Stránka 2 z 3
Napsal: 27 led 2006, 20:36
od Kornout
A co Powerplus 502, nebo 520, popř Race? Upřesněte někdo rozdíly, ať v tom mám konečně jasno. Dík
Napsal: 27 led 2006, 20:52
od reesha
Kornout píše:A co Powerplus 502, nebo 520, popř Race? Upřesněte někdo rozdíly, ať v tom mám konečně jasno. Dík
Jojo, všechny jsou vhodné pro 1.9 TDI
POWERPLUS i RACE jsou vyrobené preciznější technologií (nadstandartní), mají DLC potah na jehle..
POWERPLUS 502 a 520 jsou si dost podobné, ... a řekl bych srovnatelné se sprint764 (co se týče výkonu)
RACE jsou úplně jinde

Napsal: 27 led 2006, 21:05
od Kornout
Ty Race nejsou vhodné na normální provoz, že? Vím že je s nimi motor poněkud hlučnější a méně kultivovaný.
Nechtělo by to vysačku a tyto různé typy jednotlivě trochu popsat?
Měl bys zároveň reklamu

Napsal: 27 led 2006, 21:27
od Jim
ty RACE stojí kolem těch 13tis. jo..?
Jak dlouho asi budou na trhu? je to nějak časově omezeno?
Já jen, jestli si na ně mám začít šetřit a koupit je co nejdřív...

Napsal: 27 led 2006, 21:45
od reesha
Race jsou na normální provoz ok, viz Autoškola

.. jen skýtají větší možnosti tuningu. Kultivovanost i hlučnost je s race tryskami ok
Visačku, určitě jo.. Něco vymyslím, buď tady, nebo na stránkách..
A časově omezené to není.
Jinak takové přirovnání, abyste tušili, co je tam za POWER

. Pokud dáte race520 do 110HP motoru, máte rázem okolo 140HP a málo vzduchu

- bez úpravy software to trochu kouří.
S RACE není problém dosáhnout výkonu okolo 250HP. Viz
www.racingtdi.com
Napsal: 27 led 2006, 21:54
od Fantik
Napsal: 27 led 2006, 22:00
od Bóďa
Fantik: To bys musel nejdřív vykopat z auta tu mechaniku.

Napsal: 27 led 2006, 22:07
od Fantik
To ne, já ty dráty nějak nemusim

Napsal: 27 led 2006, 22:07
od Jim
Bóďa píše:Fantik: To bys musel nejdřív vykopat z auta tu mechaniku.

s mechanikou se nedá dosáhnout 250HP??

Napsal: 27 led 2006, 22:14
od Bóďa
Ale jo, jenže nitro stojí hroznej ranec...
Elektronika to zkrátka umí líp s předvstřikem.

Napsal: 27 led 2006, 22:19
od Fantik
Snad mi 200HP bude na to ježdění do práce stačit.

Napsal: 27 led 2006, 22:37
od Bóďa
Ale jo, dá se to. Taky mi to stačí.

Napsal: 28 led 2006, 13:21
od dramatiq
a aky je odhad ked dam tie sprint 764 do 110HP motora??
Napsal: 28 led 2006, 13:35
od reesha
Pokud dáš sprint764 do sériového neupraveného TDI 110HP, můžeš očekávat nárůst okolo 10-15HP.
Na načipovaném motoru (už před instalací trysek) se to projevilo takto:
po tryskách:
Tedy změna:
Výkon: původní 141HP, po tryskách 155HP (nárůst 14HP)
Točivý moment: původní 332Nm, nový 370Nm (nárůst 38 Nm)
Napsal: 28 led 2006, 13:45
od dramatiq
15HP mas narast uz pri chipom upravenom motore tak pri vobec neupravenom by to malo byt citit a cinit viacej nie?