STATISTIKA: Zrychlenie z 80-120kmh na 4ke
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
STATISTIKA: Zrychlenie z 80-120kmh na 4ke
Caute, robim taku mensiu statistiku. Za kolko zrychlite z 80-120kmh na 4ke. Cim viac ludi napise tym lepsie. Len ma hned neukamenujte za to ze rozne auta maju rozne prevodovky a benzin sa da podradit a ide. Mne ide o to najst nejaku rozumnu meratelnu velicinu ako porovnat vykon aut (aj starsich jazdenych).
Zatial co viem:
Seat Cordoba 1.9TDi GT 99r, motor 81kW AFN: 8,5s (moje:)
Seat Cordoba 1.9TDi GT , motor 66kW: 10s
Audi A4 1.8T 95r 110kw: 7,8s
Fiat bravo 105Jtd 00r 105kW: 10s
VW Passat B6 2.0FSI 110kW: 9s
Zatial co viem:
Seat Cordoba 1.9TDi GT 99r, motor 81kW AFN: 8,5s (moje:)
Seat Cordoba 1.9TDi GT , motor 66kW: 10s
Audi A4 1.8T 95r 110kw: 7,8s
Fiat bravo 105Jtd 00r 105kW: 10s
VW Passat B6 2.0FSI 110kW: 9s
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Omega 2.2DTI za 8,9s (dve osoby, plna nadrz = spolu 1710kg).
Este mam pripomienky k meraniu:
- uviest otacky motora pri 80km/hod na 4. prevodovom stupni (moje 2200 ot/min)
- ak je to mozne, uviest celkovu hmotnost auta aj s osadkou
- je to test z ustalenej rychlosti 80km/hod? Alebo si niekto pomaha rozbehom, kedy napriklad pri rychlosti 60km/hod da plny plyn a pri dosiahnuti 80km/hod stlaci stopky a vypne ich pri 120km/hod.
- ak je to mozne, merat pri skutocnej rychlosti napriklad podla GPS a nie podla tachometra, ktory v kazdom aute inac premeriava.
Este mam pripomienky k meraniu:
- uviest otacky motora pri 80km/hod na 4. prevodovom stupni (moje 2200 ot/min)
- ak je to mozne, uviest celkovu hmotnost auta aj s osadkou
- je to test z ustalenej rychlosti 80km/hod? Alebo si niekto pomaha rozbehom, kedy napriklad pri rychlosti 60km/hod da plny plyn a pri dosiahnuti 80km/hod stlaci stopky a vypne ich pri 120km/hod.
- ak je to mozne, merat pri skutocnej rychlosti napriklad podla GPS a nie podla tachometra, ktory v kazdom aute inac premeriava.
Naposledy upravil(a) Csala dne 13 srp 2010, 06:27, celkem upraveno 2 x.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Csala: no já měl při 80ti cca 2200 otáček, hmotnost do 1200kg, vystartoval jsem z ustálené rychlosti, bohužel jsem to měřil zatím jen podle tacho, podle GPS by to bylo odhaduju tak 9s 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Cas sa mera z ustalenej rychlosti 80kmh podla tachometru po 120kmh na rovnom useku (idealne viac krat roznymy smermi aby sa vylucil vietor). Aj ked tachometer primeruje a namiesto 80kmh ide 77, tak tiez namiesto 120kmh ides 117-> 117-77=120-80=40kmh
Meranie podla GPS je absolutne nezmyselne, kedze odozva GPS je priblizne 1s. Hmotnost auta sa da zistit na internete, samozrejme sa rata ze sofer bol v aute sam.
Ad namerane casy, vela ludi si kupi nove auto a povie "110kW musi stacit, pojde to lepsie nez nejake stare s 81kW". Ale nikto nepozre na to ze nove auto ma 1,5t a stare iba 1,2t.

Ad namerane casy, vela ludi si kupi nove auto a povie "110kW musi stacit, pojde to lepsie nez nejake stare s 81kW". Ale nikto nepozre na to ze nove auto ma 1,5t a stare iba 1,2t.

Zjišťovat hmotnost auta na internetu je totální blbost, která k ničemu není. Pokud to má k něčemu být, chce to z techničáku. A zrychlování z ustálené rychlosti budeš mít taky zkreslený, protože nejvíc času mi zabere než se roztočí turbo. Naprosto nesrovnatelná reakce třeba s Véčkem. 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Mne pri teste tlmicov na stolici namerali hmotnost prazdneho auta s 20 l v nadrzi 1545 kg. V technicaku je uvedena hmotnost 1670 kg Ale v technicaku by to malo byt aj s hmotnostou vodica o vahe 70 kg. Ak ma auto plnu nadrz, a plnu nadobu ostrekovaca (6l), tak to zhruba na + - 5 kg sedi.nogis píše:Zjišťovat hmotnost auta na internetu je totální blbost, která k ničemu není. Pokud to má k něčemu být, chce to z techničáku. A zrychlování z ustálené rychlosti budeš mít taky zkreslený, protože nejvíc času mi zabere než se roztočí turbo. Naprosto nesrovnatelná reakce třeba s Véčkem.
Tachometer doporucujem "ociachovat" podla GPS pri ustalenej rychlosti. Pri 80-tke na tachometri moze GPS ukazovat napriklad 77km/hod, ale pri 120-tke na tachometri to moze byt podla GPS kludne len 113km/hod.
Velke turbo sa pomalsie roztaca, preto by bolo zaujimave uviest dva casy a to s "rozbehom" a bez rozbehu.
Myslim ze tento test je k autu celkom setrny, neprehadzuju sa rychlostne stupne a motor pracuje v normalnom pasme otacok. V realnej prevadzke je tento rezim casto pouzivany pri predbiehani napriklad kamionov na okreskach. A tu casto ide o zivot

Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 01 zář 2009, 21:11
Presne ako pises, netrapi sa spojka, nederu gumy pri flekovanie ako 0-100, prevodovka nedostava rany od "co najrychlejsieho radenia" a celkovo auto pracuje tak ako standardne ma. A dobre si vystihol, ze podoba sa to realnej prevadzke. Test som navrhol preto, lebo casto jazdim dlhe tarasy po okrskach, kde musim obiehat pomale kamiony.
Ukazatele ako 0-100kmh, reps 0-1000m su tak pre pubertakov co si kupia bavoraka a ohuruju s odpichom zo semaforov...na 1ke a 2ke kazde auto ide dobre a tie slabsie maju prevodovku aby po tu 100kmh ako tak isli. V reale ale treba nieco ine. Vacsina ludi podradi pri obiehani na okreske do 4ky (agresivnejsie povahy na benzinakoch aj do 3), a slapnu na plyn. A tam uz rozhoduju sekundy ked ide oproti dalsi nasraty kamionsita.
Ukazatele ako 0-100kmh, reps 0-1000m su tak pre pubertakov co si kupia bavoraka a ohuruju s odpichom zo semaforov...na 1ke a 2ke kazde auto ide dobre a tie slabsie maju prevodovku aby po tu 100kmh ako tak isli. V reale ale treba nieco ine. Vacsina ludi podradi pri obiehani na okreske do 4ky (agresivnejsie povahy na benzinakoch aj do 3), a slapnu na plyn. A tam uz rozhoduju sekundy ked ide oproti dalsi nasraty kamionsita.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... dost mozna by bylo jeste vhodne dopsat typ prevodovky pripadne alespon otacky pri zminovanych rychlostnich hodnotach.
Proc? Protoze proto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=301
Proc? Protoze proto: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=301
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)