Stránka 2 z 2

Napsal: 29 pro 2010, 22:21
od Biimbo
vostrý je to u mojí služební fabie, se kterou jezdím prakticky půl dne po stavbách nebo to v prachu stejný čas stojí. Tam je filtr hotovej už po 10 tis a to takovým způsobem,že na 4 fouká ventilátor stejně jako s bídou na 2ku a všechno pod kapotou(motor,nosníky,plasty) je šedivý jak beton, takže ani nemyslím jak vypadá vzducháč :-)

Napsal: 30 pro 2010, 00:24
od gabo00000
bud zaseknuta klapka vnutorneho okruhu alebo treba vymenit pelovy filter...ja menim pelovy filter kazde 3 mesiace...

Napsal: 30 pro 2010, 09:10
od alna
Jaký dávate filtr obyč nebo uhlíkový.

Napsal: 30 pro 2010, 09:48
od jurosdi
Len malý postreh. Včera bol u mna kamoš s Octaviou a úplne mokrými oknami. Nepomáha ani klima. Našiel som zaseknutú klapku prepínania vnút.obehu. Pravdepodobne prasknuté kolečko,pretože pri prepnutí je počut preskakovanie plastu a vzduch stále nasáva z kabíny. V mriežke za tým servo-motorom je silný podtlak. Ked to rozrobým,tak napíšem výsledok.

Napsal: 07 dub 2013, 11:33
od Lesterjs
tiež ma niečo podobné trápi, najprv vymením filter ale až zajtra,ked budu otvorene obchody, skusím okenou vyleštit okná z vnútra, cez bocné predné a čelné sklo nie je skoro vobec vidiet a vodu v aute nemám v kobercoch...tak som zvedavý, ked to bude niečo s radiátorom alebo prívodom do radiátora,tak to bude na dlhšie potom... (možno tesnenie okolo filtra) vážne som zvedavý,kde je problém.... (hm)

Napsal: 07 dub 2013, 14:46
od p.s.
takto sem válčil já též mi blbla klapka přepínání vnitřního a venkovního vzduchu :)
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=15896

Napsal: 10 dub 2013, 21:46
od jmarek
Já to samý, nekonečný problémy. Nakonec to byla klapka (malý problém) a k tomu ještě prasklé topení (velký problém)
:)

Hodně zdaru