Komorový výfuk(expanzni komora za turbem)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Komorový výfuk(expanzni komora za turbem)

Příspěvek od TDIPOWER »

....nooo, tak ještě komorový výfuk.......a je.... (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDIPOWER píše:....nooo, tak ještě komorový výfuk.......a je.... (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth)
mno tak to samozrejme! ... "komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe ;)

http://www.tjmmotorsport.com/store/imag ... ctid=16164

...nejak Ti ten radobyvtipek nevysel (LOL)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Copak? Recykloval jsi katalyzatorovou trubku z benzinaka? :) (noteeth)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

vypada to tak (LOL)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

"komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe
Co je downpípe nevím, ale věděl bych co je PrazdrojPípe. Jinak ta trubká má být správně vyleštěna do zrcadlového lesku nejen zvenku, ale hlavně zevnitř, aby na ní neulpívaly saze.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

origoš píše:
"komorovemu vyfuku" je specialne upravena downpipe
Co je downpípe nevím, ale věděl bych co je PrazdrojPípe. Jinak ta trubká má být správně vyleštěna do zrcadlového lesku nejen zvenku, ale hlavně zevnitř, aby na ní neulpívaly saze.
To se musíš na ten monitor podívat z boku,nebo proti světlu, pak se to leskne celý, fakt :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"

2origos: proc zvenci? aby ses mohl chlubit pred holkama, jak ho mas hezky vylestenyho? ;)

...jinak samozrejme fakt o vylesteni zevnitr nelze zpochybovat
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Forest píše:jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
Můžeš, prosím, ten princip trochu konkretizovat. Kam co odfukuje? Díky.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDIPOWER píše:
Forest píše:jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim. Z toho duvodu si potrebuje nekam "odfouknout"
Můžeš, prosím, ten princip trochu konkretizovat. Kam co odfukuje? Díky.
Do vyfuku? (LOL) Nevim, co na tom nechapes - je to vicemen stejny princip, jako princip trysky (velice zobecneno) ... spaliny, resp. jejich razy maji kam expandovat. Ver, ze je rozdil mezi tim, kdyz to expanduje do 50mm nebo 80mm...byt pak nasleduje zuzeni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDIPOWER píše:A co to má společného s rozdílem tlaku před a za turbem, jak jsi psal??? Prostě to nechápu, tak mě zabij...nebo mi to radši vysvětli. Jsem vcelku chápavý ;)
Uprimne receno, radeji bych Te zabil...btw. o te posledni vete by se dalo hodne polemizovat, vzhledem k tomu, jak si protirecis :(

http://www.rivayamaha.com/RivaStore/pro ... %20Systems
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Nevím proč na mě útočíš. Jen se ptám....
Zdá se mi, že jsi pouze velmi aktivní uživatel internetu. Furt tu jenom hážeš nějaké odkazy a o funkci víš hovno. Ale možná se pletu. Říkám jen, že se mi to zdá. Ale tak proč mě nepoučíš a nevysvětlíš to??? Já toto fakt neznám. Jen jsem byl zvědavý, co mi odpovíš. Říkáš že: "jednim z principu efektivity turba je rozdilny tlak pred/za nim" To je pravda. Ale platí to pro sací okruh motoru. A my se teď bavíme o výfuku, nebo ne??? Tu tvoji definici sis sice někde přečetl, ale použil jsi ji v nesprávné chvíli. No stane se.
To cos tu hodil tak se používá u dvoutaktních motorů pro zlepšení výplachu. Tomu by odpovídal i ten odkaz rivaYAMAHA.com, co jsi sem dal. Ale fakt tomu nerozumím. Možná se pletu.
Navíc to vypadá, že to na co to je připojené je karburátor. Vidím tam nějaké filtry, navíc je to pospojované nějakou pryží, nebo co...Je tam fakt blbě vidět. Bavíme se vůbec o výfuku????
Nemyslím si že u turbomotorů by to mělo význam.......
Jestli to chápeš, tak to tu popiš. Myslím, že nejsem sám, koho to zajímá. Jestli ne, tak proč tu o tom vůbec mluvíš.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

myslím, že téma je o komorovém sání, ne o výfuku. tak, si to kdyžtak vyřiďte přes sz. a nebo v tématu "jak správně udělat výfuk tdi", které je o něco níž. omlouvám se vám za (offtopic) jen si myslím, že by se mělo dodržovat téma, až v tom není bordel..
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

grim píše:myslím, že téma je o komorovém sání, ne o výfuku. tak, si to kdyžtak vyřiďte přes sz. a nebo v tématu "jak správně udělat výfuk tdi", které je o něco níž. omlouvám se vám za (offtopic) jen si myslím, že by se mělo dodržovat téma, až v tom není bordel..
téma rozděleno pro pořádek ;)
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

No ja to take uplne nechapu. Tuhle expanzni nadobu bych si do auta opravdu nenamontoval, protoze mam pocit, ze se v te nadobe zacnou delat turbulence. A nikde nevidim rozumne zduvodneni, ze kdyz si tam "to turbo odfoukne", tak plyny odejdou dale do vyfuku a nezacnou pulzovat v te nadobe.

Navic na tom RIVAsport je ta trubka pro jiny motor a jeji prechod na vyfuk je mnohem vice plynuly.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“