Stránka 2 z 2
Napsal: 11 bře 2011, 14:37
od pokornasek.pepan
jenze to pohupovani nedelala klapka ale jednotka,diky tomu ze nesli smazat adaptacni hodnoty.jediny reseni bylo prehrat jednotku,nekolikrat sme to v bouli delali...

,ten program mame v boleslavi cca 12let nevim o jakem se bavis ty ??
Napsal: 11 bře 2011, 15:15
od Vici
no asi si stále nerozumíme...
Napsal: 11 bře 2011, 16:52
od Viktor.88
Klapka vyměněna a je po problému....
Napsal: 11 bře 2011, 17:14
od jericho-3
Klapky jsou pěkné svině.. Mimo vadného víčka u Seatu to byla vždy klapka.../když jsem se k tomuto motoru se závadou dostal/

Napsal: 06 kvě 2011, 12:47
od dada211
Ahoj zdědil jsem felicii, a ta má kobinovaný pohon + LPG, jde o to , že když prudce přidám plyn , tak motor má snahu se zadusit, apkud jedu v režimu plyn , tak lehce se ozve rána z motorového prostoru, tak mětak napadlo, zda se nejedná právě o škrtící klapku. Rána motoru se projevuje pouze v ležimu pohonu LPG, když jedu na benzín, tak je při prudkém sešlápnutí plynu, třeba na křižovatce při rozjezdu, je cítit taky malé zaškubání, ale rána se žádná neozve. Nemát eněkdo podobné zkušenosti ?
Napsal: 06 kvě 2011, 13:42
od slovacek.milos
dada211 píše:Ahoj zdědil jsem felicii, a ta má kobinovaný pohon + LPG, jde o to , že když prudce přidám plyn , tak motor má snahu se zadusit, apkud jedu v režimu plyn , tak lehce se ozve rána z motorového prostoru, tak mětak napadlo, zda se nejedná právě o škrtící klapku. Rána motoru se projevuje pouze v ležimu pohonu LPG, když jedu na benzín, tak je při prudkém sešlápnutí plynu, třeba na křižovatce při rozjezdu, je cítit taky malé zaškubání, ale rána se žádná neozve. Nemát eněkdo podobné zkušenosti ?
musíš vyměnit palivový filtr a začít jezdit i na benzín a hlavně ho každý měsíc vyjet, ty rány to máš chudou směs,musíš povolit škrtící ventil a na svíčkách musíš mít odtrh O.5 mm to je zas to cukání

Napsal: 06 kvě 2011, 13:46
od Vici
střílí to do sání... pkud to dělá an lpg chtělo by to asi kontrolu a seřízení někde kde tomu rozumí (to se ale asi bude doost špatně hledat jak tak znám plynaře..)
to máš 1,3 nebo 1,6?
Napsal: 08 kvě 2011, 13:37
od dada211
ahoj je to motorizace 1.3 MPI , já sám vlastním Octavii, ani nevím co stím autem budu vlastně dělat. Jak kolega píše v odkazu nahoře, tak mám tedy vyloučit poruchu klapky v sání. A soustředit se na chudou směs, ikdyž při sešlápnutí pedálu naplno, chudá směs ? vstřikovače otevírají na plno, a v případě plynu, tam je to snad regulováno v tom směšovači. Auto má najeto 120 tis. Poctivých, když jsem ho tchánovi prodával před třemi lety tak mělo 70 tis. a auto jsem kdysi kupoval nové. Tak mě tak napadlo, zda nehrají roli v tom i rozvody ??
Napsal: 08 kvě 2011, 15:08
od slovacek.milos
dada211 píše:ahoj je to motorizace 1.3 MPI , já sám vlastním Octavii, ani nevím co stím autem budu vlastně dělat. Jak kolega píše v odkazu nahoře, tak mám tedy vyloučit poruchu klapky v sání. A soustředit se na chudou směs, ikdyž při sešlápnutí pedálu naplno, chudá směs ? vstřikovače otevírají na plno, a v případě plynu, tam je to snad regulováno v tom směšovači. Auto má najeto 120 tis. Poctivých, když jsem ho tchánovi prodával před třemi lety tak mělo 70 tis. a auto jsem kdysi kupoval nové. Tak mě tak napadlo, zda nehrají roli v tom i rozvody ??
podle toho co píšeš tak si stím neporadíš a učit tě celou filozofii simbiozy LPG a benzínu to nejde
proto je pekař pekařem a automechanik automechanikem

miloš