Tak bacha.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
no jo clovece tak to mas asi pravdu jak to tak precitam...tj to turbo udrovnam kdyz zaroven s vymenou cidla nzemnim soft vid? ...MirekX píše:S tou výměnou čidel tlaku bych byl opatrnější. VAG po výměně bude ukazovat blbě, stejně blbě si to bude myslet ŘJ. Budu rád, když to někdo upraví, ale myslím si to tak:
čidlo u motorů do 85kW je do max 1,45 baru
čidlo od 96kW je do 1,9 baru
čidlo je napájeno 5V napětím a dává výstupní napětí (do ŘJ) lineárně závislé na tlaku. maximální hodnota výstupu je těch cca 5V, u čidla 85kW je to při cca 1,5 baru, u 96kW při 2 barech. Nulové výst. napětí (zhruba) je při nulovém tlaku. (pro nás -1 bar) Takže i při tlaku atmosférickém (1 bar, pro nás nulový přetlak v sání, pro VAG 1 bar - prostě když motor neběží) ty hodnoty budou rozdílné a to už může ŘJ motoru vyhodnotit jako chybu.
Pokud se jen přehodí čidlo talku bez úpravy softu, tak ten nárůst tlaku bude kolem 0,4 baru, ale ŘJ to nebude tušit (VAGEM nezjistíme) To už je na turbo asi dost.
Je to tak zprávně? Prosím o opravu, pokud je to špatně, dík.