Stránka 2 z 2
Napsal: 03 lis 2010, 14:46
od Slavkov
Pája 19 píše:Týpek od motokár mi vysvětloval, že ve váze pilota to až tak není. Jde prej o to, že s víc kilama musíš jet jinou stopu a styl a pak seš třeba i rychlejší.
... jasně, pokud se v technických pasážích dotáhneš a ještě za apexem výjezdové zatáčky se mu přibližuješ a pak ti "papírák" začne ujíždět tak si takové pohádky nechám vyprávět

... prostě na těch slabejch motokárách je 30kg opravdu hodně

Napsal: 23 črc 2014, 12:47
od Thomy
Včera sem tam byl poprvý, první jízda 1:35 další 1:34..
Ale podle mého je to dost o motokáře..
U tý první šlo řízení tak ztuha že sem musel v půlce chvilku polevit jak mě bolely ruce, ale jinak jsem se v ní cítil pohodlně v zatáčkách,
V další jízdě šlo řízení o půlku lehčeji, ale kára byla šíleně přetáčivá a nedalo se zatáčkou proletět na maximum, takže si myslim, že kdybych jel s tou samou károu jako v I. jízdě, tak tam 1:30 bude.
Zajímalo by mě jak často dělaj údržbu, nastavení a tak.. Nadruhou stranu je mi jasný, že se s tim asi moc neserou, protože příde první kretén kterej trefí řízení a můžou jít seřizovat podvozek znova.. všimli jste si jak jsou ty tyčky řízení zohybaný?
Jinak zábava suprová brzy pojedu zase, je to návykovka
Napsal: 23 črc 2014, 15:36
od Pája 19
Slavkov píše:Pája 19 píše:Týpek od motokár mi vysvětloval, že ve váze pilota to až tak není. Jde prej o to, že s víc kilama musíš jet jinou stopu a styl a pak seš třeba i rychlejší.
... jasně, pokud se v technických pasážích dotáhneš a ještě za apexem výjezdové zatáčky se mu přibližuješ a pak ti "papírák" začne ujíždět tak si takové pohádky nechám vyprávět

... prostě na těch slabejch motokárách je 30kg opravdu hodně

Hele nevim, já nejsem přesvědčenej ani o jedný pravdě. Zkus dát papírákovi 30kg závaží a třeba ho v technickejch pasážích nedotáhneš. Další věc je, že některý motokáry jedou trochu líp motorycky a některý zas líp podvozkově.
Napsal: 23 črc 2014, 16:53
od Radim205D
Thomy píše:
Zajímalo by mě jak často dělaj údržbu, nastavení a tak.. Nadruhou stranu je mi jasný, že se s tim asi moc neserou, protože příde první kretén kterej trefí řízení a můžou jít seřizovat podvozek znova..
Na tohle tema bych mohl napsat knihu

Napsal: 23 črc 2014, 22:58
od FandaTDI
1:30 celkem "stabilně" (i když to už za ten volant musíš trochu "tahat") ... a když to dobře jelo (a asi jsem byl dobře vys*anej

...a/nebo měl štěstí na motokáru), tak i 1:28
Jinak je to samozřejmě všechno dohromady, imho stopa/řízení je základ, pak kára (tam jsou rozdíly jak v motoru/odezvě na plyn, tak v tom řízení...) a pak ta váha, kde jde taky skoro víc o to, jestli je to "vlající pytel brambor" nebo "pracující váha", která jde tomu lepšímu času trošku naproti
Na tu licenci by bylo asi nejlepší jet sám a nechat si poradit s výběrem nejmíň zhuntovaný káry
Napsal: 25 črc 2014, 16:43
od Thomy
Radim205D píše:Thomy píše:
Zajímalo by mě jak často dělaj údržbu, nastavení a tak.. Nadruhou stranu je mi jasný, že se s tim asi moc neserou, protože příde první kretén kterej trefí řízení a můžou jít seřizovat podvozek znova..
Na tohle tema bych mohl napsat knihu

Klidně to můžeš více rozvést

Napsal: 26 črc 2014, 14:54
od Radim205D
Na půjčovně motokár teprve člověk vidí, jak si lidé dokáží vážit techniky a o chování a toleranci nevzájem nemluvě.
Dělal jsem donedávna tuto práci 10 let a to na hale, t.j. s celoročním provozem.
Těch situací, kdy od rána ladím podvozky, aby každa kára zatáčela tak jak má a motory šlapaly bezchybně a hodinu po otevíračce přijede banda idiotů a udělá ze všech kár malé šrotiště jsem zažil nespočet.
Nejhorší to bývalo ke konci roku, kdy k nám večer přijížděli VIP firmy dělat vánoční akce a my museli tu techniku chranit před nájezdem crashfans.. (debilů)
Napsal: 27 črc 2014, 22:02
od Thomy
To si dovedu živě představit.. Jenže jak tomu předejít? To snad ani nejde.. Každopádně tě obdivuju, že si to vydržel 10 let, já bych to po tejdnu vzdal.
Neměl bych na to nervy.