Stránka 2 z 4

Napsal: 26 led 2007, 11:52
od Fandy
Audi A6 110KW,co vím od majitele,má upravený soft v ecu,to je vše.A jezdí to o dooost líp než pův.Měl jsem možnost osobně zkusit :) Víc nevím.

Napsal: 26 led 2007, 20:52
od chozef
No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie

Napsal: 26 led 2007, 22:27
od lt.kubosh
No ja mam dojem, ze Ti tady nikdo nepotvrdil, ze vymenou trysek pujdes v V6 vys s vykonem. To znamena, ze ti zustava jedina moznost. Modifikovat soft v RJ (Ridici Jednotce = ECU = Electronic Control Unit) - modifikovat soft(software) = chipovat. Zmenis (lepe odbornik :) ) mapy (hodnoty) pro regulaci urcitych komponent motoru.

A ten odbornik je proste "Reesha" = Richard Strunc a najdes telefon na hlavni strance dieselpower.cz
A to je asi vsechno co potrebujes vedet. Sice nemam z dohaneni klientu provizi, ale je to fer chlap se znalostma a myslim (vim), ze ti neporadi nic co by ti ten motor zkurvilo, takze koukej jit za nim. :)

Napsal: 27 led 2007, 17:28
od Fandy
lt.kubosh píše:No ja mam dojem, ze Ti tady nikdo nepotvrdil, ze vymenou trysek pujdes v V6 vys s vykonem. To znamena, ze ti zustava jedina moznost. Modifikovat soft v RJ (Ridici Jednotce = ECU = Electronic Control Unit) - modifikovat soft(software) = chipovat. Zmenis (lepe odbornik :) ) mapy (hodnoty) pro regulaci urcitych komponent motoru.

A ten odbornik je proste "Reesha" = Richard Strunc a najdes telefon na hlavni strance dieselpower.cz
A to je asi vsechno co potrebujes vedet. Sice nemam z dohaneni klientu provizi, ale je to fer chlap se znalostma a myslim (vim), ze ti neporadi nic co by ti ten motor zkurvilo, takze koukej jit za nim. :)
Přesně tak :)

Napsal: 28 led 2007, 00:46
od frantacech
chozef píše:No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie
Dam ti jednu dobrou radu. Bud rad ze to jezdi a vrtej se v tom motoru co nejmene.

Sezen si nekeho kdo ma stejny motor a porovnej, pak hodnot jestli je nebo neni leniva. Ten motor je liny od prirody, navic ma na hrbu pres 1.5tuny.

---

Konkretne, vymena vstrikovacu neni reseni, pac budou mit jine otviraci tlaky a nebude to spolu hrat. totez jen trysky bez upravy map v ridici jednotce. Jelikoz pises ze mas r98, musi se to pajet, vypajet eeprom, preprogramovat a napajet zpet. Velka akce.
Ten motor se slusne receno vubec nepovedl. Az zjistis co na nej kolik stoji, budes rad ze funguje....zatim.

Neres to a jezdi a nebo to prodej a porid si 3.0TDi nebo S6 4.2 a muzes zavodit.

Napsal: 28 led 2007, 13:09
od Fandy
frantacech píše:
chozef píše:No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie
Dam ti jednu dobrou radu. Bud rad ze to jezdi a vrtej se v tom motoru co nejmene.

Sezen si nekeho kdo ma stejny motor a porovnej, pak hodnot jestli je nebo neni leniva. Ten motor je liny od prirody, navic ma na hrbu pres 1.5tuny.

---

Konkretne, vymena vstrikovacu neni reseni, pac budou mit jine otviraci tlaky a nebude to spolu hrat. totez jen trysky bez upravy map v ridici jednotce. Jelikoz pises ze mas r98, musi se to pajet, vypajet eeprom, preprogramovat a napajet zpet. Velka akce.
Ten motor se slusne receno vubec nepovedl. Az zjistis co na nej kolik stoji, budes rad ze funguje....zatim.

Neres to a jezdi a nebo to prodej a porid si 3.0TDi nebo S6 4.2 a muzes zavodit.
Nestraš ho,třeba má motůrek v poho a dost prachů na upravy (noteeth)

Napsal: 28 led 2007, 14:03
od frantacech
Fandy píše:
frantacech píše:
chozef píše:No ak budes taky dobry a trochu mi to vysvetlis.Co to znamena soft upraveny v ECU?A o kolko mu to asi zvysilo vykon?To znamena ze menit trysky nie je treba?Opytal bi som sa takto:co je podla vas rozumnejsie spravit:vymenit trysky alebo to dat nacipovat?Samozrejme kriterium c.1 aby vydrzal motor co najdlsie
Dam ti jednu dobrou radu. Bud rad ze to jezdi a vrtej se v tom motoru co nejmene.

Sezen si nekeho kdo ma stejny motor a porovnej, pak hodnot jestli je nebo neni leniva. Ten motor je liny od prirody, navic ma na hrbu pres 1.5tuny.

---

Konkretne, vymena vstrikovacu neni reseni, pac budou mit jine otviraci tlaky a nebude to spolu hrat. totez jen trysky bez upravy map v ridici jednotce. Jelikoz pises ze mas r98, musi se to pajet, vypajet eeprom, preprogramovat a napajet zpet. Velka akce.
Ten motor se slusne receno vubec nepovedl. Az zjistis co na nej kolik stoji, budes rad ze funguje....zatim.

Neres to a jezdi a nebo to prodej a porid si 3.0TDi nebo S6 4.2 a muzes zavodit.
Nestraš ho,třeba má motůrek v poho a dost prachů na upravy (noteeth)
Ja ho nestrasim, jen upozornuju ze moje rada, je to posledni co na ten motor dostane zadarmo.

Napsal: 28 led 2007, 15:03
od chozef
A taak dobre vyzera ta a6,a teraz sa dozvedam ze je to vlastne pekny nepodarok.Povodne som chcel kupit tu silnejsiu verziu,ale nebola k zohnaniu tak som sa nehal nahovorit na 110kw.No asi som nespravil dobre..necham voz tak ako je a poobzeram sa po tej silnejsej verzii.Mate s nou niekto skusenosti?

Napsal: 28 led 2007, 16:39
od tomáš karbus
zlatej petivalec da se do nej rejpat a je to hroznej drzak

Napsal: 28 led 2007, 20:08
od Fandy
Bylo to holt 1. TDi V6 z koncernu,slabiny se odstranovaly pomalu s časem 8)

Napsal: 28 led 2007, 23:31
od pafka
Pěkně ho strašíte, je to jako každej jinej motor, nejvíc záleží na najetých SKUTEČNÝCH KM, a jak kdo mu dal péči a servis.

Napsal: 29 led 2007, 12:48
od Fandy
Pafka má pravdu,kilometry rozhodují,mám obavu že ten r98 a najetých necelých 200tkm :? nesedí.A jestli je skutečnost 300,400tkm ,tak si užije jako Frantacech,Avatar,atd.Já jsem s V6 spokojený a mám dotaz: AKN motor se dělal i na 190k?,já myslel že jen 150k.

Napsal: 30 led 2007, 09:34
od avatar
Nestacim se divit co tu ostatni dokazou vyplodit za nesmysly

Je jasne a dokazane ze strikovace pro AKE 132kw RV od 00 jsou jinaci maji o nejakou setinu veci prumer striku. tim padem jde vice nafty a vic to jede ale POZOR s vymenou strikovacu to nekonci!!! je potreba i auto nacipovat a to nejlepe individualni cip (jako ja u Reeschy). Nasypat tam cip nekde u nejake firmy se s motorem rovnou rozlucte.


Dale nekdo tu melle o stejne koncepci ano motory jsou stejne ale
do roku 2000 jsou to motory na prd spatnej odvod tepla z leve hlavy proste se to sere
od roku 2000 do roku 2003 jsou 132kw verze ty jsou lepsi us to maji vyresene
ale od roku 2003 az do ted maji jine vacky (zamenitelne) ale us se nevydiraji.

Jinak presne jak napsal frantacech bud rad ze ti to jezdi pokud nemas prachy na opravy za 50tis tak do toho nevrtej pokud ano tak zacni))).

vsadim se ze vecina zvas nema zkontrolovane turbo vacky udelanou diagnostiku jak jsou na tom hydrostely zdvihatka atd....

ten kdo to nema tak at neplanuje upravy!!

toto je rada nad zlato!!!

Napsal: 30 led 2007, 09:49
od chucky
avatar píše:Nestacim se divit co tu ostatni dokazou vyplodit za nesmysly

Je jasne a dokazane ze strikovace pro AKE 132kw RV od 00 jsou jinaci maji o nejakou setinu veci prumer striku. tim padem jde vice nafty a vic to jede ale POZOR s vymenou strikovacu to nekonci!!! je potreba i auto nacipovat a to nejlepe individualni cip (jako ja u Reeschy). Nasypat tam cip nekde u nejake firmy se s motorem rovnou rozlucte.


Dale nekdo tu melle o stejne koncepci ano motory jsou stejne ale
do roku 2000 jsou to motory na prd spatnej odvod tepla z leve hlavy proste se to sere
od roku 2000 do roku 2003 jsou 132kw verze ty jsou lepsi us to maji vyresene
ale od roku 2003 az do ted maji jine vacky (zamenitelne) ale us se nevydiraji.

Jinak presne jak napsal frantacech bud rad ze ti to jezdi pokud nemas prachy na opravy za 50tis tak do toho nevrtej pokud ano tak zacni))).

vsadim se ze vecina zvas nema zkontrolovane turbo vacky udelanou diagnostiku jak jsou na tom hydrostely zdvihatka atd....

ten kdo to nema tak at neplanuje upravy!!

toto je rada nad zlato!!!
ty máš vyměněný vstřikovače?

Napsal: 30 led 2007, 10:35
od avatar
chucky píše:
avatar píše:Nestacim se divit co tu ostatni dokazou vyplodit za nesmysly

Je jasne a dokazane ze strikovace pro AKE 132kw RV od 00 jsou jinaci maji o nejakou setinu veci prumer striku. tim padem jde vice nafty a vic to jede ale POZOR s vymenou strikovacu to nekonci!!! je potreba i auto nacipovat a to nejlepe individualni cip (jako ja u Reeschy). Nasypat tam cip nekde u nejake firmy se s motorem rovnou rozlucte.


Dale nekdo tu melle o stejne koncepci ano motory jsou stejne ale
do roku 2000 jsou to motory na prd spatnej odvod tepla z leve hlavy proste se to sere
od roku 2000 do roku 2003 jsou 132kw verze ty jsou lepsi us to maji vyresene
ale od roku 2003 az do ted maji jine vacky (zamenitelne) ale us se nevydiraji.

Jinak presne jak napsal frantacech bud rad ze ti to jezdi pokud nemas prachy na opravy za 50tis tak do toho nevrtej pokud ano tak zacni))).

vsadim se ze vecina zvas nema zkontrolovane turbo vacky udelanou diagnostiku jak jsou na tom hydrostely zdvihatka atd....

ten kdo to nema tak at neplanuje upravy!!

toto je rada nad zlato!!!
ty máš vyměněný vstřikovače?

ja mam vymenenej celej motor AKN za AKE ale z AKN aby mi to komunikovalo s RJ sem nechal cerpadlo.

takze mam AKE motor komplet s AKN cerpadlem AKE strikovacema a RJ je nacipovana od reeshy