Stránka 2 z 3

Napsal: 31 led 2011, 21:46
od jurki888
neznamena ze ked funguju svetla vypinac je v poriadku moze odisr aj ta druha vetva co je pre rj

...

Napsal: 18 bře 2011, 09:30
od Prochor81
Zdravím,taky mám ten stejný problém na G3 :( Dával jsem tam jiný světla... Dopředu čirou optiku s "denním svícením" a dozadu ledkový světla.Jinak předtím to nedělalo.

Re: ...

Napsal: 19 bře 2011, 00:01
od miraspetrowski
Prochor81 píše:Zdravím,taky mám ten stejný problém na G3 :( Dával jsem tam jiný světla... Dopředu čirou optiku s "denním svícením" a dozadu ledkový světla.Jinak předtím to nedělalo.
ty ledky mají prdlajs odběr,ař.j při malém odberu el. pr.si myslí,že je žárovka v prdeli,předřazuje se tam rezistor,pak to přestane

Re: ...

Napsal: 19 bře 2011, 17:59
od Prochor81
miraspetrowski píše:
Prochor81 píše:Zdravím,taky mám ten stejný problém na G3 :( Dával jsem tam jiný světla... Dopředu čirou optiku s "denním svícením" a dozadu ledkový světla.Jinak předtím to nedělalo.
ty ledky mají prdlajs odběr,ař.j při malém odberu el. pr.si myslí,že je žárovka v prdeli,předřazuje se tam rezistor,pak to přestane
A ten se dává kam???

Re: ...

Napsal: 19 bře 2011, 18:21
od miraspetrowski
Prochor81 píše:
miraspetrowski píše:
Prochor81 píše:Zdravím,taky mám ten stejný problém na G3 :( Dával jsem tam jiný světla... Dopředu čirou optiku s "denním svícením" a dozadu ledkový světla.Jinak předtím to nedělalo.
ty ledky mají prdlajs odběr,ař.j při malém odberu el. pr.si myslí,že je žárovka v prdeli,předřazuje se tam rezistor,pak to přestane
A ten se dává kam???
tušim pralelně mezi + a kostru-přívod do světla,nebo ti to šikovnej autoelektrikář zadělá do světla ať to trochu vypadá,rezistor semusí spočítat podle počtu diod,a jejich odporu,ale nejsem elektrikář tak tu nechci plácat nesmysly,,,,dělali mi toto u motocyklu ale na blikače,taky to nedělalo skoro žádnou zátěž a přěrušovač max.3w to ani nedokázalo rozblikat poraď se raději s odborníkem,mohlo by se třebaněkde zahulit

Re: ...

Napsal: 19 bře 2011, 18:22
od miraspetrowski
Prochor81 píše:
miraspetrowski píše:
Prochor81 píše:Zdravím,taky mám ten stejný problém na G3 :( Dával jsem tam jiný světla... Dopředu čirou optiku s "denním svícením" a dozadu ledkový světla.Jinak předtím to nedělalo.
ty ledky mají prdlajs odběr,ař.j při malém odberu el. pr.si myslí,že je žárovka v prdeli,předřazuje se tam rezistor,pak to přestane
A ten se dává kam???
tušim pralelně mezi + a kostru-přívod do světla,nebo ti to šikovnej autoelektrikář zadělá do světla ať to trochu vypadá,rezistor semusí spočítat podle počtu diod,a jejich odporu,ale nejsem elektrikář tak tu nechci plácat nesmysly,,,,dělali mi toto u motocyklu ale na blikače,taky to nedělalo skoro žádnou zátěž a přěrušovač max.3w to ani nedokázalo rozblikat poraď se raději s odborníkem,mohlo by se třebaněkde zahulit

Napsal: 19 bře 2011, 21:25
od kapo1222
Lada.H píše:Nejčastější příčiny blikání kontrolky žhavení.

1. Chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru.
2. Ventil počátku vstřiku N108.
3. Nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku)
4. Spínač F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku).
5. Snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru).
6. snímač polohy šoupátka čerpadla G149
7. Elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzovém režimu při konstantních 1300 otáček za minutu).
ten siedmi bod . co ho moze napr sposobovat???Raz som pravou stranou auta presiel po takych dvoch vacsich mlakach as v 70 km/h a ta kontrolka zhavenia sa mi rozblikala a plynovy pedal nereagoval. domou som dosiel a rychlosti bez plynu. po cca hodine bolo vsetko v poriadku a od vtedy sa mi to nestalo - ale mlakam sa uz radsej vyhybam

Napsal: 23 bře 2011, 13:56
od kapo1222
Tak moze mi niekto vysvetlit co ten siedmi bod moze sposobovat??? vid prispevok odo mna vyssie

Napsal: 24 bře 2011, 09:53
od slovacek.milos
kapo1222 píše:Tak moze mi niekto vysvetlit co ten siedmi bod moze sposobovat??? vid prispevok odo mna vyssie
podělá se ti pedál prostě není schopný zobrazit žádný úhel v řj, motor si přidá na 13OO otáček a na tyto točky ty múžeš dojet do servisu bez použití plynového pedálu chápeš :?

takže nastartuješ a 13OO otáček furt zařadíš a pořád 13OO

Napsal: 24 bře 2011, 12:25
od kapo1222
slovacek.milos píše:
kapo1222 píše:Tak moze mi niekto vysvetlit co ten siedmi bod moze sposobovat??? vid prispevok odo mna vyssie
podělá se ti pedál prostě není schopný zobrazit žádný úhel v řj, motor si přidá na 13OO otáček a na tyto točky ty múžeš dojet do servisu bez použití plynového pedálu chápeš :?

takže nastartuješ a 13OO otáček furt zařadíš a pořád 13OO
ja tomu chapem. mne sa to stalo ked som isiel asi 70 - 80 km /h a pravou stranou som presielk po dvoch vacsich mlakach. zacala mi blikat kontrolka zhavenia a otacky 1300. plynovy pedal nereagoval. Asi cca po hodine som prisiel k autu nastartoval a kontrolka neblikala a plynovy pedal reagoval normalne. A moja otazka znie Mohlo mi to sposobyt to ze som presiel v takej rychlosti po dvoch vacsich mlakach?????????

Napsal: 24 bře 2011, 13:51
od Martin.R
kapo1222 píše:ja tomu chapem. mne sa to stalo ked som isiel asi 70 - 80 km /h a pravou stranou som presielk po dvoch vacsich mlakach. zacala mi blikat kontrolka zhavenia a otacky 1300. plynovy pedal nereagoval. Asi cca po hodine som prisiel k autu nastartoval a kontrolka neblikala a plynovy pedal reagoval normalne. A moja otazka znie Mohlo mi to sposobyt to ze som presiel v takej rychlosti po dvoch vacsich mlakach?????????
Mohlo. Můžeš mít nějakej studeňák v pedálu, nebo v jednotce, nebo nějakej bordel v kabeláži případně v konektorech.
Po napíchnutí na vag bys tam měl mít uloženou sporadickou chybu.

Napsal: 24 bře 2011, 14:40
od slovacek.milos
pedál lze skontrolovat kontrola akních členů ;)

Napsal: 24 bře 2011, 15:03
od Martin.R
Miloši v akčních členech neni pedál plynu. Ten najdeš v měřenejch hodnotách, ale pokud mu to chodí tak by musel nasimulovat závadu ježděním přes díry, nebo tahat za káble případně ťukat po plynu nebo jednotce.

Napsal: 24 bře 2011, 17:32
od kapo1222
ale mohlo to sposobyt to ze som presiel cez dve vacsie mlaky pravou stranou auta???

Napsal: 24 bře 2011, 20:18
od slovacek.milos
Martin.R píše:Miloši v akčních členech neni pedál plynu. Ten najdeš v měřenejch hodnotách, ale pokud mu to chodí tak by musel nasimulovat závadu ježděním přes díry, nebo tahat za káble případně ťukat po plynu nebo jednotce.
já se nedávno hrabal v benálové fábce a tam pedál byl jako akční člen,

třeba kecám nedělám to každý den

mřených hodnotách to je jasné :)