PD O- krouzky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tech
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2011, 17:13
Bydliště: Brno

PD O- krouzky

Příspěvek od tech »

Dieselaci,chtel bych znat vas nazor.Trochu vymackana hlava na 2.0 tdi 103 kw,a nafta v oleji- nic noveho.Cetl jsem nekde v nejakem foru ,ze si tam klucina po nekolikatem pretesneni (originalama) sehnal ty dva horni krouzky o 0.5 mm vetsi a ma po problemu.Ja jsem se po nich dival a jdou sehnat s tvrdosti SH 80 do teplot 200 C a stji pouze 140Kc vsech 8.Mluvil jsem s prodejcem a jsou to krouzky urcene pro naftu ,bezin atd. Co vy na to , ja myslim ,ze by to mohlo fachcit.
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

možná.....a nebo vyvložkovat hlavu
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

zkus to,ale jen me ted napadlo ze sem resil naftu v oleji taky na 2,0tdi a byl v haji tandem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já bych to zkusil, za pokus to stojí..A ta cena je bezva, předevčírem jsem se ptal na origo a chtěli v autorizáku 685 kč na jeden vstřik/2 gumičky/.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

v boschi stojí orio sada na vstřik kolem 200,-...... a nikdy nebyl po přetěsnění problém.prostě ty starý gumičkz ztvrdou a už tak netěsní stačí je vyměnit za nové stejnej rozměr
603917329
vita.10
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2008, 17:17

Příspěvek od vita.10 »

Já dával větší o 0,1 mm. Je to asi půl roku zpátky. Psal jsem to sem a myslím že to taky někdo zkoušel. A zatím to drží. Mám AVF. Měnil jsem celou sadu a koupil jsem to u prodejce O-kroužků. Vzal jsem tam co jsem vyndal a podle nich mi vybral.
Passat 96KW
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2009, 14:54

Příspěvek od honza2 »

musíš zkontrolovat hlavu po vytažení vstřiku,jestli tam nejsou vymačkané díry na stěnách ,ty je třeba zabrousit ,abys nepoškodil nové kroužky!!!!
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2009, 14:54

Příspěvek od honza2 »

samozřejmě zabrousíš jen hrany ,ty rýhy tam už zůstanou
romčo
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2008, 22:15
Bydliště: PB

Příspěvek od romčo »

Tak ja sa s tým trápim už asi týždeň.Pri výmene hydroštelov som menil preventívne aj o-krúžky na vstrekoch za nové (sada Bosch)a odvtedy mám z toho nočnú moru.Najprv mi to netesnilo od oleja a chcalo mi naftu do oleja.Skúšal som to všelijako,zrazil som hranky na tých otlačených miestach,namazal vazelínkou,vstrek tam pekne dosadol a a nič.Tak som kúpil gumičky o 0,5mm väčší priemer a ten tam nedostanem,keby som sa rozkrájal.Tak som si dal vyrobiť o-krúžok na mieru(ten najväčší27x2,6 originál je 27x2,5)a teraz mi to tesní od oleja v pohode ale pre istotu mi teraz padá nafta a po hodine stánia musím dlho štartovať kým si to naťahá.Ide ma z toho trafiť šlak,asi musím dať vyrobiť aj tie stredné krúžky.Kde ste zohnali tie krúžky o 0,1 mm väčšie.Dík
Mám tiež AVF
erikfrog
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2008, 11:53

Příspěvek od erikfrog »

A ja zase riesiem BKD Leona 2007, kruzky tiez vymenene, hlava vypadala cista bez naznaku poskodenia, ale mame zase olej v nafte a rano ked prvy krat nastartuje tak to zadymi ako P V3S... Turbo je nove original....
Mam podozrenie na tandem.
LatschQ
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2010, 13:14
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od LatschQ »

auto startuje dobre?alebo s tym mas nejake problemy?
VW-passat 2002 1.9TDI-pd avf 4motion HIGHLINE
Uživatelský avatar
Pete1985
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2011, 09:56
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Pete1985 »

To tady mluvite 2.0 PD, nebo se pletu?

Tak nejak obcas narazim na lidi, co na ty 2.0 dost nadavaji, to jsou fakt o tolik horsi, nez 1.9 TDI PD???
OC I 1.9. TDI PD 74kW 4x4 ATD / nyní 341,6Nm při 2085 ot/min, 142,04PS při 3899 ot/min - CHIP by TDIFUN!
EGR OFF.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

je potřeba si uvědomit, že to uložení v hlavě je vymačkaný tam, kde dosedá kovová plocha vstřiku. Tam kde těsní o-kroužek je to nepoškozeno. Takže jen lehounce srazit hranky. Buď to bude po výměně dobrý, nebo se to bude kinklat a bude to v pytli stejně,možná ten větší o-kroužek to podrží dýl.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

[quote="MirekX"]je potřeba si uvědomit, že to uložení v hlavě je vymačkaný tam, kde dosedá kovová plocha vstřiku. Tam nkde těsní o-kroužek je to nepoškozeno. Takže jen lehounce srazit hranky. Buď to bude po výměně dobrý, nebo se to bude kinklat a bude to v pytli stejně,možná te větší o-kroužek to podrží dýl.[/qu

ale jak dlouho vydrzi? asi zalezi na tom jak je to vymackany, takze vyvlozkovat a nebo druhou hlavu? resim stejny problem na passatu 1.9 AVF a nechci ho mit porad v servisu... sam nevim co ted...
Naposledy upravil(a) frisby dne 08 úno 2011, 20:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud je to fakt hodně vymačkaný tak vyvložkovat nebo sehnat starší hlavu.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“