Stránka 2 z 3
Napsal: 24 kvě 2010, 18:33
od Rider.23
Ty jo, tak díky za osvětu, bych taky jednoho dne mohl být nemile překvapen, až bych si koupi jedno z těch aut v domnění, že jde o rotačku a ono to PD... Ikdyž je pravda, že už sem jednou viděl toho Golfa V se 66kW a říkal sem si, že je super, že tam dávaj i tu starou rotačku, ikdyž mi to bylo divný vzhledem k emisní normě, tak už vím, že to bylo PD...
Napsal: 24 kvě 2010, 18:56
od maros261177
origoš píše:
Ony se někdy dělali PD i 66kW???
Třeba Golf V 2007 má PD 66 kW.
Presne tak mal som niekedy uz to bolo davno GV 2004 66KW PD kod motora BRU a teraz ma najazdených cca 280 000 km a ze vraj ide ako novy...
Napsal: 24 kvě 2010, 19:15
od blonn
pafka píše:blonn píše:Tak mi to prosimte vysvetli:kdyz se zacal vyrabet motor PD-kolik melo prvni PD kilovat?

90ps- nebo jestli chceš tak 66kw
Tak to je pro me opravdu novinka,ze PRVNI PD bylo 66kw

Napsal: 24 kvě 2010, 21:41
od Milwall
PD mam pul roku v pasikovy 96kw a nad miru spokojeny az na spotrebu:D..jinak co sem slysel 500tis je normalka kdyz pravidelne menis olej ,filtry rozvody a bla,bla....kdyz se k pd chovas slusne tak udela spousty parady:)
Napsal: 25 kvě 2010, 07:22
od lock001
ak si kupis passat 96kw PD tak abudni na spotrebu 5l ako tu kazdy pise ale vykon to ma vazne dobry sice len jednorazovy ale poriadny heh

Napsal: 25 kvě 2010, 08:49
od Marek_A4
lock001 píše:ak si kupis passat 96kw PD tak abudni na spotrebu 5l ako tu kazdy pise ale vykon to ma vazne dobry sice len jednorazovy ale poriadny heh

To si ako myslel,ze len jednorazovy...? Ze raz ho vytocis do max vykonu a potom umre?

Napsal: 25 kvě 2010, 08:54
od josef10
nogis píše:V GV je 66kW PD celkem běžně. A 85kW BRB máme v A4 06 a rozhodně to s první 85kou nemá nic společného. Každopádně bych se PD nebál, já už bych do rotačky nešel. Je to krok zpátky.

Rotacka od VW je dobra, je vcelku jednoducha a hlavne nekolik let vyzkousena... je to nezmar...
U PD si nejsem tolik jistej, zda-li tak dlouho vydrzi. Doma mame noveho Passata PD 170k zatim ma prd najeto, takze zavery nemohu zatim delat ale...... cim vice konstrukcne slozitejsi komponenty = vice penez za opravy. Kdyby nebylo ekologu tak by se ty rotacky mohli dal vyrabet...
Je to muj nazor...................

Napsal: 25 kvě 2010, 09:37
od lock001
Marek_A4 píše:lock001 píše:ak si kupis passat 96kw PD tak abudni na spotrebu 5l ako tu kazdy pise ale vykon to ma vazne dobry sice len jednorazovy ale poriadny heh

To si ako myslel,ze len jednorazovy...? Ze raz ho vytocis do max vykonu a potom umre?

nie ale je to proste vykon asi tam iba od 2000 do 3500otacok a potom to tocit uplne zbitocne podla mna je nove JTD na tom ovela lepsie lebo slape naplno az do konca otacok je to ale len moj nazor
Napsal: 25 kvě 2010, 09:47
od nogis
Názor nikomu neberu, taky jsem měl rotačku a spokojenost. Taky jsem nechtěl měnit. Ikdyž co se motoru týče, tak jsem se s ní během 90tkm co jsem jí měl navztekal víc než s PD. PD máme doma všichni už několik let (1.2, 1.4, 1.9 AVB, AVF, ASZ, ARL, BRB) a max. spokojenost. S ARL v podpisu jezdím za 6L, ani s jedním nebyly zatím vážnější problémy. Prostě jen údržba. Při nájezdu některých z nich přes 70tkm ročně.

A o kvalitách mě tak nějak přesvědčilo mimo jiné i to, že když jsem byl s ASZ na brzdě (v tu dobu mělo najeto na LL olej cca 250-270tkm), tak mělo 139,6k a 326Nm (orig. 130, 310). Prostě spokojenost
to lock001: stejný pocit jsem měl s ASZ bez čipu. Po čipu byl ten motor charakteristikou k nepoznání (možná to bylo i tím, že od 3500 padal výkon a před omezovačem to mělo 115k, po čipu ve stejných otáčkách 165). Dnes řadím běžně na 4500 a fakt necítím, že by se mu nechtělo. A pod 2500 s plným stejně nemůžu kvůli spojce.

Napsal: 25 kvě 2010, 10:16
od mibfox
Jsem pro 81kw a chip na 96. Rotacka je sice starsi, ale zase se nebojim tankovat (holt CZ)
Je to o penezich, rotacku sezenes levneji, ale kdyz uz bych mel dost penez na PD, poohlidl bych se spis po nejakym bmw 3.0D, budes jezdit o litr az dva vice na spotrebe, ale svezeni je uplne jine za ty same penize co nejaky 4val PD.
Napsal: 25 kvě 2010, 10:23
od nogis
Jezdím na všechno co se podobá naftě a původ neřeším. Hlavně, že nemusím k pumpě. Jen VIF. Takže asi tak.

Napsal: 25 kvě 2010, 11:23
od ZOkYN
pafka píše:první byl opravdu ATJ 85Kw 11/98, a hned na to ANU 66kw 03/99
Nebylo nejprve AJM s kroutakem 285 Nm a až poté bylo ATJ s kroutakem 310 Nm. Teď mluvím o VW Passat
Napsal: 25 kvě 2010, 13:03
od Praetorio
Ahoj,
mám cca. 1 rok ojeté PDčko 77kw kupoval jsem ho když mělo 84000km a nalítal jsem zatím něco okolo 50000km a až na výměnu vačky, zdvihátek a dojebanýho dvouhmotnostního setrvačníku musím zaklepat, že dobré

a že jsem se sakra prohnul.
Předtím jsem měl 81kw Boru a tu jsem miloval. Spotřeba parádní, povezení dobré a pěkně vypadala. Spotřeba oleje nula, nula prd.
Zatím si na PD nestěžuju beru to tak jak to je

. Jede, tak jede

. Spotřeba 5,7 - 6l na 100km, spotřeba oleje tak 600ml na 15000km, takže mě to zatím netrápí a slouží(zatím).

Napsal: 25 kvě 2010, 15:38
od Rider.23
Praetorio píše:Ahoj,
mám cca. 1 rok ojeté PDčko 77kw kupoval jsem ho když mělo 84000km a nalítal jsem zatím něco okolo 50000km a až na výměnu vačky, zdvihátek a dojebanýho dvouhmotnostního setrvačníku musím zaklepat, že dobré

a že jsem se sakra prohnul.
Předtím jsem měl 81kw Boru a tu jsem miloval. Spotřeba parádní, povezení dobré a pěkně vypadala. Spotřeba oleje nula, nula prd.
Zatím si na PD nestěžuju beru to tak jak to je

. Jede, tak jede

. Spotřeba 5,7 - 6l na 100km, spotřeba oleje tak 600ml na 15000km, takže mě to zatím netrápí a slouží(zatím).

No jo, jenže to Toledo ze Španělska mělo při koupi najeto tak 384.000km, tak se nedivím, že odešla vačka a podobně... Auta dovezená ze Španělska mají nalítáno tolik km, že to ani nechtějte vědět, kolik má právě to vaše, pokud taky nějaký takový exemplář vlastníte......

Napsal: 25 kvě 2010, 16:04
od jericho-3
Systém čerpadlo-tryska se používal bez problémů u kamionů a řekl bych,že jej VW zvládl skvěle..Tlak exhalací všechno komplikuje a hlavně náročnost na palivo a olej je čím dál větší..o servisu nemluvě...U mě vždy vítězila spolehlivost a nenáročnost provozu,takže nutnost přidávat aditivum /jako u trabanta olej/ u pumpy nemusím...Takže sehnat moc neojetou rotačku je prostě terno....a ty prachy,co mi zbydou v kapse s chutí propiju pro své zdraví...
