Rozpoznání chipnutého motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

chiptuning píše:pro zacatek staci,kdyz se vagem podivas na pozadovanou hodnotu tlaku turba/blok namerenych hodnot,11,druhe pole/co ti bude ukazovat,napriklad jako v prispevku o kousek vyse najakych 1800-az 19XX tak je to orig,pokud by tam bylo 2500 tak zauradoval sileny tuner (noteeth) - coz docela pochybuji
právě že to ukazuje cca 2000mBar, což je podle mě asi v pořádku....
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
witt
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 18:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od witt »

ghoust píše:
witt píše:
ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane 8)
a to jak? stačí mi k tomu VAG?
1. bud pres KWP ( Jestli uz mas EDC15)
2. nebo otevrit jednotku
ad. 1. co je to KWP? ... asi bych to někde našel, ale.....
ad. 2. ... to se mi fakt nechce....., ale pokud to bude nutné....
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím ;-)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“