Stránka 2 z 3

Napsal: 24 kvě 2010, 18:33
od Rider.23
Ty jo, tak díky za osvětu, bych taky jednoho dne mohl být nemile překvapen, až bych si koupi jedno z těch aut v domnění, že jde o rotačku a ono to PD... Ikdyž je pravda, že už sem jednou viděl toho Golfa V se 66kW a říkal sem si, že je super, že tam dávaj i tu starou rotačku, ikdyž mi to bylo divný vzhledem k emisní normě, tak už vím, že to bylo PD...

Napsal: 24 kvě 2010, 18:56
od maros261177
origoš píše:
Ony se někdy dělali PD i 66kW???
Třeba Golf V 2007 má PD 66 kW.
Presne tak mal som niekedy uz to bolo davno GV 2004 66KW PD kod motora BRU a teraz ma najazdených cca 280 000 km a ze vraj ide ako novy...

Napsal: 24 kvě 2010, 19:15
od blonn
pafka píše:
blonn píše:Tak mi to prosimte vysvetli:kdyz se zacal vyrabet motor PD-kolik melo prvni PD kilovat? (LOL)

90ps- nebo jestli chceš tak 66kw
Tak to je pro me opravdu novinka,ze PRVNI PD bylo 66kw (crazy)

Napsal: 24 kvě 2010, 21:41
od Milwall
PD mam pul roku v pasikovy 96kw a nad miru spokojeny az na spotrebu:D..jinak co sem slysel 500tis je normalka kdyz pravidelne menis olej ,filtry rozvody a bla,bla....kdyz se k pd chovas slusne tak udela spousty parady:)

Napsal: 25 kvě 2010, 07:22
od lock001
ak si kupis passat 96kw PD tak abudni na spotrebu 5l ako tu kazdy pise ale vykon to ma vazne dobry sice len jednorazovy ale poriadny heh ;)

Napsal: 25 kvě 2010, 08:49
od Marek_A4
lock001 píše:ak si kupis passat 96kw PD tak abudni na spotrebu 5l ako tu kazdy pise ale vykon to ma vazne dobry sice len jednorazovy ale poriadny heh ;)
To si ako myslel,ze len jednorazovy...? Ze raz ho vytocis do max vykonu a potom umre? :)

Napsal: 25 kvě 2010, 08:54
od josef10
nogis píše:V GV je 66kW PD celkem běžně. A 85kW BRB máme v A4 06 a rozhodně to s první 85kou nemá nic společného. Každopádně bych se PD nebál, já už bych do rotačky nešel. Je to krok zpátky. ;)
Rotacka od VW je dobra, je vcelku jednoducha a hlavne nekolik let vyzkousena... je to nezmar...

U PD si nejsem tolik jistej, zda-li tak dlouho vydrzi. Doma mame noveho Passata PD 170k zatim ma prd najeto, takze zavery nemohu zatim delat ale...... cim vice konstrukcne slozitejsi komponenty = vice penez za opravy. Kdyby nebylo ekologu tak by se ty rotacky mohli dal vyrabet...

Je to muj nazor................... :P

Napsal: 25 kvě 2010, 09:37
od lock001
Marek_A4 píše:
lock001 píše:ak si kupis passat 96kw PD tak abudni na spotrebu 5l ako tu kazdy pise ale vykon to ma vazne dobry sice len jednorazovy ale poriadny heh ;)
To si ako myslel,ze len jednorazovy...? Ze raz ho vytocis do max vykonu a potom umre? :)
nie ale je to proste vykon asi tam iba od 2000 do 3500otacok a potom to tocit uplne zbitocne podla mna je nove JTD na tom ovela lepsie lebo slape naplno az do konca otacok je to ale len moj nazor

Napsal: 25 kvě 2010, 09:47
od nogis
Názor nikomu neberu, taky jsem měl rotačku a spokojenost. Taky jsem nechtěl měnit. Ikdyž co se motoru týče, tak jsem se s ní během 90tkm co jsem jí měl navztekal víc než s PD. PD máme doma všichni už několik let (1.2, 1.4, 1.9 AVB, AVF, ASZ, ARL, BRB) a max. spokojenost. S ARL v podpisu jezdím za 6L, ani s jedním nebyly zatím vážnější problémy. Prostě jen údržba. Při nájezdu některých z nich přes 70tkm ročně. (hm) A o kvalitách mě tak nějak přesvědčilo mimo jiné i to, že když jsem byl s ASZ na brzdě (v tu dobu mělo najeto na LL olej cca 250-270tkm), tak mělo 139,6k a 326Nm (orig. 130, 310). Prostě spokojenost ;)


to lock001: stejný pocit jsem měl s ASZ bez čipu. Po čipu byl ten motor charakteristikou k nepoznání (možná to bylo i tím, že od 3500 padal výkon a před omezovačem to mělo 115k, po čipu ve stejných otáčkách 165). Dnes řadím běžně na 4500 a fakt necítím, že by se mu nechtělo. A pod 2500 s plným stejně nemůžu kvůli spojce. :roll:

Napsal: 25 kvě 2010, 10:16
od mibfox
Jsem pro 81kw a chip na 96. Rotacka je sice starsi, ale zase se nebojim tankovat (holt CZ)
Je to o penezich, rotacku sezenes levneji, ale kdyz uz bych mel dost penez na PD, poohlidl bych se spis po nejakym bmw 3.0D, budes jezdit o litr az dva vice na spotrebe, ale svezeni je uplne jine za ty same penize co nejaky 4val PD.

Napsal: 25 kvě 2010, 10:23
od nogis
Jezdím na všechno co se podobá naftě a původ neřeším. Hlavně, že nemusím k pumpě. Jen VIF. Takže asi tak. ;)

Napsal: 25 kvě 2010, 11:23
od ZOkYN
pafka píše:první byl opravdu ATJ 85Kw 11/98, a hned na to ANU 66kw 03/99

Nebylo nejprve AJM s kroutakem 285 Nm a až poté bylo ATJ s kroutakem 310 Nm. Teď mluvím o VW Passat

Napsal: 25 kvě 2010, 13:03
od Praetorio
Ahoj,

mám cca. 1 rok ojeté PDčko 77kw kupoval jsem ho když mělo 84000km a nalítal jsem zatím něco okolo 50000km a až na výměnu vačky, zdvihátek a dojebanýho dvouhmotnostního setrvačníku musím zaklepat, že dobré :-) a že jsem se sakra prohnul.
Předtím jsem měl 81kw Boru a tu jsem miloval. Spotřeba parádní, povezení dobré a pěkně vypadala. Spotřeba oleje nula, nula prd.

Zatím si na PD nestěžuju beru to tak jak to je :-). Jede, tak jede :-). Spotřeba 5,7 - 6l na 100km, spotřeba oleje tak 600ml na 15000km, takže mě to zatím netrápí a slouží(zatím). (LOL)

Napsal: 25 kvě 2010, 15:38
od Rider.23
Praetorio píše:Ahoj,

mám cca. 1 rok ojeté PDčko 77kw kupoval jsem ho když mělo 84000km a nalítal jsem zatím něco okolo 50000km a až na výměnu vačky, zdvihátek a dojebanýho dvouhmotnostního setrvačníku musím zaklepat, že dobré :-) a že jsem se sakra prohnul.
Předtím jsem měl 81kw Boru a tu jsem miloval. Spotřeba parádní, povezení dobré a pěkně vypadala. Spotřeba oleje nula, nula prd.

Zatím si na PD nestěžuju beru to tak jak to je :-). Jede, tak jede :-). Spotřeba 5,7 - 6l na 100km, spotřeba oleje tak 600ml na 15000km, takže mě to zatím netrápí a slouží(zatím). (LOL)
No jo, jenže to Toledo ze Španělska mělo při koupi najeto tak 384.000km, tak se nedivím, že odešla vačka a podobně... Auta dovezená ze Španělska mají nalítáno tolik km, že to ani nechtějte vědět, kolik má právě to vaše, pokud taky nějaký takový exemplář vlastníte...... (LOL)

Napsal: 25 kvě 2010, 16:04
od jericho-3
Systém čerpadlo-tryska se používal bez problémů u kamionů a řekl bych,že jej VW zvládl skvěle..Tlak exhalací všechno komplikuje a hlavně náročnost na palivo a olej je čím dál větší..o servisu nemluvě...U mě vždy vítězila spolehlivost a nenáročnost provozu,takže nutnost přidávat aditivum /jako u trabanta olej/ u pumpy nemusím...Takže sehnat moc neojetou rotačku je prostě terno....a ty prachy,co mi zbydou v kapse s chutí propiju pro své zdraví... :D