Napsal: 26 led 2007, 11:52
Audi A6 110KW,co vím od majitele,má upravený soft v ecu,to je vše.A jezdí to o dooost líp než pův.Měl jsem možnost osobně zkusit
Víc nevím.

Přesně taklt.kubosh píše:No ja mam dojem, ze Ti tady nikdo nepotvrdil, ze vymenou trysek pujdes v V6 vys s vykonem. To znamena, ze ti zustava jedina moznost. Modifikovat soft v RJ (Ridici Jednotce = ECU = Electronic Control Unit) - modifikovat soft(software) = chipovat. Zmenis (lepe odbornik) mapy (hodnoty) pro regulaci urcitych komponent motoru.
A ten odbornik je proste "Reesha" = Richard Strunc a najdes telefon na hlavni strance dieselpower.cz
A to je asi vsechno co potrebujes vedet. Sice nemam z dohaneni klientu provizi, ale je to fer chlap se znalostma a myslim (vim), ze ti neporadi nic co by ti ten motor zkurvilo, takze koukej jit za nim.
Dam ti jednu dobrou radu. Bud rad ze to jezdi a vrtej se v tom motoru co nejmene.chozef píše:No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie
Nestraš ho,třeba má motůrek v poho a dost prachů na upravyfrantacech píše:Dam ti jednu dobrou radu. Bud rad ze to jezdi a vrtej se v tom motoru co nejmene.chozef píše:No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie
Sezen si nekeho kdo ma stejny motor a porovnej, pak hodnot jestli je nebo neni leniva. Ten motor je liny od prirody, navic ma na hrbu pres 1.5tuny.
---
Konkretne, vymena vstrikovacu neni reseni, pac budou mit jine otviraci tlaky a nebude to spolu hrat. totez jen trysky bez upravy map v ridici jednotce. Jelikoz pises ze mas r98, musi se to pajet, vypajet eeprom, preprogramovat a napajet zpet. Velka akce.
Ten motor se slusne receno vubec nepovedl. Az zjistis co na nej kolik stoji, budes rad ze funguje....zatim.
Neres to a jezdi a nebo to prodej a porid si 3.0TDi nebo S6 4.2 a muzes zavodit.
Ja ho nestrasim, jen upozornuju ze moje rada, je to posledni co na ten motor dostane zadarmo.Fandy píše:Nestraš ho,třeba má motůrek v poho a dost prachů na upravyfrantacech píše:Dam ti jednu dobrou radu. Bud rad ze to jezdi a vrtej se v tom motoru co nejmene.chozef píše:No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie
Sezen si nekeho kdo ma stejny motor a porovnej, pak hodnot jestli je nebo neni leniva. Ten motor je liny od prirody, navic ma na hrbu pres 1.5tuny.
---
Konkretne, vymena vstrikovacu neni reseni, pac budou mit jine otviraci tlaky a nebude to spolu hrat. totez jen trysky bez upravy map v ridici jednotce. Jelikoz pises ze mas r98, musi se to pajet, vypajet eeprom, preprogramovat a napajet zpet. Velka akce.
Ten motor se slusne receno vubec nepovedl. Az zjistis co na nej kolik stoji, budes rad ze funguje....zatim.
Neres to a jezdi a nebo to prodej a porid si 3.0TDi nebo S6 4.2 a muzes zavodit.
ty máš vyměněný vstřikovače?avatar píše:Nestacim se divit co tu ostatni dokazou vyplodit za nesmysly
Je jasne a dokazane ze strikovace pro AKE 132kw RV od 00 jsou jinaci maji o nejakou setinu veci prumer striku. tim padem jde vice nafty a vic to jede ale POZOR s vymenou strikovacu to nekonci!!! je potreba i auto nacipovat a to nejlepe individualni cip (jako ja u Reeschy). Nasypat tam cip nekde u nejake firmy se s motorem rovnou rozlucte.
Dale nekdo tu melle o stejne koncepci ano motory jsou stejne ale
do roku 2000 jsou to motory na prd spatnej odvod tepla z leve hlavy proste se to sere
od roku 2000 do roku 2003 jsou 132kw verze ty jsou lepsi us to maji vyresene
ale od roku 2003 az do ted maji jine vacky (zamenitelne) ale us se nevydiraji.
Jinak presne jak napsal frantacech bud rad ze ti to jezdi pokud nemas prachy na opravy za 50tis tak do toho nevrtej pokud ano tak zacni))).
vsadim se ze vecina zvas nema zkontrolovane turbo vacky udelanou diagnostiku jak jsou na tom hydrostely zdvihatka atd....
ten kdo to nema tak at neplanuje upravy!!
toto je rada nad zlato!!!
chucky píše:ty máš vyměněný vstřikovače?avatar píše:Nestacim se divit co tu ostatni dokazou vyplodit za nesmysly
Je jasne a dokazane ze strikovace pro AKE 132kw RV od 00 jsou jinaci maji o nejakou setinu veci prumer striku. tim padem jde vice nafty a vic to jede ale POZOR s vymenou strikovacu to nekonci!!! je potreba i auto nacipovat a to nejlepe individualni cip (jako ja u Reeschy). Nasypat tam cip nekde u nejake firmy se s motorem rovnou rozlucte.
Dale nekdo tu melle o stejne koncepci ano motory jsou stejne ale
do roku 2000 jsou to motory na prd spatnej odvod tepla z leve hlavy proste se to sere
od roku 2000 do roku 2003 jsou 132kw verze ty jsou lepsi us to maji vyresene
ale od roku 2003 az do ted maji jine vacky (zamenitelne) ale us se nevydiraji.
Jinak presne jak napsal frantacech bud rad ze ti to jezdi pokud nemas prachy na opravy za 50tis tak do toho nevrtej pokud ano tak zacni))).
vsadim se ze vecina zvas nema zkontrolovane turbo vacky udelanou diagnostiku jak jsou na tom hydrostely zdvihatka atd....
ten kdo to nema tak at neplanuje upravy!!
toto je rada nad zlato!!!