nasavanie do boxu ARL a cidlo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

odpověď: při jízdě v dešti by si promočil filtr zkurvil turbo a nedej bože ohnul ojnice stačí?(zkušenost s tuningovým sáním Fordge octavia 1 RS po "úpravě" nasávací mřížky)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

taku hadicu si kupis v kazdej mototechne , Je to hadica kurenia z AVIE

Obrázek
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

borelli: ja s takto upravenym nasavanim vzduchu chodim uz 2 roky... :) myslim ze pokial s tym nechces brodit rieky, je to uplne v pohode a bezpecne....
Ladas: :?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

při průměrném dešti a 200km jízdě po dálnici promočíš filtr i na superbu natož tady když to budeš mít jako náporák....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

ved prave... pokial to nie je zatopene, myslim ze za dazda je vcelku jedno ci tam liape cez nasos v maske alebo v narazniku :) ja len ze si dal hoooodne odstrasujuci priklad, ci to bolo nutne, beha nas viac ludi s takto upravenym nasavanim a no problem... ja som sa vlastne sekol, uz to budu 3 roky co to mam takto na aute... jazdim v zime aj v lete, dazdi aj suchu, jeden a ten isty motor a turbo... :)
original plastove vedenie je malo priechodne a drzi sa tam bordel, toto je na upravene auta myslim lepsi nadych.... samozrejme niekto to nevedie do naraznika ale do strbiny v blatniku, ako napriklad brankar30, ale takto je to tichsie :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no a když to hodíš na přímo do mřížky a jedeš pilu tak je to jasný...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Když pomineme případné byť potenciálně zásadní problémy které tady uvedl Laďas, subz3re, navýšil se ti plnící tlak v sání po předělání nasávání? Při představě, že jedu po D1 ( nebudou zácpy (crazy) ) a budu přivádět potrubím vzduch od čelní masky do filtrboxu, tedy náporem, zvýší se tlak v sání ? Tedy, bude plnit turbo řekněme 0,2-0,4 baru ( normální jízda ) + plácnu 0,1 baru od tohoto náporu vzduchu ? Možná alespoň ta kouřivost by mohla klesnou tímto kinder kompresorem ;) . Co na to ale váha vzduchu ? Asi vymýšlím pěkné kraviny co, doma mě to říkaj furt...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

borelli píše:Když pomineme případné byť potenciálně zásadní problémy které tady uvedl Laďas, subz3re, navýšil se ti plnící tlak v sání po předělání nasávání? Při představě, že jedu po D1 ( nebudou zácpy (crazy) ) a budu přivádět potrubím vzduch od čelní masky do filtrboxu, tedy náporem, zvýší se tlak v sání ? Tedy, bude plnit turbo řekněme 0,2-0,4 baru ( normální jízda ) + plácnu 0,1 baru od tohoto náporu vzduchu ? Možná alespoň ta kouřivost by mohla klesnou tímto kinder kompresorem ;) . Co na to ale váha vzduchu ? Asi vymýšlím pěkné kraviny co, doma mě to říkaj furt...
teoreticky to spravi pretlak-mohol by to niekto odmerat... pouziva sa to v motorsporte ako ram air, tiez by sa to dalo nazvat cold air intake, sanie chladneho vzduchu
nevyhoda hydrolock mozne nasatie vody
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

borelli: osobne si nemyslim ze sa toto da povazovat za naporove nasavanie, ktore by malo robit pretlak alebo cosi podobne... je to uplne ten isty princip ako tam dal vyrobca z linky, vyvedene do otvoru na prednej casti vozidla..... jediny rozdiel je tvar a mozno velkost, s tym ze ta flexi vzduchova hadica s konstantnym priemerom a 2 zahybmi ti nebude v sebe drzat tolko bordelu co original plastove trubky vsemozneho tvaru x-krat ohnute.... ak cakas vykonovy prinos, tak to mas fakt zbytocne, maximalne sa ti moze znizit dymivost, aj to za predpokladu ze uzke hrdlo nie je v sani za filterboxom
co sa rizik tyka.... medzi sviatkami som isiel 500km po dialnici v hustom snezeni, auto zapatlane od snehu ako v ruskom filme (samozrejme aj mriezky v narazniku)... druhy den som kontroloval filterbox, bolo tam tak 0,5dcl vody, papierovy filter bol mierne vlhky v miestach kde stala voda.... tak som to vysusil.... ak sa jazdi v snezeni je to dobre obcas skontrolovat
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

teraz som docital jeden clanok kde sa hovori ze ram air nema pre turbomotor velky vyznam, niekolkonasobne podstatnejsi je intercooler
Mercdes C cdi
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

na přeplňovaným motoru ti náporový sání zas tak moc nepomůže, snad i třeba zlepší sbírání z nízkých otáček na 5ku (třeba v 90ti, možná :? ), ale rozhodně to nepřidá plnící tlak turbu.
Ale třeba kamarád něco podobnýho udělal na slabým atmo benzínu a na našem "testovacím" kopci to udělalo o 10kmh nahoře víc
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
marchello
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2011, 14:22
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od marchello »

Chlapi, mozem pouzit nasavanie do boxu ako to ma Brankar30 aj pri octavke 1.9TDI ASZ? To povodne hrdlo tam uz poriadne nedrzi tak to nasava kade tade...Chcem ho dat prec a nasadit tam hadicu .Nebude treba upravovat soft? Za airboxom je vsetko povodne. Diki za odp.
OCTAVIA 1.9 TDI,MR2003, 96kW/310Nm@113kW/383nM
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@marchello: pokial ti nedrzi to povodne hrdlo tak asi bude vytrhana ta gumova prechodka v spodnej casti filterboxu.... inak na tvojom rocniku uz by to nasavanie malo byt vyvedene do blatnika, tam tou upravou moc neziskas, ale preco nie... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

marchello píše:Nebude treba upravovat soft?
Soft neni treba upravit. Mal som rovnu hadicu vyvedenu namiesto hmlovky a ziadna chyba ci nieco podobne sa neprejavilo.
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Tady je to samej závoďák. (rofl)
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“