca do 1.6 baru.

A další věc.. u čidla s větším rozsahem není ani atmosférický tlak reprezentován stejnou napěťovou hodnotou, jako u čidla s menším rozsahem.
To znamena, ze se cidlo kalobruje nebo kontroluje, zda je tam to prave?
A pokud zjisti jinou hodnotu pred startem, co nasleduje.
Co rikate?
Může ti vyskočit chyba.

Obvykle to docela funguje, když vyměníš to čidlo. Ale kdo chce jezdit dlouho ;), tak to radši dělat nebude (noteeth). A nechá si raději udělat pořádný čip ode mě

Napsal: 01 lis 2006, 19:45
od bokaco
To Reesha: Nevys nahodou co tam mam ja za cidlo? Jaky ma rozsah a kolik tlaci to turbo?

Napsal: 01 lis 2006, 20:02
od reesha
bokaco píše:To Reesha: Nevys nahodou co tam mam ja za cidlo? Jaky ma rozsah a kolik tlaci to turbo?
máš čidlo s menším rozsahem a tlak do 1.3 bar

Napsal: 01 lis 2006, 20:17
od Danakroman
Tak prominte že vám do toho lezu ale jestli sem to správně pochopil tak když bude tlak turba moc veliký tak to skočí do nouzáku??
Ja jen když sem odpojil ten obtokovej ventil tak mi to do nouzáku teda neskočli spíš naopak rozítly se mi hadice na od turba k IC je to normální? :?

Napsal: 01 lis 2006, 20:51
od martex
zdar . jelikož jsem si chtěl dát do auta měřák s infem o plnícím tlaku tak jsem použil co dům dal. měřák není nic jiného než upravený a zcejchovaný mA-metr (voltmetr). k tomu abych ho mohl zcejchovat jsem musel znát převod tlaku na výstupní napětí , které jde do řj motoru. v podstatě čidlo je napájený referenčním napětím 5V. toto se mění na výstupu v závislosti na tlaku viz .tabulka. a to je to proč to vůbec sem píšu .výstup je samozřejmě analogový. jinak jsem to porovnával i na stole za použití tlakoměrů a je to naprosto přesný.

Obrázek

Napsal: 01 lis 2006, 21:54
od MirekX
Tak tohle asi bude to čidlo na nižší tlak - do 1,45 baru.
Nemáš ještě tenhle graf pro to čidlo ze 150 PS???
Ale jak jsem to pochopil, tak výměna čidla by mohla zvednout tlak o cca 0,15 baru, ale hrozí, že při startu hodí ŘJ chybu.