Ze servisu mě s tím vyhodili hned, jak si všimli krabice od fritovacího oleje v nákladovým prostoru. Tedˇ to mám nastavený v držáku na levým dorazu, hodím o zub a případně o další, dokud to nezačne rachtat a pak s čerpadlem pohybovat po směru hodinových ručiček, dokud rachtání neustane. Mám pravdu?lesek píše:udělej základní nastavení a pak dolaď čerpadlo. na ucho... nesmí to kouřit a naopak musí dobře chytat. Já si s tím kolikrát hraju jakou dobu. Když máš zase velkej předvstřik tak to jde jak multikára... v servisu ti řeknou že to takhle nejde apod. jedině na hodinky...
Tak a lucas je v pr...
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Re: bosch
Tak jsem to jakžtakž nastavil, ale něco není v pořádku.
Celou dobu, když jsem to ladil, bylo čerpadlo o 90° posunutý, prostě to jakoby stříkalo v horní úvrati, když se dokončuje sání. Jaktože to jelo skoro kilo?
Trochu jsem zalaboroval, zkoušel různý polohy a jelo to furt, někdy hůř, někdy líp. Když jsem to čerpadlo nastavil na značku a přidal for, žádná multikára se nekoná, klepe jen jeden válec. Jen to tolik nejede. Když jsem přehnal for u lucase, byl to jinej rachot.
Oblaky už se teď zbarvily do černa, ale furt je tam trochu cejtit nespálený palivo.
K poslechu zde
Celou dobu, když jsem to ladil, bylo čerpadlo o 90° posunutý, prostě to jakoby stříkalo v horní úvrati, když se dokončuje sání. Jaktože to jelo skoro kilo?

Oblaky už se teď zbarvily do černa, ale furt je tam trochu cejtit nespálený palivo.
K poslechu zde
bosch
a když nastavíš motor do základního nastavení (první válec je v HÚ), ta ryska na řemenici čerpadla je kde? podle zvuku ti to jde jako na tři... ty trubky jsou určitě boschácký? lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Re: bosch
Ryska je skoro nahoře, naproti jiný rysce na čerpadle, až dnes jsem si jí všimnul. Celou dobu před tím jsem to oživoval s ryskou o 90° posunutou dopředu, takže mi vůbec není jasný, jak je možný, že to vůbec jelo a že jsem z toho vymáčknul tolik. Přitom to taky reagovalo na naklopení čerpadla.lesek píše:a když nastavíš motor do základního nastavení (první válec je v HÚ), ta ryska na řemenici čerpadla je kde? podle zvuku ti to jde jako na tři... ty trubky jsou určitě boschácký? lešek
Že by čerpadlo stříkalo i do válců, kam nemá?
Trubky jsou boschácký, teda 3 boschácký a jedna naohejbaná z lucase, ale to by neměl bejt problém.
bosch
ty trubky musej bejt všechny bosch co k tomu patřej, jestli tomu dobře rozumím tak jsi to měl celý nějaký přečasovaný, náhoda že to vůbec běželo... ryska na řemenici s výběžkem na čerpadle je na nule a první válec v HÚ a pak s čerpadlem hni k motoru a nastav předvstřik... vyměň tu trubku nebo všechny, kdo ví co to je a pak napiš (délka musí být stejná..)... lešek
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Re: bosch
Tu jednu trubku jsem někde ztratil. Už jsem přes aukro koupil za 350 jiný čerpadlo z pažouta, po pár úpravách by tam mělo jít. Asi bude u tohohle vadnej rozdělovač v čerpadle. Ale jeden válec měl tendenci klepat i s lucasem, jen ne tolik.lesek píše:ty trubky musej bejt všechny bosch co k tomu patřej, jestli tomu dobře rozumím tak jsi to měl celý nějaký přečasovaný, náhoda že to vůbec běželo... ryska na řemenici s výběžkem na čerpadle je na nule a první válec v HÚ a pak s čerpadlem hni k motoru a nastav předvstřik... vyměň tu trubku nebo všechny, kdo ví co to je a pak napiš (délka musí být stejná..)... lešek
Tak zkus tu naohybanou lucasackou povolit za chodu na prevlecne matici, jestli ten hluk ustane... Pokud maji jine vrtani a delku, tak se teoreticky ovlivnit cas vstriku.
Právě že na volnoběh se to chová korektně a klepe to jen při zátahu.
- radluk
- Aktivista
- Příspěvky: 1672
- Registrován: 06 čer 2006, 22:38
- Bydliště: Uherske Hradiste
Odpovědi: 0
Hranicka
Pokud pises, ze klepal mirne i predtim s Lucasem, nemuze to byt vstrik?? Muze se stat, ze pri montazi vnikne nejaka necistota do systemu a pak se shodou blbe nahody dostane do sedla jehly a pak to uchcava (mlati) z neobjasnitelne priciny...
Ale to staci povolit prevlecne matice, shodit privody, u "tesneho" vstriku zustane palivo v tom otvoru pro privod, netesny vetsinou pomalu zmizi.
Pokud pises, ze klepal mirne i predtim s Lucasem, nemuze to byt vstrik?? Muze se stat, ze pri montazi vnikne nejaka necistota do systemu a pak se shodou blbe nahody dostane do sedla jehly a pak to uchcava (mlati) z neobjasnitelne priciny...
Ale to staci povolit prevlecne matice, shodit privody, u "tesneho" vstriku zustane palivo v tom otvoru pro privod, netesny vetsinou pomalu zmizi.
Vstřiky jsem před 2 měsíci repasoval, ale už zase 2 chčijou a jeden válec má menší kompresi, je to znát při startování. Podle ucha odborníka klepou hydroštely, při přehazování čerpadla jsem je testnul potvrdilo se to, 7 z 8mi hydroštelů jsou měkký. Startuju už výhradně etherem, žhavičky mi v autě vydržely 4 měsíce a už jsou zase utavený, 1 nádrž hydrauliky je spolehlivě zabila všechny 4. No nic, tenhle tejden, jen co dorazí čerpadlo, to přehodím a dám vědět.radluk píše:Hranicka
Pokud pises, ze klepal mirne i predtim s Lucasem, nemuze to byt vstrik?? Muze se stat, ze pri montazi vnikne nejaka necistota do systemu a pak se shodou blbe nahody dostane do sedla jehly a pak to uchcava (mlati) z neobjasnitelne priciny...
Ale to staci povolit prevlecne matice, shodit privody, u "tesneho" vstriku zustane palivo v tom otvoru pro privod, netesny vetsinou pomalu zmizi.
kolik máš na tý feldě najeto? mě to v mrazech s boschem startuje na drc i bez předsuvníku...hranicka píše:Vstřiky jsem před 2 měsíci repasoval, ale už zase 2 chčijou a jeden válec má menší kompresi, je to znát při startování. Podle ucha odborníka klepou hydroštely, při přehazování čerpadla jsem je testnul potvrdilo se to, 7 z 8mi hydroštelů jsou měkký. Startuju už výhradně etherem, žhavičky mi v autě vydržely 4 měsíce a už jsou zase utavený, 1 nádrž hydrauliky je spolehlivě zabila všechny 4. No nic, tenhle tejden, jen co dorazí čerpadlo, to přehodím a dám vědět.radluk píše:Hranicka
Pokud pises, ze klepal mirne i predtim s Lucasem, nemuze to byt vstrik?? Muze se stat, ze pri montazi vnikne nejaka necistota do systemu a pak se shodou blbe nahody dostane do sedla jehly a pak to uchcava (mlati) z neobjasnitelne priciny...
Ale to staci povolit prevlecne matice, shodit privody, u "tesneho" vstriku zustane palivo v tom otvoru pro privod, netesny vetsinou pomalu zmizi.
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Asi dvacítku, kupoval jsem to loni v červnu za pár šlupek, na tacháku bylo 140000, ale to bylo na první pohled hausnumero a vzhledem ke stavu zadní nápravy to používali jako náklaďák. Časem jsem dohledal, že to měla nějaká stavební firma. Už je druhej bosch doma, doufám, že bude lepší, vzhledem k informaci od něj, že sundavali rozvodový kolo násilím.lesek píše: kolik máš na tý feldě najeto? mě to v mrazech s boschem startuje na drc i bez předsuvníku...
Ve středu večer ho tam hodím.