Cvakání z přístrojové desky-výstrážná světla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
[quote="Huml"]já s tím zatím neměl problém, cvakání zpúsobuje to mazivo, jak je v něm obroušená ta měď stává se vodivým a spíná to to relé, když se to dobře vymyje a znova mázne není s tím problém[/quot
presne tak neríkam že to fungovat nebude ale mne sa začali tak po pul roku auta vracat s tým samým problémem tak už to radšej mením
presne tak neríkam že to fungovat nebude ale mne sa začali tak po pul roku auta vracat s tým samým problémem tak už to radšej mením
měl jsem namysli, že se vyplatí řešit páčku, která je jinak v pořádku, samozřejmě nějakou rozteklou mrchu už bych tam nevracel
beru to tak, že pokud je někdo zručnej a udělá si to sám, tak ho to nic nestojí a opraví to, páčka něco stojí a navíc jsem se setkal s tím, že i nová páčka přijela po půl roce zpět, takže pokud se zdá ok, šel bych do tý opravy

Je to presne jak pise Huml.Huml píše:já s tím zatím neměl problém, cvakání zpúsobuje to mazivo, jak je v něm obroušená ta měď stává se vodivým a spíná to to relé, když se to dobře vymyje a znova mázne není s tím problém
V ty vazeline v prepinaci pacce blinkru je namletej prach z kontaktu a dohromady to vytvori takovou polovodivou pastu.
Ja sem prepinac hodne vystrikal(vyplavil) pripravkem na kontakty a vyfoukal kompresorem bez demonzaze z auta.Jen hadry kolem a strikal jsem kolem packy do strev prepinace pak procvakat.Ted uz 2 roky bez problemu.
ja som mal vadne rele za trojuholnikom. Nech si od niekoho najprv pozicia druhe rele na skusku a vyskusa,hned bude vediet na com je.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Mám stejný problém,nejvíce to dělá,když ja v autě zima a vhko.Tlakový vzduch nepomohl a protože se to dá ještě přežít,zatím jsem na to líný.U Cordoby páčka na stěrače(ostřikovače) měla měděný kontakty roztahaný po celých drahách a tak jsem ho musel vyřadit a zapojit samostatně.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Dnes jsem se pustil do opravy dle Humla, ale nepodařilo se mi páčku tempomatu rozebrat.
Přikládám nějaké foto:
Demontáž airbagu

Demontáž volantu (detail šroubu se zbytkem lepidla proti povolení)

Po demontáži páčky do vypadá takhle:

A teď menší problem po demontáži páčky tempomatu nedokáži, skřín tempomatu, směrovek rozdělat povolím 4.torxy velikost 10 (označeno žlutě), ale nedá se z toho ten deklík sundat a dostat se k tomu mechanismu co aktivuje směrová světla.Červeně jsem zakroužkoval nějakej čep, asi drží tu páčku, ten nejspíš brání v rozbrání, jak to rozebrat ??

Tady v tomto místě to nejde od sebe oddělat (označeno šipkou žlutě):


Detail asi nejspíš čepu který drží páčku (označeno kroužkem červeně):

A na závěr detail lepidla na rozebíratelné spoje, je to super věc když se povoluje šroub, tak to jde hodně ztuha, oproti tomu když to člověk dotahuje (pokaď ještě lepidlo neztuhlo) tak se to krásně bez problému dotahuje, je potom nějaká jistota, že mi nezůstane volant v ruce.
P.s.pozor jestli to budete kupovat jsou dva typy na rozebíratelné spoje a na pevné spoje, ten druhý nedoporučuji, musí se to nahřívat aby to šlo povolit.


Přikládám nějaké foto:
Demontáž airbagu

Demontáž volantu (detail šroubu se zbytkem lepidla proti povolení)

Po demontáži páčky do vypadá takhle:

A teď menší problem po demontáži páčky tempomatu nedokáži, skřín tempomatu, směrovek rozdělat povolím 4.torxy velikost 10 (označeno žlutě), ale nedá se z toho ten deklík sundat a dostat se k tomu mechanismu co aktivuje směrová světla.Červeně jsem zakroužkoval nějakej čep, asi drží tu páčku, ten nejspíš brání v rozbrání, jak to rozebrat ??


Tady v tomto místě to nejde od sebe oddělat (označeno šipkou žlutě):


Detail asi nejspíš čepu který drží páčku (označeno kroužkem červeně):

A na závěr detail lepidla na rozebíratelné spoje, je to super věc když se povoluje šroub, tak to jde hodně ztuha, oproti tomu když to člověk dotahuje (pokaď ještě lepidlo neztuhlo) tak se to krásně bez problému dotahuje, je potom nějaká jistota, že mi nezůstane volant v ruce.
P.s.pozor jestli to budete kupovat jsou dva typy na rozebíratelné spoje a na pevné spoje, ten druhý nedoporučuji, musí se to nahřívat aby to šlo povolit.

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ten kolíček vadit nebude,to bude na polohování páčky ale máš tam asi dva ty zacvakávací pojistky,šroubovákem odpáčit,pod těma torxama u štítku,dej vědět,jak jsi dopadl
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5