130 nebo 150PS???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Vstřiky 130 a 150PS nejsou všechny stejné.
Tak bacha. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

Jirka Kužel píše:číslo končí myslím 299 v praci se mi jedno válí kouknu ti na to zítra když nezapomenu (LOL)
mas ho na prodej kdyz se vali? :)
maco
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 16 lis 2006, 19:31
Bydliště: Stochov (okr. Kladno)

Příspěvek od maco »

Ahoj, muzete mi prosim nekdo sdelit to sladke tajemstvi, jake je cislo dilu toho dvoubaroveho cidla?
Chystam se namontovat 150kove turbo do 81kw AFN a tak budu potrebovat i jine cidlo.

Diky
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

038 906 051 C ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Bóďa píše:Vstřiky 130 a 150PS nejsou všechny stejné.
Tak bacha. ;)
ale např. ASZ a ARL maj stejný.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Ale třeba starší ARL ( 2001 ) měl stejné vstřiky jako 130PS Passat a ten má zase jiné, než třeba FRS ( ta už má jako novější ARL ). Zkrátka úplně všechny stejné nejsou. Zejména podélně uložené motory nějak šidili. :) Tak jen aby se někdo nespálil. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli maj jinej průtok nevím, číslama se samo lišej, jestli to spíš není emisní rozdíl
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Bóďa píše:038 906 051 C ;)
Nové v krámě origo. cca 1500,- ;)
Tel:776005385 Nový Bor
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

S tou výměnou čidel tlaku bych byl opatrnější. VAG po výměně bude ukazovat blbě, stejně blbě si to bude myslet ŘJ. Budu rád, když to někdo upraví, ale myslím si to tak:
čidlo u motorů do 85kW je do max 1,45 baru
čidlo od 96kW je do 1,9 baru

čidlo je napájeno 5V napětím a dává výstupní napětí (do ŘJ) lineárně závislé na tlaku. maximální hodnota výstupu je těch cca 5V, u čidla 85kW je to při cca 1,5 baru, u 96kW při 2 barech. Nulové výst. napětí (zhruba) je při nulovém tlaku. (pro nás -1 bar) Takže i při tlaku atmosférickém (1 bar, pro nás nulový přetlak v sání, pro VAG 1 bar - prostě když motor neběží) ty hodnoty budou rozdílné a to už může ŘJ motoru vyhodnotit jako chybu.
Pokud se jen přehodí čidlo talku bez úpravy softu, tak ten nárůst tlaku bude kolem 0,4 baru, ale ŘJ to nebude tušit (VAGEM nezjistíme) To už je na turbo asi dost.
Je to tak zprávně? Prosím o opravu, pokud je to špatně, dík. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

038906051C nebo bosch 0281002401 /passat 96kw/
da se sehnat nove za 1000kc
bude se muset trochu upravit dira ,tohle cidlo je na mensi diru ;)

Obrázek

tenhle je na velkou diru
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Bóďa píše:038 906 051 C ;)
Jaky je rozdil mezi timhle a 051 B?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
kubiss
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 07:58
Bydliště: Ostravwa

Příspěvek od kubiss »

MirekX píše:S tou výměnou čidel tlaku bych byl opatrnější. VAG po výměně bude ukazovat blbě, stejně blbě si to bude myslet ŘJ. Budu rád, když to někdo upraví, ale myslím si to tak:
čidlo u motorů do 85kW je do max 1,45 baru
čidlo od 96kW je do 1,9 baru

čidlo je napájeno 5V napětím a dává výstupní napětí (do ŘJ) lineárně závislé na tlaku. maximální hodnota výstupu je těch cca 5V, u čidla 85kW je to při cca 1,5 baru, u 96kW při 2 barech. Nulové výst. napětí (zhruba) je při nulovém tlaku. (pro nás -1 bar) Takže i při tlaku atmosférickém (1 bar, pro nás nulový přetlak v sání, pro VAG 1 bar - prostě když motor neběží) ty hodnoty budou rozdílné a to už může ŘJ motoru vyhodnotit jako chybu.
Pokud se jen přehodí čidlo talku bez úpravy softu, tak ten nárůst tlaku bude kolem 0,4 baru, ale ŘJ to nebude tušit (VAGEM nezjistíme) To už je na turbo asi dost.
Je to tak zprávně? Prosím o opravu, pokud je to špatně, dík. :D
no jo clovece tak to mas asi pravdu jak to tak precitam...tj to turbo udrovnam kdyz zaroven s vymenou cidla nzemnim soft vid? ...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no, pokud teď tlačíš seriově 85 kW, což je asi 1,1 baru přetlak,tak po výměně čidla to bude asi kolem 1,5. To už asi to původní turbo dlouho nevydrží, ale pokud tam dáš turbo 150 PS, tak to bude OK, protože to v sérii tlačí těch 1,5. :) Ale to ti výkon nepřidá, pokud se nepřidá nafta.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
maco
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 16 lis 2006, 19:31
Bydliště: Stochov (okr. Kladno)

Příspěvek od maco »

Tak jsem koukal, ze na AFN motoru neni snimac tlaku (038 906 051), ale jenom snimac teploty (028 906 081). Resi se u nej neco podobneho s ruznym rozsahem hodnot? Chci namontovat silnejsi turbo (150PS), tak abych pak pri zvysovani tlaku turba na neco nenarazil...

Diky za info
maco
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Odpovědi: 0
Registrován: 16 lis 2006, 19:31
Bydliště: Stochov (okr. Kladno)

Příspěvek od maco »

bohuzel jsem zjistil ze to cidlo tlaku (038 906 051 C) do AFN motoru nedostanu... :-( takze pokud by mel nekdo zajem, prenecham ho za 1.500,- Koupil jsem ho predevcirem a neni mi na nic...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“