BMW 525 TDs: zaslepenie EGR, intercooler, atď.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:ešte jedna otázka, dawe, ako zvláda spoja omegy tých 350Nm? zatiaľ mám EGR a KAT off, dvihol som tlak turba na 1,3bar(v sérii tlačilo bez katu 1,1), a chcel by som ešte chip dúfam sa dostanem na nejakých 120kW a nejakých 300 až 330 Nm ale som počul že sériová spojka na TDskách pri cca 330 až 350Nm už prešmykuje, ja som menil celú spojku pred cca 20tis. km a nechcem ju za krátky čas odpáliť
Ahoj,já spojku taky dělal a podle katalogu by tam měla být 240 ,ale někdo to už asi měnil předemnou a je tam jen 228..to stejný má i BMW.
Přeobložil jsem lamelu organikou.Dělají to firmy renovak a nebo brzdy.cz
Je to materiálem HDS257 jestli si to dobře pamatuju...kdyžtak mě opravte.
Jinak se stalo,že proklouzla jen jednou a to z jedničky na 2 při plným plynu...mám kombíka 225/45 R17 gumy.
Ale počítej,že když zvedneš výkon,tak snížíš té spojce životnost...Já s tím počítám a tak to neřeším.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Brembo.SV
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 20 zář 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Galanta

Příspěvek od Brembo.SV »

EGR ma za ucel znizovat oxidy dusika. Oxid dusika vznikaju z dusika za posobenia vysokej teploty a tlaku. Nakolko sa dusik lepsie viaze na uhlik,je privadzana cast vyfukovych splodin spat a tym padom sa dusik nedokaze viazat na kyslik. EGr podla rezimu motora vracia az 10 % exhalatov do sania. najviac je to pri volnobehu,so zvysujucimi sa otackami a zatazenim sa podiel znizije. Vacsina eko hluposti EU zvysuje spotrebu a odobera vykon. EGR su na novych autach elektronicky riadene a tie vyradit z cinnosti uz nie je jednoduche,mnohe sa cistit ani nedaju a tak si vyrobca nechava zadne dvere na dalsi kapital za nahradne dielce.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

10% sraček zpátky do sání je ještě zlatý, moderní motory na volnoběh klidně 80%...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je divné, že v případě, o kterém píšeš, to na volnoběh vůbec jde...
nepropadat panice...
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

trochu obnovím svoju tému

máte niekto skúsenosť s FMIC do e34 TDS? zatiaľ jazdím so sériovým intercoolerom ale chcem niečo väčšie ale je tam kvôli klimatizácii veľmi málo miesta, aký tam dám najväčší IC aby sa to v pohode zmestilo a aby som nemusel vyhadzovať klímu? musím rezať o nárazníka?
bramborak
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24 úno 2011, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od bramborak »

ahojte túto hadicku treba zaslepit?
http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 668a69168c

to neni ona ze ? (noteeth)
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

hej hej tú treba zaslepiť pre vyradenie EGR, ale odporúčam tiež zaslepiť trubku ktorá ide od výfuku do ventilu nejakým plechovým krúžkom, a celý EGR poriadne prečistiť
bramborak
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 24 úno 2011, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od bramborak »

pisal som ti SZ :)
bavo525
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 zář 2011, 17:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od bavo525 »

zdarec chlapy co všechno mam zaslepit na egru dik za odpovedi (pokud možno popsat) http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 668a69168c bmw 525 tds e 39
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bavo525 píše:zdarec chlapy co všechno mam zaslepit na egru dik za odpovedi (pokud možno popsat) http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGal ... 668a69168c bmw 525 tds e 39
Už to tady bylo řečeno...Tu hadičku co je na obrázku,tak do ní dej šroubek a pak ještě vyhoď tu trubku co vede z výfukového potrubý do egru.Na výfukové potrubý jako ucpávka pasuje 10ti koruna a na egru myslím 20cka...prostě ten bordel zprovoď ze světa (noteeth)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

najlepšie celý ten EGR daj dole a poriadne ho prečisti v rozpúšťadle, bude určite dosť zasraný, potom ako tu bolo písané predomnou, ale ja som ti riešil tak že dom povolil trubku čo ide do nej z boku, dal som tam záslepku ktorú som vyrezal z plechu a dotiahol som trubku naspäť, takže to vyzerá ako v sérii ale pritom je zaslepený
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

A nebo ho uplně vyhodit pryč..
Uděla jsem si přírubu a navařil trubku a hotovo...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bavo525
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 19 zář 2011, 17:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od bavo525 »

zdarec je lepší asi ho vyhodit uplne a udelat přírubu že ?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bavo525 píše:zdarec je lepší asi ho vyhodit uplne a udelat přírubu že ?
Tak tak...Bursík Tě asi nebude mít rád,ale sání se Ti nebude zsrávat (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 27 črc 2010, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktorddd »

zdravím, pokračujem v mojej téme, aj keď trochu v inom smere

zaobstaral som si odchýlkomer s nástavcami na čerpadlo, doteraz mi predvstrek nastavil mechanik ale chcem sa to naučiť robiť sám

takže postupne, motor zaaretovaný v TDC pozícii, rozvod nastavený správne, odchýlkomer s adaptérom našrubovaný do čerpadla, ukazuje nejakú hodnotu, čo ďalej?
pozeral som na to nejaké videá, tak tam vraveli niečo že otočiť motorom proti smeru otáčania (o koľko treba otočiť???), potom nastavím na odchýlkomeri 0, motor vrátim do TDC a pohnem čerpadlom aby mi nabehla predpísaná hodnota (95mm u 2,5tds keď sa nemýlim)
takže nie je mi jasná len tá časť pred nulovaním odchýlkomera, nepreskočí reťaz keď otočím motorom proti chodu? a o koľko treba otočiť?
Odpovědět

Zpět na „BMW“