Stránka 2 z 2

Napsal: 03 led 2011, 12:36
od Johny_RS
Ja ked som kupoval BERU mal som to na nabijačke,čož nema toľko Amper teda len 6A tak jej to trvalo 10sek.Ale na baterke musi byť ako chalani pišu do 4-5sek červena minimalne špička

Napsal: 03 led 2011, 14:02
od majkl1
Nevím přesně, ale ze začátku mají odběr až 20A a pak to klesá na 15A, takže nabíječku bych tím příliš netrápil pokud tam není aspoň 30A pojistka. (noteeth)

Napsal: 03 led 2011, 14:14
od Johny_RS
majkl1 píše:Nevím přesně, ale ze začátku mají odběr až 20A a pak to klesá na 15A, takže nabíječku bych tím příliš netrápil pokud tam není aspoň 30A pojistka. (noteeth)
Ved hned bol odber,prefrčela ručička na druhu stranu za sekundu.Ale nemal som to na čom odskušať,sa mi nechcelo napajať draty od baterky.Som to hodil na nabijačku,či aspon tie nove žhavia,lebo v tejto dobe aj nove veci nejdu ;)

Napsal: 03 led 2011, 15:04
od Slavkov
... na testování "v poli" čapnu žhavku na baterku pomocí startovacích kabelů... a nic nevyrábím :)

Napsal: 03 led 2011, 15:10
od prka
Když jsem auto v popisu asi před pěti lety koupil, byly také tři žhavičky K.O.
Koupil jsem sadu doporučovanou výrobcem/BERU/ a před zamontováním všechny čtyři na baterce odzkoušel/běžná nabíječka není schopna "pustit" takový proud jako baterka/. Po zapojení každá odebírala 25A a proud po pěti sec. klesl postupně až na 15A. V tom okamžiku už byly svíčky na konci rozpáleny až do tmavožluta.

Napsal: 03 led 2011, 16:09
od Fox-CZ
OťasTDi píše:
petrce63 píše:Pro měřící přístroj OHM metr je to takřka skrat.Na baterku bych to nepřikládal protože pokud by byla v pořádku tak tě popálí nebo se zničí.To pokud je na nižší napětí než má baterie.
Jestli se nic neděje tak je totálně pryč.
Kup novou.
Ahoj
proč by se měly zničit?vžyť před strtem na ně jde taky napětí z baterky,ne?
u novejsich aut jsou 6V, takze tam nejde napeti z baterky. Me naky chytrak, uz ani nevim jak jse jmenoval tady na foru prodal do meho auta prave 6v, ja si toho nevsiml a okamzite vsechny ko, ale to jsem zjistil az pristi zimu....

Napsal: 03 led 2011, 16:13
od jericho-3
Není nad to zkoušet to na baterii, měření na odpor je spíš orientační, stalo se mi, že žhavička žhavila obráceně, ne od špičky, ale od závitu a později než ostatní a měřením jsem to nepoznal..Není nad vlastní oko... :)

T4

Napsal: 03 led 2011, 16:14
od Sráč
v hokně jich máme několik t4 a žádná nechce mooc dobře startovat když mrzne....

Napsal: 03 led 2011, 16:23
od PeSko
Fox-CZ píše:
OťasTDi píše:
petrce63 píše:Pro měřící přístroj OHM metr je to takřka skrat.Na baterku bych to nepřikládal protože pokud by byla v pořádku tak tě popálí nebo se zničí.To pokud je na nižší napětí než má baterie.
Jestli se nic neděje tak je totálně pryč.
Kup novou.
Ahoj
proč by se měly zničit?vžyť před strtem na ně jde taky napětí z baterky,ne?
u novejsich aut jsou 6V, takze tam nejde napeti z baterky. Me naky chytrak, uz ani nevim jak jse jmenoval tady na foru prodal do meho auta prave 6v, ja si toho nevsiml a okamzite vsechny ko, ale to jsem zjistil az pristi zimu....
Můžu mít tedy dotaz, zda u OI 96kw ASZ jsou opravdu 12V a ne ty 5-6V abych neudělal nějakou podobnou pí*ovinu :) díkes

Napsal: 03 led 2011, 16:49
od Slavkov
Buď v klidu... od baterky je tam "pásková" pojistka (80A?), vodič, relé, vodič a pak už to jde těma fajfkama na žhavky :)

Napsal: 03 led 2011, 16:50
od Dozbec
jsou tam na 12V

Napsal: 03 led 2011, 16:54
od Slavkov
... na 11V 8)... ať je v tom hockey (noteeth)

Napsal: 03 led 2011, 17:06
od Dozbec
Slavkov píše:... na 11V 8)... ať je v tom hockey (noteeth)
ale kdyz v ksefte rekne z chce na 12V tak mu urcite neo vberou :D

Napsal: 03 led 2011, 22:49
od Pája 19
Slavkov píše:... na testování "v poli" čapnu žhavku na baterku pomocí startovacích kabelů... a nic nevyrábím :)
Nebo dvaadvacítka klíč a už se blejská (crazy)