Stránka 2 z 2
Napsal: 07 úno 2011, 21:18
od frisby
kolik kilometru vlastne vydrzi takova hlava na PD?

Napsal: 08 úno 2011, 12:10
od Pampaliny
Napsal: 08 úno 2011, 12:43
od MirekX
frisby píše:kolik kilometru vlastne vydrzi takova hlava na PD?

NEVIM, JÁ MÁM 350ti a omačkaný to trochu bylo, když jsem měnil vstřiky za větší, ale origo gumky a drží to
Napsal: 08 úno 2011, 12:47
od jericho-3
Já vím, že továrna zaručuje životnost 200000 km, ale škoda, že nedělá v hlavě vložku pro vstřik již ve výrobě..ocelovou...Hliník je hliník..
Napsal: 08 úno 2011, 17:06
od frisby
podivej se tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75823
ale na jinem foru mi doporucoval, cituji... "Hlavu bych neopravoval to nalisování pouzder není podle mě řešení protože to může dělat dál nafta může zase jít mezi vložkou a hlavou." a na to mi nabidl nejakou jetou...
mimochodem ja mam najeto cca 190tis. (mozna, to nikdo nevi), krouzky jsem menil - BOSH plusove (na hlave bylo videt, ze u jednoho valce je to vic vymackany), i tandem novy, porad nafta v oleji, takze necham radeji zmerit kompresni tlaky motoru a hlava pujde asi ven nebo cely motor... hold to neni ocel, nekde v nemecku udelali asi chybu...

Napsal: 08 úno 2011, 21:39
od MirekX
v Rasoškách nám dělají hlavně vstřik. čerpadla a hlavy na perkinse a jsem spokojenej, občas se jim něco nepovede, ale zase k tomu přistoupí čelem a řeší to.
Napsal: 09 úno 2011, 21:50
od frisby
MirekX píše:v Rasoškách nám dělají hlavně vstřik. čerpadla a hlavy na perkinse a jsem spokojenej, občas se jim něco nepovede, ale zase k tomu přistoupí čelem a řeší to.
diky za zkusenot...
PS: ty jsi napsal "JÁ MÁM 350ti a omačkaný to trochu bylo, když jsem měnil vstřiky za větší, ale origo gumky a drží to" ...sorry, to jsi daval nejake vetsi vstriky, chapu to dobre? (promin jsem jenom laik)
Napsal: 10 úno 2011, 06:12
od nogis
co je na tom nepochopitelného? Mirek jasně napsal "když jsem měnil vstřiky za větší"...
Napsal: 10 úno 2011, 17:16
od frisby
dekuji

Napsal: 11 úno 2011, 00:13
od MirekX
je myšleno větší průtokem, ne rozměrama..

Napsal: 11 úno 2011, 19:57
od frisby
Re: PD O- krouzky
Napsal: 14 zář 2020, 10:01
od CzechDave
tech píše:Dieselaci,chtel bych znat vas nazor.Trochu vymackana hlava na 2.0 tdi 103 kw,a nafta v oleji- nic noveho.Cetl jsem nekde v nejakem foru ,ze si tam klucina po nekolikatem pretesneni (originalama) sehnal ty dva horni krouzky o 0.5 mm vetsi a ma po problemu.Ja jsem se po nich dival a jdou sehnat s tvrdosti SH 80 do teplot 200 C a stji pouze 140Kc vsech 8.Mluvil jsem s prodejcem a jsou to krouzky urcene pro naftu ,bezin atd. Co vy na to , ja myslim ,ze by to mohlo fachcit.
Omlouvám se za exhumaci tohoto tématu, ale zrovna řeším podobný problém - vymačkaná hlava kolem kroužků a řešení by bylo použít silnější kroužky. Kde takové seženu? Zná někdo jejich rozměry?
Díky!
Napsal: 14 zář 2020, 10:54
od roman1648
Podle mě je to oprava tak na prodej do AAA, větší gumka když už ji tam nacpeš, stejně dlouho nevydrží.
Já třeba s tím vložkováním mám dobré zkušenosti,ale někde třeba ne, on to taky dneska dělá kde kdo že...
Samo že nejlepší by byla nová hlava ale to je pořád drahé řešení..
Napsal: 14 zář 2020, 22:23
od CzechDave
Hlava je také ve hře. Vstřiky těsní na sedlech, tam je to OK, jen ten vstřik na čtvrtém válci prosakuje kolem těch gumiček. Motor jede krásně, neškube, volnoběh se také drží OK, jen někdy po delším stání padne nafta a studený motor musím startovat déle. To je tak jednou z deseti případů, jinak to chytne na brnk studené, polozahřáté i teplé.
No, zatím si dám do kupy náhradní hlavu a uvidíme, třeba zůstane i nadále jen jako ND

.