Stránka 2 z 2
Napsal: 23 pro 2010, 22:08
od Okura
jakej to je rok?
imma byly řešené v externím immo boxem, později nějaké verze přímo v RJ, ale u canovky to bude z nějakého modulu, bliká z duvodu že nebude komunikace s RJ motoru.
takže určitě jít po napájení a canech.
Napsal: 23 pro 2010, 22:18
od Pedr
je to jedna z prvních M6 takže 02 řídící jednotka DENSO pak jsem tam našel ještě krabičku v které je příjmač na dálkové ovládání (a možná i imob.)to nevím
Napsal: 27 pro 2010, 11:49
od Pedr
Ahoj tak dneska jsem proměřil napájecí kabely + i - poly co vedou do říd.jednotky a vše v pořádku tak fakt už nevím našel jsem i tu krabičku externí imob. je v ní i příjmač na dálkové ovládání typoval bych že je problém právě v ní ale proč nejde spojit s diagnostikou??? to fakt netuším....
tak se opět vracím k myšlence že komunikace řídící jednotky s diagnostikou je podmíněna funkčním imobiliserem.....co Ty na to?
takže nový poznatek dal jsem z jiného auta (řídící jednotku,imobilizer,klíče,cívku,)problém pořád stejný

už fakt nevím......
napájení jsem proměřil myslím dobře jak ted na ty Cany?????
Napsal: 30 bře 2011, 20:33
od martin4x4
zdravim koukam ze je tady uzitecne forum o mazde
Mam takovy problem auto po zahrati skoci do nouzaku(mazda 6 100kw)
na diagnostice se nacetl 4. vstrik, po zamene vstriku 4. za 3. se zavada opakuje stejna, nacte to vzdy 4.vstrik (pritom tam je 3)
Prosim o radu Dekuji
pro doplneni
Diagnostika ukazuje P0304 vynechavani valce 4.
Napsal: 31 bře 2011, 08:49
od omega001
zkus jít po kabelech a kontaktech
Napsal: 31 bře 2011, 19:45
od martin4x4
Tak po kabelech jsem sel OK
dnes zas novy poznatek kdyz auto drzim v otackach nad 1700
tak to do nouzaku neskoci(ohrate na prov.teplotu) a nic se nerozsviti
ale necham ho spadnout na volnobeh behem minuty naskoci nouzak
Napsal: 04 dub 2011, 09:41
od omega001
A kompres? Ve vyšších otáčkách se může válec chytat,v nižších ne...
Napsal: 07 dub 2011, 08:18
od martin4x4
Jo jeto tak je to komprese. Na 4 valci není nebo jenom nepatrná
hlava dolu a uvidime co tam je
Napsal: 07 dub 2011, 08:35
od omega001
Hodně štěstí

Napsal: 09 dub 2011, 18:31
od AndrejKv
souhlas s predeslymi recniky - kabelaz nebo komprese
Napsal: 18 dub 2011, 09:12
od martin4x4
tak jsou vyfukove ventily na 4 valci
hlava opravena dam to dohromady u uvidime
jenom bych potreboval postup nastaveni vule ventilu