Stránka 2 z 3
Napsal: 02 led 2007, 17:34
od chucky
že bych si ho z hecu koupil a vyzkoušel jestli umře vaha?

Napsal: 02 led 2007, 18:02
od lt.kubosh
chucky píše:že bych si ho z hecu koupil a vyzkoušel jestli umře vaha?

Co takhle z hecu nabrat v 50ti obrubnik? Vyzkousej jestli se zkurvi geometrie...
No kolega naolejoval K&N v motorce. A tech prvnich 100 km udelal z Ninji solidni dvoutakt. Asi jde o to jak se impregnuje, ale jak jsem videl ten navod (1. obrazek pracky, 2. obrazek suseni, 3. obrazek spreje strikajiciho na filtr), kde se vubec nerika "jak moc", tak zabit vahu nebude nic tezkeho.
A mimochodem neznam vetsi oser nez cisteni tech filtru. Zlatej papirak!
A tenhle soudek mne dost fascinuje, ta trubka z nej je jako sani vzduchu nekam k mrizce nebo je to filtr az ZA turbem?
Napsal: 02 led 2007, 18:05
od Libor Hanzal
Já najezdil s kuželovým filtrem KN asi 160000 km. Myl jsem ho po 5000.Váha byla pořád původní.Na druhým autě mám papírák a nevydržela ani 80000.Je to asi jak která.S tím olejem to chce jen tak lehce.Nevýhodou je hlučnost a nerovnoměrné zanášení.Jedna strana je téměř čistá a druhá jáko hnuj.Když už ano,tak jedině do původního boxu.
Napsal: 02 led 2007, 18:08
od lt.kubosh
Libor Hanzal píše:Já najezdil s kuželovým filtrem KN asi 160000 km. Myl jsem ho po 5000.Váha byla pořád původní.Na druhým autě mám papírák a nevydržela ani 80000.Je to asi jak která.S tím olejem to chce jen tak lehce.Nevýhodou je hlučnost a nerovnoměrné zanášení.Jedna strana je téměř čistá a druhá jáko hnuj.Když už ano,tak jedině do původního boxu.
Myl filtr kazdych 5000 km ?

Ty s tim autem v garazi i spis ne? Ja kazdych 5000km maximalne jedu do mycky a zkontroluju tlak v gumach a olej. Takovahle pece...

Napsal: 02 led 2007, 18:11
od reesha
To co jsem psal o těch filtrech - mnoho lidí mi o tomto problému říkalo. Ovšem toho případu jsem byl svědkem.
Ve ventu mám kužel. Dokonce z Harleye

. Tam to neřeším, protože žádnou váhu vzduchu nemám

Napsal: 02 led 2007, 18:22
od Radim205D
Asi fakt záleží na způsobu impregnace. Jsou většinou 2 druhy balení oleje (spreje,klasické láhve) s tím sprejem se ten filtr jen jemně postříka, znám případy (např. motokrosaři) kdy ten filtr ponoří do nádoby s olejem a ten pak nechají odkapat a po startu to krapet více kouří.
Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
Napsal: 02 led 2007, 19:15
od frenky
Radim205D píše:Asi fakt záleží na způsobu impregnace. Jsou většinou 2 druhy balení oleje (spreje,klasické láhve) s tím sprejem se ten filtr jen jemně postříka, znám případy (např. motokrosaři) kdy ten filtr ponoří do nádoby s olejem a ten pak nechají odkapat a po startu to krapet více kouří.
Věřím že druhý způsob impregnace může váze vadit.
no nevím, jaký je ten olej v tom spreji, ale ten jak píšeš jak se s ním mažou motokrosy, tak je to takový strašně lepkavý blevajs, něco podobnýho jako nulka vazelína, ale ještě tekutější a o hodně víc lepící. Ten filtr se do toho namočí a vyždímá, takže z toho nějak nic moc nekape, ikdyž je trochu mastný sání za ním, to je fakt
Napsal: 02 led 2007, 20:47
od DEEJAYvenca
Nechce se mi verit ze by K&N filtr ve vložce, zkrátil životnost váhy..
Ty váhy prostě odchází. A to jak někdo říkal že sotva jak nanadal filtr odešla váha, a pak po naolejování... podobnej případ sem slyšel už i s papírovým filtrem.
Napsal: 02 led 2007, 20:57
od frenky
ikdyž je pravda, že ten olej z toho fakt lítá dost, teď jsem si vzpomněl, že když jsme dělali revize zemědělských letadel v USA, tak ty měli taky filtry od KN ( no velikost asi tak 50 x 70 cm

) a bylo to tam všechno dost okolo zablitý a to třeba i půl metru nad tím filtrem
Napsal: 02 led 2007, 21:26
od reesha
a ještě dodatek.. Teď to kamarád dělá tak, že má 2 váhy. Vždy když čerstvě naolejuje filtr, tak tam dá tu špatnou. Pojezdí pár km, a hodí tam tu dobrou. A je to ok

...
Napsal: 02 led 2007, 21:38
od mecano
sportovní filtr na dieselu??? jste fakt borci

zvládáte ten nárust výkonu

Re: ...
Napsal: 02 led 2007, 21:48
od Dukes
mecano píše:sportovní filtr na dieselu??? jste fakt borci

zvládáte ten nárust výkonu

Hele ty borče radši si vymaž ten podpis reklamního typu a přečti si pravidla fora tady
http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5.Dík
Omlouvám se za OT.moderátor
Napsal: 03 led 2007, 07:34
od Rybízek
na G2 kde jak píše scream není moc na výber taky používam konus(K§N) mám origo TDi s váhou(pierbourg) a je funkční co s tím jezdím to jest už 8 let a v době montaže měla už něco nalítano také.
na leonu v létě používam greena už 2 roky a zatím ok při přechodu na papírak v zimě ale nepoznám žádne pocitově větší změny krom spotřeby která je menší cca o 0.2 což je zanedbatelné
nutno dodat že na leonu filtr peru každých 5 tisíc a na golfu tak každé 2 tisíce
když bych měl porovnat K§N a Green tak tak mi přijde že K§N je nesmrtelný zatím co Green vidím jak filtrční medium ubýva a plsnatí
Napsal: 03 led 2007, 16:19
od skodik
A tenhle soudek mne dost fascinuje, ta trubka z nej je jako sani vzduchu nekam k mrizce nebo je to filtr az ZA turbem?[/quote]
mělo by to být místo boxu jeden konec do nárazníku a druhej k váze
jinak se mi právě tohle zdálo jako lepší řešení než otevřenej hříbek
Napsal: 03 led 2007, 18:52
od jipi
ja mám cca 70tis. km s KingDragon vložkou najazdene, prva váha po naolejovaní odišla po 15000km, druha po cca 25000km, ako som vymenil tretiu tak už neolejujem, periem filter každých 10000km a odvtedy sa neposrala.
Problém je v tom oleji, výpary z oleja sa zachytia na tom drotiku vahy vzduchu, a neskor sa tam nalepí prach a potom KO