DOBRÉ ŽHAVIČKY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

DOBRÉ ŽHAVIČKY

Příspěvek od eriva12 »

ZDRAVÍM, chtěl bych vědět, zdali žhavičky, pokud jsou v pořádku jsou měřitelné nebo jestli jdou odzkoušet.
já když vezmu žhavičku z t4 , tak mi žádná po testu na baterce nefunguje, auto startuje hůř, třeba napotřetí, pokud jsou mrazy víc jak -10, ale vždycky jsem nastartoval.pokud je třeba -5 tak startuje dobře. chtěl bych vědět, jestli je možné, aby žádná nefungovalal a auto i přesto nastartovalo..
díky všem, co mi pomohou.erich
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Áno je to možné.Chalani tu niekde spominali,že ak su dobre tlaky vo valcoch a motor v dobrej kondicií tak naštartuje aj pri -20C,sice bude dlho točiť,kym sa ohreje vzduch vo valci ale natoči to.Ja som mal tri žhaviče K.O a natočilo mi to pri -12 fpohode.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

já bych chtěl vědět, jestli když je dám na baterku, minus na telo žhavičky a plus na koncový kolík, jestli se musí začít žhavit... mě nežhaví ani jedna...
petrce63
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2008, 09:44
Bydliště: Velké Losiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrce63 »

Pro měřící přístroj OHM metr je to takřka skrat.Na baterku bych to nepřikládal protože pokud by byla v pořádku tak tě popálí nebo se zničí.To pokud je na nižší napětí než má baterie.
Jestli se nic neděje tak je totálně pryč.
Kup novou.
Ahoj
VW Touran 2014 2.0TDI 103kW CFHC LIFE

Ford Tourneo Courier 1,0 Ecobost

Mitsubishi Outlander PHEV
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

minus na telo žhavičky a plus na koncový kolík, jestli se musí začít žhavit... mě nežhaví ani jedna...
Všechny jsou v zoulu.Dej nové a bude vidět rozdíl.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4896
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

petrce63 píše:Pro měřící přístroj OHM metr je to takřka skrat.Na baterku bych to nepřikládal protože pokud by byla v pořádku tak tě popálí nebo se zničí.To pokud je na nižší napětí než má baterie.
Jestli se nic neděje tak je totálně pryč.
Kup novou.
Ahoj
proč by se měly zničit?vžyť před strtem na ně jde taky napětí z baterky,ne?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

vem káblík z baterky na přímo a škrtni s nim o žhavičku jakmile zajiskří je dobrá (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

vezmi zhavic do kliesti a priloz ku baterke jak si pisal a chvilu pockaj a mal by byt cely cerveny
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

to jsem udělal, ale nic a nevěřil jsem , že je možné nastartovat i při -25 stupních bez žhavení...sice po 2 minutách, ale nastartovalo..
odborník mi říkal že není možné při tak nízkých teplotách nastartovat bez žhavení tolika vadných...
eriva12
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2009, 09:32
Bydliště: svitavy

Příspěvek od eriva12 »

to jsem udělal, ale nic a nevěřil jsem , že je možné nastartovat i při -25 stupních bez žhavení...sice po 2 minutách, ale nastartovalo..
odborník mi říkal že není možné při tak nízkých teplotách nastartovat bez žhavení tolika vadných...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Proč ne, je to přímej vstřik to není komůrka kde je potřeba žhavit i v létě, nicméně žhaviče dej všechny nový ať máš klid zas taková investice to není a motoru to pomůže protože půjde jak předžhavení tak dožhavová.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Re: DOBRÉ ŽHAVIČKY

Příspěvek od gabo00000 »

eriva12 píše:ZDRAVÍM, chtěl bych vědět, zdali žhavičky, pokud jsou v pořádku jsou měřitelné nebo jestli jdou odzkoušet.
já když vezmu žhavičku z t4 , tak mi žádná po testu na baterce nefunguje, auto startuje hůř, třeba napotřetí, pokud jsou mrazy víc jak -10, ale vždycky jsem nastartoval.pokud je třeba -5 tak startuje dobře. chtěl bych vědět, jestli je možné, aby žádná nefungovalal a auto i přesto nastartovalo..
díky všem, co mi pomohou.erich
presne tak isto som to mal a aj u mna boli vsetky KO, do -5 v pohode ale d uz bolo viac pod nulou tak to uz trebalo tocit dlhsie
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

eriva12 píše:to jsem udělal, ale nic a nevěřil jsem , že je možné nastartovat i při -25 stupních bez žhavení...sice po 2 minutách, ale nastartovalo..
odborník mi říkal že není možné při tak nízkých teplotách nastartovat bez žhavení tolika vadných...
Ano, lze nastartovat i za takových teplot bez žhaviček, ale jak Ti radí Tomas dej si to urychleně do pořádku nebo Ti za chvíli odejde startér i baterka. Motory jsou konstruovány tak, aby spouštěly na první pokus a ten by neměl být delší než 5 sec. Ne to týrat třeba 2 minuty.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Na baterce by měl být do 4-5 vteřin ro ruda.
Passat 4motion AVF
jajin111
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 16:52
Bydliště: Kladno

Příspěvek od jajin111 »

Jo je to tak teď jsem taky jednu měnil, flákni to na baterku a za 4 vteřiny musí bejt ten konec rudej. Jinak jsou v p....i.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“