Stránka 2 z 2
Napsal: 06 dub 2010, 21:52
od tomáš karbus
proč se do toho hrabeš, když tomu nerozumíš, já bych tohle asi ani nerozdělal bez tučné záložky na materiál a v kompletu, ten motor je super když chodí a neojebává se údržba a pokud je ten filtr ucpanej tak pak je to olejnička při třech stech, jinak to musí bejt stočený
Napsal: 06 dub 2010, 21:54
od chosepm
Marek67 píše:Tak teď nevím co mám dělat zase to skládat a nic nebo to dát do kupy ty vačky dát druhý a radši i hydroštely? gufera těsnění vík ventylů napínák jak zjistím ty písní kroužky sundat palice no dobro

Přitáhni ho, strč mu hlavu pod kapotu a zálohu na díly

Napsal: 06 dub 2010, 21:58
od pafka
to můžeš sundat palice, protože mu budou váznout i ventily , jak jsou zasrané ve vodítkách, a ten filtr je tady

Napsal: 06 dub 2010, 22:00
od Marek67
tomáš karbus píše:proč se do toho hrabeš, když tomu nerozumíš, já bych tohle asi ani nerozdělal bez tučné záložky na materiál a v kompletu, ten motor je super když chodí a neojebává se údržba a pokud je ten filtr ucpanej tak pak je to olejnička při třech stech, jinak to musí bejt stočený
Nejsu ůplnej trotl kterej na to hledí jak puk když sundá kryt rovodů zajímám se o auta jo baví mě to vím proč se točí motor a snažím se zjistit co nejvíc jde to pomalu žádnej učenej z nebe nespad jen tenhle motor dělám po prvý a nechci na tom nic zanedbat moc dobře vím že když je jen malinká šance že se něco může púosrat tak se to posere
Napsal: 06 dub 2010, 22:00
od pafka
tu zálohu ale spočítej raději tak na 50T, protože ještě bude vyjebaný napínák na řemen příslušenství

Napsal: 06 dub 2010, 22:02
od TDI tech
Rovno druhy motor alebo celeho anglicana

Napsal: 06 dub 2010, 22:03
od pafka
TDI tech píše:Rovno druhy motor alebo celeho anglicana

jen aby nebyl o 10% lepší

Napsal: 06 dub 2010, 23:20
od Vali
jj, na ten filtr serou. jednomu krasne tek olej pres odtok do vany od turba, krasny louze se podnim delali.
