Stránka 2 z 3

Napsal: 30 bře 2010, 18:24
od Ladas
jako by byl netěsnej sací ventil já to slyšel i naživo hele co takhle změřit tlaky když to pufá... ;)

Napsal: 30 bře 2010, 18:31
od tomiisp
Ladas píše:jako by byl netěsnej sací ventil já to slyšel i naživo hele co takhle změřit tlaky když to pufá... ;)
ja mam ten isty pocit, ale tazko nieco zmeram ked ono sa to meni start od startu, ked bufa a vypnem tak uz sa stalo ze behom 5 minut som nastartoval znova a uz to bolo ticho..takze k nicomu :( ale ta druha hlava uz je ready tak uz len chut to prehadzat :)

dhfool: aku regulaciu myslis (PD) ? ale inak mas pravdu ked to bufa tak sa trocha zmeni chod a vibracie motoru, bohuzial VAG vykazuje vsetko v norme (davka, vyrovnavanie volnobehu..) rovnake ako bez bufania, uz zo sebou vlacim VAG1551 a vzdy ked cosi tak pozeram hodnoty a nic :)

Napsal: 30 bře 2010, 19:02
od dhfool
vykazuje vsetko v norme (davka, vyrovnavanie volnobehu..)
Tohle jsem myslel ;)

Mám v domácnosti starou P205(moje první auto :o) ) a ta dělá némlich to samé. Měl jsem rozebraný motor i hlavu (nové ventily) ,komprese jak z katalogu. Dal jsem i druhé čerpadlo, zkontroloval jsem trysky na NC50 a chod bezezměn. Osobně podezřívám trysky, ale už je teda měnit nehodlám.

Pokud máš nějakého známého autotronika, zkus se zeptat, jestli se dají změřit na váze, pomocí osciloskopu, průběhy sání jednotilvých válců. VAG má žalostně malou vzorkovací frekvenci. Myslím si, že by se anomálie typu netěsný sací ventil dala snadno idetifikovat. Ale možná je to scifi :)

Napsal: 30 bře 2010, 19:04
od Ladas
to se dohledá pomocí rozdílů na vstřikovaném množství ale i tak je to nepřesný záleží jak jsou samotný vstřiky v pořádku přes váhu to je myslím nereálný....

Napsal: 30 bře 2010, 21:11
od dhfool
no jo, ale tím bys zjistil, že některý válec má menší ůhlovou rychlost, proto ho chce vstřik dokrmit, ale už bys nezjistil proč. Kdežto přes tu váhu by to mohlo ukázat přímo na ten ventil. Tolik má teorie .

Napsal: 30 bře 2010, 21:23
od Ladas
teorie je jedna věc praxe druhá proto chci aby změřil reálný tlaky to že vstřík dodává víc může být opodstatnění nižšího tlaku válce a jednotka to dorovnává aby byl chod rovnoměrný ta váha se ti neprojeví protože to zkreslí turbo a cooler a než se to dostane do hlavy je to chvilka času..

Napsal: 30 bře 2010, 22:00
od pafka
jestli v ten moment není nižší tlak oleje, ten zvuk je jako z jednoho válce, nebo ze všech?

Napsal: 30 bře 2010, 22:09
od tomiisp
pafka píše:jestli v ten moment není nižší tlak oleje, ten zvuk je jako z jednoho válce, nebo ze všech?
vypada ze iba z jedneho valca, keby ich bolo viac myslim ze by ten zvuk bol ,,castejsi,, co do frekvencie :) a tlak oleja je ok, aj v motore aj v hlave, potom som tiez isiel a mam stale nasrobovane dva snimace tlaku oleja, aj na filtru aj na hlave ale budik neukazuje ziadny pokles alebo narast tlaku oproti nebafacej faze :)

Napsal: 30 bře 2010, 22:32
od dhfool
Ladas píše:teorie je jedna věc praxe druhá proto chci aby změřil reálný tlaky to že vstřík dodává víc může být opodstatnění nižšího tlaku válce a jednotka to dorovnává aby byl chod rovnoměrný ta váha se ti neprojeví protože to zkreslí turbo a cooler a než se to dostane do hlavy je to chvilka času..
jj, turbo a potrubí to zkreslí určitě. No, chtělo by to vyzkoušet...

Napsal: 31 bře 2010, 17:05
od tomiisp
:bang: vcera a dnes za cely den ani jedno baf..takze zajtra bude bafat (noteeth) na toto by sa mohli uzatvarat stavky v com je pes zakopany :D

Napsal: 31 bře 2010, 18:50
od losfazeros
zní to opravdu jak otevřenej válec,jako kdyby vázly ventily,přidřený dříky co?

Napsal: 05 dub 2010, 11:23
od tomiisp
takze hlava prehodena za inu, nove hydra, tesnenia, bla bla.... po pociatocnom hadani pri startovani, po ohriati, 2000ot/min cca 1 minutu a motor ide ako novy, absolutne ticho, bez citelnych vibracii...nikdy tak nesiel ako ide teraz, a to som na nom urobil asi 30.000km a nikdy nemal taky zvuk ako teraz :) aj dnes za studena krasny zvuk :)
stare tesnenie pod hlavou na pohlad ziadne poskodenia, hlava este nebola podrobena detailnemu prieskumu ale zatial som zistil ze 2 ventily presakovali ale to nemusi byt smerodatne, netiekli ale presakovali takze mohla byt spina na sedle ked sa vyberala a na jednej rolne bola vypadnuta zaslepka na olejovom kanali (ta bola vypadnuta ako som teraz zistil uz ked sa menila prvy krat vacka na zaciatku zimy, len vtedy nebolo jasne co je ten kusok kovoveho valceku padnutehu v srobe na stredom domceku vacky), cize isli tam aj druhe rolny a tlak oleja citelne stupol ale aj predtym bol v norme, nizsii ale v ramci tolerancie.
Ked sa najde cas tak vyhadzem ventily von zo starej hlavy a uvidi sa :)

Napsal: 05 dub 2010, 19:44
od Ladas
no hurá :D

Napsal: 05 dub 2010, 21:15
od chosepm
Bratr má passata PD 96kw a ten samej problém. Sporadicky taky pufe :) Podle nálady. Mam v plánu shodit sací potrubí a 3 válce tak vyloučit. jeden sací ventil evidentně občas netěsní. Až budu mít další poznatky...doplním :)

Napsal: 16 čer 2010, 22:03
od 111toleďák
To tomiisp...Jaký je resumé? Pravá příčina? Dělá mi to to samé