Zkušenosti s pumpe-duse

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Stefekl
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 24 kvě 2010, 08:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Boskovice

Zkušenosti s pumpe-duse

Příspěvek od Stefekl »

Zdravím,
chystám se koupit auto, mám vyhlídlou A4 1.9 85kw, ale mám trochu obavy z toho, že má vstřikování PD a tím pádem budou případné opravy hodně drahé. Chtěl bych tedy poprosit, jestli by mi nemohl poslat někdo nějaké podrobné materiály k těmto motorům se vstřikováním PD(nejlépe v češtině), abych si mohl vše podrobně nastudovat jak to vlastně funguje a dále bych chtěl poprosit o Vaše rady a zkušenosti s tímto systémem vstřikování. Zde na fóru jsem se snažil něco podobného mému dotazu najít, ale nezadařilo se mi, pouze sem našel nějaké návody na seřízení vstřiků PD

Ta moje vyhlidnutá A4 má najeto 184 000, tak bych se chtěl zeptat, jak je to s poruchama u PD vzhledem k ujetým km.
Nejraději bych chtěl klasiku motor 1.9 TDI 81kw, ale ten se bohužel do novějších A4(tuším od roku 2000/2001) nedávál, ale začly se tam dávat ty PDčka..
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Je to vec nazoru, ja mam rad klasickou rotacku. PD me v octavce nijak nenadchlo. S A4 PD to bude podobny... Znovu rikam je to muj nazor... Jen si v duchu rikam proc VW upustil od PD a zacal montovat Common- Reail a nebo proc nezustal u rotacky... Ze by emise...... EURO 4,5,6,7,8,9........ (noteeth)
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Vubec bych se toho nebal-PD.Nicmene s timto motorem bych nic nekupoval,bo je to prvni PD a jak to tak byva-prvni ma i nejvic much nez se vychytaji :) .Vem PD 74kw.96kw.Ta rotacka 81kw by byla taky super.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

PD sytem vznikl kvuli emisim bez nutnosti DPF. Výhody vstřikování čerpadlo-tryska umožnily splňovat dvouventilovým tříválcům i čtyřválcům TDI emisní normu Euro IV i bez filtru pevných částic již dlouho před tím než vstoupila v platnost. Po povinnem zavedeni DPF strácí system PD smysl a stahuje se z vyroby.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

No můj názor je ,že PD není ůplně špatný,ale rotačka je nej.Proč VW opustilo PD:Systém PD neplní EURO 5.Nelze totiž vstřikovat palivo vícekrát zasebou tak aby se lépe spalovalo,tak jak to umožnuje CR.U PD je tlak paliva pouze v jeden okamžik pouze při zmačknutém vstřikovači,tudíž regulace vstřikovaného množství paliva je omezená.

Jinak A4 s 85KW PD není špatná volba a není to rozhodně první PD jak napsal "blonn".Montovala se snad až do roku 2008.Je to podobný spíš 96KW PD.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Tak mi to prosimte vysvetli:kdyz se zacal vyrabet motor PD-kolik melo prvni PD kilovat? (LOL)
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

blonn píše:Tak mi to prosimte vysvetli:kdyz se zacal vyrabet motor PD-kolik melo prvni PD kilovat? (LOL)
90ps- nebo jestli chceš tak 66kw
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

pafka píše:
blonn píše:Tak mi to prosimte vysvetli:kdyz se zacal vyrabet motor PD-kolik melo prvni PD kilovat? (LOL)
90ps- nebo jestli chceš tak 66kw[/qu

66kW je rotačka a ne PD, ne ???
Naposledy upravil(a) Rider.23 dne 24 kvě 2010, 18:02, celkem upraveno 1 x.
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

první PD bylo myslím 85 kolem roku 2000 pak začali variace 96 74 110 66 a nakonec 77 (beru obsah 1,9)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Ladas píše:první PD bylo myslím 85 kolem roku 2000 pak začali variace 96 74 110 66 a nakonec 77 (beru obsah 1,9)
Ony se někdy dělali PD i 66kW??? A do čeho se to montovalo a jaký je u toho označení motoru? To slyším prve, že by 66kW bylo i PD...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

sharan passat označení z hlavy nevím to už chceš po mě moc...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

BRU a BXF...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ony se někdy dělali PD i 66kW???
Třeba Golf V 2007 má PD 66 kW.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

první byl opravdu ATJ 85Kw 11/98, a hned na to ANU 66kw 03/99
Naposledy upravil(a) pafka dne 24 kvě 2010, 19:50, celkem upraveno 2 x.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

V GV je 66kW PD celkem běžně. A 85kW BRB máme v A4 06 a rozhodně to s první 85kou nemá nic společného. Každopádně bych se PD nebál, já už bych do rotačky nešel. Je to krok zpátky. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“