Komorový výfuk(expanzni komora za turbem)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

2Dukes: pokud to tu nechces lamit, tak to tema prejmenuj, protoze tohle je opravdu k smichu ... nebo placi? (hm) ...neni to zadny komorovy vyfuk ani expazni nadoba, jedna se o expanzni komoru, ktera je soucasti vyfuku je umistena za turbem.
TDIPOWER píše:Nevím proč na mě útočíš. Jen se ptám....
1) pokud se Ti to zda jako utok, pak je to jen Tebou vyvolany utok...proste mi dosla trpelivost, nic vic, nic min ... ano, jsem vuci Tobe zaujaty, od te doby, co jsi nedokazal pochopit, jak je vubec mozne, ze se z ARL dostane vice, nezli Tveho motoru (ikdyz to nemusi byt pravidlem)

2) funkci jsem popsal, nemam potrebu vice psat ... a to, ze jsi to nepochopil neni moje chyba

3) na vyfuk jsi to cele pretocil Ty

4) sve "no stane se" si nech od cesty - Tvoje postoje me nezajimaji

5) ano, je to odkaz na vyfuk z jineho motoru ... ono nebudes tomu asi verit, ale TDI neni urceno pro sportovni pouziti, takze je tam dost veci zanedbano a vzato s ohledem na vyrobni naklady ... svody, sani, vyfuk ... predpokladam, že "soudruzi z NDR" nepocitali s tim, ze to nekdo bude ladit tak, aby dosahl co nejvyssiho vykonu :D

6) proc tu o tom mluvim? taky nevim, protoze jsem to zminil jen okrajove a Ty jsi se toho chytil jako kliste (noteeth)

7) a hlavne si uvedom jednu hodne podstatnou vec - ja tu nemusim nic vysvetlovat - nemam tu povinost a prestavam mit tu potrebu aneb jak se rika "Chytremu napovez, hloupeho kopni" (hm)

Zacinam si pripadat jako Stingray, ktery tu takto vysvetloval ladene svody vyfuku a kazdy ho bral za vola ... pak jeden z nas (tusim, ze Stribrnej) jeho vyfuk okopiroval a najednou se kazdej ptal jak je mozny, ze ten Stribrnej je tak dobrej na sprintech ;)

Mozna byste to meli brat jako nejapny vtip, jako ze jsem si z vas vystrelil nebo tak ... protoze ti chytrejsi se zamysli a neco si z toho vezmou, pro ty ostatni je vysvetlenim "ze je to vtip" dostatecne a tak budeme vsichni spokojeni (hm) ...temito slovy s timto tematem koncim
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Expanzní prostory jsou důležité pro dvoutakty na vyplachování.

Ale fakt si myslíte že 4-taktu a tedy i dieselu pomohou ?
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Stejny vyplach je nutny i u turba ...viz ma poznamka "pred/za"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

(hm) Tak asi je možný že to pomůže. Přeci jenom to může vyrovnat rázy.

Zkusím to zakomponovat do nového výfuku. Mám 1.9TDi na lodi a každej koník dobrej. Výfuk je beztak složitej tak mě tohle už nezabije. I když můj výfuk je jen 1,3m dlouhej, zas na druhou stranu přefukuje 40cm vodní sloupec. (40cm vodní sloupec bude ale asi menší zlo než tlumič. Tak nevím.

prosím Foresta o názor zda si myslí jestli to má význam i na mém případě. Dík moc
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Ostatně ta Riva to dělá pro lodě, ale tam je ten šnek z důvodu aby nevnikla voda k turbu.
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Jo a je to pro benga
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Forest píše:
TDIPOWER píše:A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý ;)
Uprimne receno, radeji bych Te zabil...btw. o te posledni vete by se dalo hodne polemizovat, vzhledem k tomu, jak si protirecis :(

http://www.rivayamaha.com/RivaStore/pro ... %20Systems
hele, odkdy maj dieseli zapalovací svíčku?? ktrerou sem viděl na tom 2taktním motoru??? hodně si to pleteš, to je výfuk (rezonační komora pro 2dobý motory), tzv. ,,ledvina" , která vyrovnává pulzi z výfukovího kanálu- zvyšuje výkon a snižuje sptřebu (pouze u 2T).
viz: http://motobazar.sbazar.cz/prodam-prode ... 19831.html pokud je na obrázku motorka s TDi tak mě opravte... (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
honzamares
Přispěvovatel
Příspěvky: 208
Registrován: 26 črc 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od honzamares »

Myslím že je to vodní skútr (rofl)
mTDi v lodičce 19' - zatím spotřeba 8x menší než s bengem :)
nový diesel mazlík v rodině :) Nissan Navara 2.5TDi 171k
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

budu se uz jen opakovat: bylo to pro inspiraci kvuli TVARU, nikoliv jako nazorny priklad pouziti na TDI

mrzi me, ze jsem tak trpelivy...kaslu na to...konec (wallbash)
Naposledy upravil(a) Forest dne 07 lis 2006, 22:52, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Já nevim jak to má být s tou vaší baňkou za turbem,ale na závodním tahači nic takového není,jen rovná trubka co se po půl metru rozdvojí a pak na každém konci tlumič.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Forest píše:budu se uz jen opakovat: bylo to pro inspiraci kvuli TVARU, nikoliv jako nazorny priklad pouziti na TDI

mrzi me, ze jsem tak trpelivy...kaslu na to...konec (wallbash)
nikoho sem nechtěl urazit, ale bavíme se tady o ,,komorovém výfuku" na TDi, ale pokud se to nedává ani race TDi tak to asi nemá žádnej smysl, navíc za turbem žádné pulzi nejsou.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
dimec

Příspěvek od dimec »

Mam neco podobneho a ma tu sakra velky vliv na vykon :D Obrázek
dimec

Příspěvek od dimec »

Jeste (noteeth) Obrázek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

1) nemluvil jsem o pulzech ale o razech - mysleno pri nahlem seslapnuti plynu, kdy jsou produkovany vysoce "bohate" spaliny tak, aby doslo k co nejrychlejsimu nabehu turba (snizeni lagu)

2) ...pro slovickare rozdil mezi pulzem a razem je (alespon pro me) jeden zasadni rozdil: pravidelnost nebo nejaka cetnost, urcitost

3) na race vozech? a kdo je ladi? Reesha je musi doladovat, aby poradne jely (noteeth) jinak co se trucku tyce, ty nemaji problem - maji objemny a kratky vyfuk

4) btw. http://www.pravopis.cz/hledej.php?qr=pulz (hm) ...to jen abichom sy rozumnely ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Forest píše:ja tu nemusim nic vysvetlovat - nemam tu povinost a prestavam mit tu potrebu aneb jak se rika "Chytremu napovez, hloupeho kopni" (hm)
...no , přesně tyhle lidi tu potřebujeme, jen si to tu všechno pročti, seber zkučenosti od lidí, co tomu rozumí.....ale naopak.......přece nedáš své "know how"....ale stejně si myslím, že to nevysvětlíš proto, že jsi plácnul nějakou kravinu, teď jsi to dva dny studoval, zjistil jsi jak to vlastně je.....jenže vrátit to už nejde!! (LOL)
A že si připadáš jako Stingray??? Jo, to asi všem........viz příspěvek a reakci o bariu.....

A navíc už jsi dvakrát říkal že končíš, ne? Nějak ti to nedá, že ti pár lidí nevěří. Ale tím, že z nich děláš pitomce to nezměníš.....ale to ty asi ani nechceš.

Už je to (offtopic) , nic jsem se vlastně nedozvěděl, tak tady KONČÍM!
Ne proto, abych studoval, ale proto, že na to nemám čas. Je to nekonstruktivní (wallbash) .
Takže teď ze mě udělej úplného debila a naplácej tu jakékoliv kraviny. Už si to nepřečtu, takže ti nikdo nebude oponovat. A až zas budeš chtít lidem poradit, tak zas jen něco naznač, nejlíp mimo téma, lidi si z toho něco vezmou, každý něco jiného, a když to nebude fungovat, tak můžeš být v klidu....protože ty jsi to vlastně myslel jinak a oni tě jen nepochopili.

Každopádně díky. Nedozvěděl jsem se sice nic o výfuku, ale pro změnu něco o lidech. To je taky důležité.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“