Stránka 2 z 2

Napsal: 29 pro 2010, 14:35
od hranicka
jericho-3 píše:Podložkami.....Ale jestli je to tak, kup nové..sice kolikrát stačí přidat podložku 0,05 a tlak se zvýší tak o 10-15 atm a tryska se srovná, ale když dáš nové, a je-.li to ještě původní z továrny, patrně nebudeš podložky potřebovat...
Chci koupit nějaké vadné, abych je následně zrepásnul pomocí totohle a pak jen přeházel kus za kus současně s rozvodama, čerpadlem opět za bosch a pár dalšíma věcma okolo. Při poslední rozborce tam žádné podložky nebyly ani v jedný trysce. Do nových trysek se mi investovat nechce, auto je na dojetí (cca 50-100 tis.km, což je za dva roky, pak se koupí jinej vrak)

Napsal: 29 pro 2010, 17:51
od jericho-3
No vždyť o totohle mluvím..o trysce..to celé je vstříkovač.... :)
a ta cena 135 korun, to je sranda, to nemá chybu....

Napsal: 29 pro 2010, 20:58
od hranicka
jericho-3 píše:No vždyť o totohle mluvím..o trysce..to celé je vstříkovač.... :)
a ta cena 135 korun, to je sranda, to nemá chybu....
Jasný,díky :)

Napsal: 06 led 2011, 13:36
od dawe2706
Tak jsem namontoval trisky jiné a už žádné klepání 8)