Stránka 2 z 3

Napsal: 07 pro 2006, 06:14
od TDIPOWER
chucky píše:
TDIPOWER píše:
ota1980 píše: no jo,ty máš ale výměnu trysek, otázka šlo by to na těch 151 i bez nich ?
Reagoval jsem na jiný příspěvek ;)
No šlo, co by ne. I bez turba. Ale na jak dlouho :?
Však tu někdo má 145koní s 520kama (rotační čerpadlo)
Ale asi ti to tu nikdo nedoporučí. Co, Reesho?
ale ty máš obyč nebo PD?
Rotační čerpadlo - obyč

Napsal: 09 led 2008, 01:04
od Mattheo
Zdravim. Zvazuju Precipovat fabku 2 1,9 tdi u teto firmy. Je toto zvyseni uz nebezpecne?

Napsal: 09 led 2008, 06:22
od Dartanion
Každej zásah do originál nastavení není ideální. Souvisí to se životností jednotlivých komponentů, ale vzhledem k tomu co se všechno dá v Čechách za "pár" korun sehnat, tak bych se to vůbec nebál! (LOL)

Napsal: 09 led 2008, 08:30
od BH motor
moje maximum na seat leon 77kw bolo 159 ps/4400ot a 318 nm. turbo ma teraz nabehnutych asi 70000 km. merane na LPS 2000. 150 ps sa mi zda ako bezpecne

Napsal: 09 led 2008, 12:29
od Mattheo
No zitra jdu do toho, tak pak dam vedet jak to jezdi.

Napsal: 11 led 2008, 03:57
od JasteR
Mattheo píše:Zdravim. Zvazuju Precipovat fabku 2 1,9 tdi u teto firmy. Je toto zvyseni uz nebezpecne?
..zvyseni je celkem normalni, motor ma v serii vic jak 77Kw spis tak co se pise 85... jedinne co je problem je uz 1,9 slaba spojka proto se dava na 150PS jen 310Nm ...ale stejne neni 100%ze to pobere...
a ted si nejsem jistej jestli FII nema u 1,9Tdi ten debilni filtpevnych castic uz v serii..

Napsal: 11 led 2008, 08:06
od BH motor
JasteR píše:
Mattheo píše:Zdravim. Zvazuju Precipovat fabku 2 1,9 tdi u teto firmy. Je toto zvyseni uz nebezpecne?
..zvyseni je celkem normalni, motor ma v serii vic jak 77Kw spis tak co se pise 85... jedinne co je problem je uz 1,9 slaba spojka proto se dava na 150PS jen 310Nm ...ale stejne neni 100%ze to pobere...
a ted si nejsem jistej jestli FII nema u 1,9Tdi ten debilni filtpevnych castic uz v serii..
asi nie.

Napsal: 11 led 2008, 10:15
od Kornout
BH motor píše:
JasteR píše:
Mattheo píše:Zdravim. Zvazuju Precipovat fabku 2 1,9 tdi u teto firmy. Je toto zvyseni uz nebezpecne?
..zvyseni je celkem normalni, motor ma v serii vic jak 77Kw spis tak co se pise 85... jedinne co je problem je uz 1,9 slaba spojka proto se dava na 150PS jen 310Nm ...ale stejne neni 100%ze to pobere...
a ted si nejsem jistej jestli FII nema u 1,9Tdi ten debilni filtpevnych castic uz v serii..
asi nie.
Já mám dojem že jo, někde to aspoň psali.
Tak né, teď na to koukám, může být s i bez DPF

Napsal: 11 led 2008, 10:18
od Golfisko
Jednou bych si tam přál vidět i jiný název firmy, můžete hádat koho... :woot:

Napsal: 15 led 2008, 12:01
od akp.petr
Mám čip od Cimbu už rok a bez problémů. 1.9 TDi PD z 85kW na 133kW. Bomba při předjíždění. :D

Napsal: 15 led 2008, 14:09
od Petr98
akp.petr píše:Mám čip od Cimbu už rok a bez problémů. 1.9 TDi PD z 85kW na 133kW. Bomba při předjíždění. :D
A to máš jako odbržděné jo?? (LOL)
To spíš tak 133 koní ne??

Napsal: 16 led 2008, 04:31
od JasteR
Petr98 píše:
akp.petr píše:Mám čip od Cimbu už rok a bez problémů. 1.9 TDi PD z 85kW na 133kW. Bomba při předjíždění. :D
A to máš jako odbržděné jo?? (LOL)
To spíš tak 133 koní ne??
..asi se spletl, zaprve cimbu dela jen skodovky, takze to muze byt leda nejslabsi PD na 130HP nebo silne 96Kw na necelych 170HP....

Napsal: 16 led 2008, 06:37
od akp.petr
Jo máš pravdu Cimbu dělá jen Škodovky, znám ho asi 10 let. Udělal mi VW Sharan. Jo na brzdě to nemám odskoušené.

Napsal: 16 led 2008, 15:32
od JasteR
akp.petr píše:Jo máš pravdu Cimbu dělá jen Škodovky, znám ho asi 10 let. Udělal mi VW Sharan. Jo na brzdě to nemám odskoušené.
nevim kterou jednotku by ti teda daval, kdyt 85kw PDcko je jinak oproti 74 nebo 96ve skodvce..a voni jen prehazujou jendotky

Napsal: 17 led 2008, 08:41
od akp.petr
"Voni " nepřehazují jen jednotky !!! Víš co neřeš to. Jen jsem chtěl taky přispět do fora. Prostě mám ji upravenou, auto jede bez problémů a bez kouření při akceleraci. Prostě super.