Stránka 2 z 2

Napsal: 04 pro 2006, 20:32
od Tony
Já to povoluju sikovkama nebo šroubovák kterým propíchnu filtr a ttrochu povolím potom rukama a dotáhnu rukama když tak přes hadru aby to neklouzalo a je to v poho. Není potřeba nějaké speciální nářadí já ho nepotřeboval už asi 10 aut které mi stáli doma.

Napsal: 16 kvě 2008, 20:15
od Havran
Už 25let potírám těsnění olejového filtru jemně olejem a vždy bez problému. např. olejové filtry na vozy TOYOTA jsou z výroby natřené vazelinkou a příkrýté celofánem samozdřéjmě origo. A zásadně dotahuji pouze rukou přes smirek, ale záleží na umístění filtru.

Napsal: 16 kvě 2008, 20:19
od Peete
retizek na racnu, kleste na filtr, nekdy orech z goly... zatim slo vsechno
jak uz je psano, potrit olejem, dotahnout smirkem

Napsal: 17 kvě 2008, 01:20
od bombastiq
no tak to je fičák!
silikon na těsnění filtru (LOL)
můj způsob je jednoduchý


-auto vždycky ohřát ať je olej pěkně řídkej
-pod kola dám cihly (nájezdy) na opačnou stranu kde je výpušták
ať je to z kopce a pěkně to teče do poslední kapky
-zkusim povolit filr rukou když nic tak
-zkusím povolitr filtr řetízkem na gole "to zabere vždycky"
-néchám to pěkně vykapat
-těsnění na filtru máznu zlehka olejem
-dotáhnu ! rukou ! filtr přes smirk nebo gumu na zavařeninový víčka (no taková ta šedá)
-vždy vyměním těsnění na výpuštáku
-dám výpušták
-naleju olej po vrch rysky
-všecko co sem zasral od oleje tak pěkně utřu
-nastartuju auto pak ho zdechnu
-zkotroluju stav hldiny (kdyžtak doleju)
-zkotroluju jestli sem všecko dotáhnul
-a jedu se projet!!!!!!!

Napsal: 17 kvě 2008, 16:54
od alfik
bombastiq píše:no tak to je fičák!
silikon na těsnění filtru (LOL)
můj způsob je jednoduchý


-auto vždycky ohřát ať je olej pěkně řídkej
-pod kola dám cihly (nájezdy) na opačnou stranu kde je výpušták
ať je to z kopce a pěkně to teče do poslední kapky
-zkusim povolit filr rukou když nic tak
-zkusím povolitr filtr řetízkem na gole "to zabere vždycky"
-néchám to pěkně vykapat
-těsnění na filtru máznu zlehka olejem
-dotáhnu ! rukou ! filtr přes smirk nebo gumu na zavařeninový víčka (no taková ta šedá)
-vždy vyměním těsnění na výpuštáku
-dám výpušták
-naleju olej po vrch rysky
-všecko co sem zasral od oleje tak pěkně utřu
-nastartuju auto pak ho zdechnu
-zkotroluju stav hldiny (kdyžtak doleju)
-zkotroluju jestli sem všecko dotáhnul
-a jedu se projet!!!!!!!
Napisal si presne moj postup.ten olej sa na to tesnenie dava preto,aby sa ten filter dal pekne rukou dotiahnut.

A ten kto da na to tesnenie silikon (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 17 kvě 2008, 17:35
od bombastiq
(noteeth) (noteeth) http://www.denbraven.cz/ (noteeth) (noteeth)
(LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL) (LOL)







Kdybi si chtěl někdo zk**vit motor (rofl) (rofl)

Napsal: 17 kvě 2008, 17:59
od Peete
tak myslim, ze uz tech posmesku staci, ne?? Tekouci filtr jsem vyresil, ze jsem koupil novej a ten vadnej reklamoval. Ale pokud nekdo proste nemel jinou moznost v tu urcitou chvili, treba pres Vanoce, tak si poradil celkem dobre.

Napsal: 25 čer 2008, 20:30
od greenca
koukám co člověk,to názor.
Já mám podobný postup s BOMBASTIQem.

Napsal: 02 črc 2008, 22:12
od kaad
Protože se zabývám i lakováním slovo ,,silikon" mi nahání hrůzu. Nepoužívám ho ani k utěsňování olejových filtrů. Každý filtr má pryžové těsnění, které je dobré jemně potřít olejem. Dotáhnu rukou a pak tomu dám ještě čtvrt otáčky klíčem. Ještě se mi nestalo, že by někdy netěsnil.