Stránka 2 z 3
Napsal: 16 srp 2010, 21:39
od Fantomeš
Auto v popisu, sám, půlka nádrže..... jen jedno měření(nebyl čas a prostory) čas 6.9s......
Napsal: 18 srp 2010, 21:47
od MirekX
u mýho autobusu s nějakým harmpádím a spolujezdcem kolem 8 vteřin (tipuju hmotnost cca 2tuny. )

Napsal: 20 srp 2010, 10:09
od bjukemen
..bývalá alfa 146 1.9jtd all off chip,1.2 bar
80-120 = 6.3
..ked sa to meralo tak ako to meraju v mot. magazínoch že ideš 70 šlapneš na plyn aby sa rozt. turbo a od 80 meriaš tak vtedy som to mal 6.1 sec. čiže rozdiel tam je dosť velký odskúšané niekolko krát...
Napsal: 20 srp 2010, 11:06
od michael911
Ked si kazdy bude merat po svojom tak tie vysledky sem nemusi davat. Je jasne ze ked sa rozbiehas zo 70ky tak cas 80-120 bude vyrazne mensi. Tu ide mat jedno meranie, a podla neho porovnavat auta/vykony. V beznej premavke ked potrebujest tak slapnes na plyn a ides. ..dalsi clovek pride a povie ze to meral na 3ke, lebo tak mu to taha lepsie...ked je raz dana metoda merania, bud ju dodrzte a podelte sa sami o vysledkoch alebo sem vobec nepiste.
Napsal: 20 srp 2010, 12:49
od subz3ro_tdi
michael911: Sorry, ale rozpravas trochu z cesty... ako chces porovnavat vysledky na jednom prevodovom stupni na 2och roznych autach, kde jedno moze mat 5st prevodovku s kratkym sprevodovanim a druhe 6st prevodovku s dlhym?? Musi ti byt jasne ze ten 4.st moze byt u roznych aut diametralne odlisny... takuto metodiku merania mozes pouzit na porovnatelne auta (napr. s podobnym motorom a prevodovkou). Ked to ma byt ako-tak objektivne, moze sa merat iba ciste zrychlenie, ci uz z ustalenej jazdy alebo s rozbehom... nech si kazdy zmeria na ktorom prevodovom stupni je to optimalne a da len najlepsi vysledok. Aj tak to uplne objektivne nikdy nebude, pokial netestujes na tom istom useku cesty za porovnatelnych teplotnych a poveternostnych podmienok...
Uz ked tu argumentujes analogiou z beznej premavky, tak asi logicky ked chcem predbiehat tak tam zaradim rychlostny stupen na ktorom to ide najlepsie, nie?

Napsal: 20 srp 2010, 13:01
od michael911
Ja samozrejme chapem ze auta maju rozne prevodovky, turba, palivo,... Ale tu ide o objektivnu anketu, v ktorej chcem zistit ako rozne auta idu z 80-120. Je to vhodne ked chces kupit auto, ktorym budes jazdit hlavne mimo mesto (a obiehat pomale kamiony). Ja nepotrebujem vediet ze ma niekto lepsi cas lebo ma kratsiu prevodovku...mne staci ze mu to ide lepsie....ja nepotrebujem cisla na papiery merane v laboratornych podmienkach, ja chcem realne vysledky! Ak niekto nesuhlasi s metodov merania tak nech nesuhlasi a nespamuje fora.
Napsal: 20 srp 2010, 13:12
od subz3ro_tdi
Ok, beriem... ale stale nechapem co s tym ma zaradeny prevodovy stupen... co ked sa budu chciet do ankety zapojit ludia s tahacmi, ten to na prvych 4och stupnoch iba rozbieha

Ok, dost zartov... co takto automaticke prevodovky? Alebo robotizovane 7stupnove? Tie vyradujes z vyberu?
Osobne by som anketu upravil tak, ze moze byt zaradeny prevodovy stupen podla druhu prevodovky tak, aby otacky v 80km/h boli v rozmedzi napr. 1800-2200 ot/min, co zodpoveda tomu co tam bude v beznej premavke zaradene...
Napsal: 20 srp 2010, 19:31
od ráďa99
octa ahf+čip 156kobyl, 340nm řidič 115 kg plná nádrž jinak v kufru nic 6,3 3 pokusy +- na 2 desetiny stejný.
Napsal: 20 srp 2010, 21:22
od bjukemen
for michael911: tak kedže to bolo asi myslene na mna tak som uvidol čas aky som mal a to bolo 6,3 s tvojou metodou a potom som doplnil to ako sa to má merať spravne a uviedol som tiež čas,až som sa ta dotkol tak sry
Napsal: 22 srp 2010, 12:57
od Csala
Pani, pokial nebudu skalibrovane tachometre, tak tie vysledky budu klamlive o cele sekundy.
Napsal: 23 srp 2010, 20:54
od fabiátor
Csala píše:Pani, pokial nebudu skalibrovane tachometre, tak tie vysledky budu klamlive o cele sekundy.
ja bych to nebral tak vazne

Napsal: 03 zář 2010, 17:59
od Smoke
na 4ku nevim, na 3ku kolem 4s
ps: dlouhá převodovka
Napsal: 11 říj 2010, 15:41
od Toledak
Octavia liftback 1.9 TDi 81kW chip by BitPower, 80 - 120 na 4ku 7,16 sec.
Měření jsem dělal z ustálené rychlosti 80 km/hod.
Obsazeno 1 řidič + půl nádrže nafty.
Napsal: 14 říj 2010, 20:20
od AlexTD
VW golf III 1.9 GTD víc nafty, větší tlak turba(bypas na 1.2 baru).... v autě třičtvrtě nádrže, řidič né zrovna pírko, v kufru subač a nějaký cajky.... rozjezd na 80 ( 4.převodovej stupeň)chvíly ustálit ...plnej na 120 za 8,4s.......ale uznávám že to auto má krátkou převodovku
Napsal: 16 říj 2010, 16:16
od Smradlavá žížala
Dva lidi v autě a nějaký krámy, půlka nádrže. 80-120 na trojku 3,2s s malým hrabáním, na čtyřku 4.2s a na pětku 6.1s.
