Stránka 2 z 2
Napsal: 18 říj 2010, 09:25
od HarlyFXRS
Pokud je ze Severní Moravy,tak ji opravdu nemohl vidět

Napsal: 18 říj 2010, 09:28
od Marek77
Pravda - je to výsada Čech. Nejvýchodnější ONO je ve Vysokém Mýtě.
Napsal: 18 říj 2010, 09:37
od Pilan
aaauz vim ta mjsem tankoval jak jsem jel do Tyniste na Chip taky jsem se divil jak prase protoze u nas stoji 30.60 u Euro Oil takze proto jsem se divil..dobra cena

jinak su od Breclavi tady fakt neni blizko nikde
Napsal: 18 říj 2010, 10:24
od turbo kamna power
u nás v jihlavě ředí na ONO naftu s lihem

proto tam nikdy netankuju... ale když už tam chce někdo natankovat, tak musí vystát frontu jako na banány
Napsal: 18 říj 2010, 10:45
od Pilan
tak me jeste nastesti vozi naftu za 25.50 z pumpy na sluzebni paragon ale zda se me ze je tam mooc repky posledni dobou je zlutejsi a zlutejsi..
Napsal: 18 říj 2010, 11:53
od Marek77
turbo kamna power píše:u nás v jihlavě ředí na ONO naftu s lihem

proto tam nikdy netankuju... ale když už tam chce někdo natankovat, tak musí vystát frontu jako na banány
Já čas od času v Jihlavě na ONO tankuju. Nikdy jsem neměl problém a nikdy jsem tam nestál déle než přes dvě auta. Jinak tím, že často jezdím západní Čechy, tankuju na ONO mimo jiné i v Plzni, Krupé, Ústí n.L. a Sokolově - všude maximální spokojenost.
A takové ty řeči, že někde někdo ředí naftu lihem, úplně miluju. Máš na to důkazy? Nebo je to zase jen kachna formátu "Franta u píva povidal....."?
Napsal: 18 říj 2010, 13:37
od turbo kamna power
jako ať si každej lije do auta co chce, ale já pro klid v duši a dobré spaní tankuju pouze na pumpách benziny nebo OMV...
jinak to s tím ONO, kamarádův kolega tam jezdil tankovat naftu do nějakýho common-raila, no a až mu jednoho dne odešlo čerpadlo, tak si ze zvědavosti nechal udělat rozbor nafty z ONO a bylo tam nějaký to procento lihu...
to je všechno co o tom vím, mě je jasný, že když tam je o dvě koruny levnější nafta než na ostatních stanicích, tak to asi nebude top palivo a neřeším to, jen mě překvapuje, kolik nových aut s moderními motory tam tankuje, a navíc (většinou odpoledne) si musíte vystát frontu dvou až třeba pěti aut, což by mě osobně dost deptalo, a je to zahozenej čas, čekat 15 minut na tankování, na benzině nebo OMV jsem ještě v životě na tankování nečekal
ale zase na druhou stranu, v nedávno zveřejněných testech ČOI, bylo tank ONO Jihlava mezi stanicemi, které prošly normou. Otázkou ovšem je, jak moc jsou ty normy tolerantní?
Napsal: 18 říj 2010, 13:53
od mir77
V Teplicích je to s ONO stejný. Hromady lidí, jak lumíci tam čekaj na stojan. Cena asi o dvě koruny pod průměrem celého města. Co znám pár mechaniků tady v okolí, tak všichni na to nadávaj. Líbí se mi, jak tam jezdí tankovat lidi s bavorákama a meďourama. Maj cash na drahý auto, ale na naftě už šetřej

Napsal: 18 říj 2010, 14:20
od Golfisko
ČOI měří u nafty např. bod vzplanutí, je to z hlediska spíše požární bezpečnosti, ostatní věci jsou spíše doplňující...
Hlavně to chce tankovat někde kde mají velký výtočný a nemaj zasraný nádrže

Napsal: 19 říj 2010, 14:54
od fabiátor
Golfisko píše:Jedná se o podzimni cislo i-svetmotoru
takže asi poměrně nedávné měření

V tom pripade merili Shell VPD s GTL a je to opravdu peknej propadak, protoze kdyz se zverejnily podobne testy v 2008, kde to s VPD bez GTL dopadlo jakbysmet, Shell rychle zacal vsude rozhlasovat, ze ted uz je ta nafta neco jinyho, ze tam konecne zacali davat Gas To Liquid jako v nemecku.
Pak existuje jeste jedno pravidlo a to rika: Nekupujte si paliva podle recenzi. Ti co je delaji musi take z neceho zit

Takze vysvetli mi nekdo seriozne, proc mam s VPD viditelne nizsi kourivost nez s Vervou a subjektivne pocit, ze to s VPD jede lip ?
Edit 19.10.2010 22:12:
Takze nizsi kourivost Shell VPD s GTL ma za nasledek prave synteticka slozka nafty, tzv Gas To Liquids, s cetanovym cislem 80, ktera se primichava k normalni nafte. Zaroven je treba sledovat souvislost mezi mnozstvim aditiv v podobe 2EHN a cetanovym cislem. Zatim jsem zjistil, ze zvysovani cetanoveho cisla aditivaci nema stejny efekt, jako pouziti nafty s vyssim cet. cislem primo z rafinace. Jinak receno Verva je sice vysoce aditivovana nafta, ale vzhledem k tomu jaky je v ni podil slozky 2EHN se da odvodit, ze jako zaklad je pouzivano palivo s velmi nizkym cetanovym cislem, ktere je pak "nahoneno" pridanim vysoke davky 2EHN. Proto to ve vysledku nemusi byt nic extra. Viz moje pozorovani.
Z tohoto mi pak vyplyva, ze nejrozumneji by se mela chovat nafta od OMV s oznacenim Sprint Diesel. Viz pomer mnozstvi 2EHN a cet. cisla v testovanem vzorku.
Napsal: 19 říj 2010, 20:58
od fabiátor
Napsal: 10 lis 2010, 20:34
od SnakeSK
Marek77 píše:Do benzinu se zase přidává bioethanol.
Nepridáva, do benzínu sa pridáva etyltercbutyléter (ETBE)