Pár kobylek k dobru.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Pár kobylek k dobru.

Příspěvek od Dussič »

Chtěl bych přidat do své octáv.66KWpár koníků na víc a váhám zdali chip na85KW nebo výměna trysek a to 66KWRACE nebo origo 81KW a tím i provést malou údržbu motoru. Za vaše názory a předem dík.
Octávia 66KW r.2000
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Ahoj.

Ideální základ pro další tuning jsou trysky sprint764. Pokud máš 90hp, s nimi ti to dá okolo 120-130hp.. a bude to zároveň údržba, a dobrý základ pro budoucí tuning na 150 a více hp :D (pokud budeš chtít)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Díky,sám se taky přikláním spíše k výměně trysek a proto,jaká je cena
trysek sprint 764?
hustoles77
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 23 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: TC

Příspěvek od hustoles77 »

To mě také zajímá. A kromě ceny, kde ty trysky seženu ?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

mrkni na www.dieselpower.cz , tam se dozvíš ceny, kde sehnat apod... :)

jinak 764 mám na TDI 66kW a můžu jen doporučit...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravské Budějovice

spotřeba

Příspěvek od otapa »

Jimy,můžeš sem hodit tvoji průměrnou spotřebu s těma tryskama?
Chápu,že to bude různý,nemusí to být na setinky,stačí na litry.Díky
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Jim tam toho má trochu víc, nejen ty sprinty. Ale na to jak mu to jede, tak bych na spotřebu asi moc nekoukal :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

otapa: ted už to mám jiný :-D , ale s původním AGR turbem a softem byla spotřeba kolem 6,5l/100km běžně, to při svižné jízdě....prostě tam víc záleželo na jízdním stylu než s předchozími tryskami...ale zas s lehkou nohou nebyl problém 5l...jenže málokdy jsem toho dosáhl, když to tak pěkně jelo... :D

ted to mám o něčem jiným a žere stejně...ale je to dáno spíš méně častým řazenim-... 8)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Tak jsem koukal na ceník trysek na dieselpower.cz,tak je přidávám:
Pro VW,Škoda,Audi, Seat.
Tryska:
SPRINT 357 pro 1.9TDI 90HP -- 1671,- Kč
SPRINT 520 pro 1.9TDI 110HP-- 1671,- Kč
SPRINT 502 pro 2.5TDI V5 140HP-- 1671,- Kč
SPRINT 764 pro 2,5TDI V5 150HP-- 1780,- Kč

POWERPLUS 357 pro 1.9TDI 90HP-- 2171,-Kč
POWERPLUS 520 pro 1.9TDI 110HP-- 2171,-Kč
POWERPLUS 502 pro 2.5TDI V5 140HP- 2171.-Kč

Cena seřízení dvoupružinových vstřikovačů za ks:

1.9TDI--- 630/ 750Kč, 2.5TDI V5-- 714/850Kč,2.5TDI V6-- 748/890Kč
Uživatelský avatar
moose
Přispěvovatel
Příspěvky: 159
Registrován: 23 led 2006, 18:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od moose »

a cena za trysku na 2,5tdi v6 (150ps) ??? a ta cena je zřejmě za jednu trysku že ???
jaký je zhruba nárůst výkonu u tohoto motoru ? vyplatí se to ? může se to dát i na motor který má najeto přes 200 000 ???
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
hustoles77
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 23 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: TC

Příspěvek od hustoles77 »

To reesha: Dusičovi jsi doporučil trysky SPRINT 764 do Octy, ale podle diesepower jsou to trysky do 2,5 TDI V5.
To nevadí ? :?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

hustoles77 píše:To reesha: Dusičovi jsi doporučil trysky SPRINT 764 do Octy, ale podle diesepower jsou to trysky do 2,5 TDI V5.
To nevadí ? :?
Ne to neva ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Reesha doporučil na mou oct.66Kw serie trysky Sprint 764,je to lákavé,ale při zachování turba bez naklápění lopatek a bez změny jednotky si to asi pěkně zahulí. Když bych dal Sprint 357 pro 66KW,
tak se asi výkon moc neznění bebo jen nepatrně,což dát ty Sprint 520 pro
81KW a nebo Powerplus 520 na 81KW? Máte s tímto porovnáním těchto
trisek v oct.66KW nějaký poznatek? 8) :o (wallbash) Dík.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

sprint357 - sériové 90HP trysky

sprint520 můžeš očekávat nárůst na nějakých 110-120HP
sprint764 na nějakých 120-130

ty 764 jsou lepší základ pro další tuning :)

Nafta se dá ubrat za pomoci diagnostiky, takže by neměl být problém, když vezmeš větší
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

hustoles77 píše:To reesha: Dusičovi jsi doporučil trysky SPRINT 764 do Octy, ale podle diesepower jsou to trysky do 2,5 TDI V5.
To nevadí ? :?
mají stejnou geometrii rozprášení, jen trošku větší průtok paliva
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“