Cvakání z přístrojové desky-výstrážná světla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5707
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

[quote="Huml"]já s tím zatím neměl problém, cvakání zpúsobuje to mazivo, jak je v něm obroušená ta měď stává se vodivým a spíná to to relé, když se to dobře vymyje a znova mázne není s tím problém[/quot

presne tak neríkam že to fungovat nebude ale mne sa začali tak po pul roku auta vracat s tým samým problémem tak už to radšej mením
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

jj vyčistit by to jít mohlo, ale já měl taky případ, kdy to nešlo, páč jak už to bylo vyšoupané(350kkm), tak tam byl přechoďák a roztekla se hmota okolo... Pěkně to pak čoudí (crazy)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

měl jsem namysli, že se vyplatí řešit páčku, která je jinak v pořádku, samozřejmě nějakou rozteklou mrchu už bych tam nevracel ;) beru to tak, že pokud je někdo zručnej a udělá si to sám, tak ho to nic nestojí a opraví to, páčka něco stojí a navíc jsem se setkal s tím, že i nová páčka přijela po půl roce zpět, takže pokud se zdá ok, šel bych do tý opravy
caly
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 04 lis 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od caly »

Huml píše:já s tím zatím neměl problém, cvakání zpúsobuje to mazivo, jak je v něm obroušená ta měď stává se vodivým a spíná to to relé, když se to dobře vymyje a znova mázne není s tím problém
Je to presne jak pise Huml.
V ty vazeline v prepinaci pacce blinkru je namletej prach z kontaktu a dohromady to vytvori takovou polovodivou pastu.
Ja sem prepinac hodne vystrikal(vyplavil) pripravkem na kontakty a vyfoukal kompresorem bez demonzaze z auta.Jen hadry kolem a strikal jsem kolem packy do strev prepinace pak procvakat.Ted uz 2 roky bez problemu.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ja som mal vadne rele za trojuholnikom. Nech si od niekoho najprv pozicia druhe rele na skusku a vyskusa,hned bude vediet na com je.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
DworiBak
Přispěvovatel
Příspěvky: 289
Registrován: 07 srp 2007, 18:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od DworiBak »

Tak zatím vždy tu bylo zpusobeno tou páčkou
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Jj je to páčka měl jsem to samý jen jsem jí vůbec nedemontoval jen jsem jí prostříkal kontaktolem a je klid už rok :)
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mám stejný problém,nejvíce to dělá,když ja v autě zima a vhko.Tlakový vzduch nepomohl a protože se to dá ještě přežít,zatím jsem na to líný.U Cordoby páčka na stěrače(ostřikovače) měla měděný kontakty roztahaný po celých drahách a tak jsem ho musel vyřadit a zapojit samostatně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Hanzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 13 pro 2009, 20:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanzz »

Mě zase někdy zůstane slabě svítit tlačítko varovných blinkrů.Jak ale otočím ovladačem na zapnutí větráku tak svítit přestane.Má někdo nějaký nápad? :?
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Dnes jsem se pustil do opravy dle Humla, ale nepodařilo se mi páčku tempomatu rozebrat. :?

Přikládám nějaké foto:
Demontáž airbagu
Obrázek

Demontáž volantu (detail šroubu se zbytkem lepidla proti povolení)
Obrázek

Po demontáži páčky do vypadá takhle:
Obrázek



A teď menší problem po demontáži páčky tempomatu nedokáži, skřín tempomatu, směrovek rozdělat povolím 4.torxy velikost 10 (označeno žlutě), ale nedá se z toho ten deklík sundat a dostat se k tomu mechanismu co aktivuje směrová světla.Červeně jsem zakroužkoval nějakej čep, asi drží tu páčku, ten nejspíš brání v rozbrání, jak to rozebrat ?? :?
Obrázek

Tady v tomto místě to nejde od sebe oddělat (označeno šipkou žlutě):
Obrázek

Obrázek


Detail asi nejspíš čepu který drží páčku (označeno kroužkem červeně):
Obrázek

A na závěr detail lepidla na rozebíratelné spoje, je to super věc když se povoluje šroub, tak to jde hodně ztuha, oproti tomu když to člověk dotahuje (pokaď ještě lepidlo neztuhlo) tak se to krásně bez problému dotahuje, je potom nějaká jistota, že mi nezůstane volant v ruce.
P.s.pozor jestli to budete kupovat jsou dva typy na rozebíratelné spoje a na pevné spoje, ten druhý nedoporučuji, musí se to nahřívat aby to šlo povolit.
Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ten kolíček vadit nebude,to bude na polohování páčky ale máš tam asi dva ty zacvakávací pojistky,šroubovákem odpáčit,pod těma torxama u štítku,dej vědět,jak jsi dopadl
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

jde to normálně od sebe žádní šroubky nepovoluj ty dvě páčky jsou do sebe jen zaklesnutý toe celý taky jsem nad tím chvilku laboroval ,ale jde to
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jenže jear ewing páčky má od sebe a potřebuje tu blinkrovou s tempo. rozložit na atomy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Já jí normálně jen prostříkal a byl klid
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mě třeba prostříkání nepomohlo,nepočítám-li 5dní. Proto čekám,jak se tam dostane.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“