právě že to ukazuje cca 2000mBar, což je podle mě asi v pořádku....chiptuning píše:pro zacatek staci,kdyz se vagem podivas na pozadovanou hodnotu tlaku turba/blok namerenych hodnot,11,druhe pole/co ti bude ukazovat,napriklad jako v prispevku o kousek vyse najakych 1800-az 19XX tak je to orig,pokud by tam bylo 2500 tak zauradoval sileny tuner- coz docela pochybuji
Rozpoznání chipnutého motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím

ad. 1. co je to KWP? ... asi bych to někde našel, ale.....ghoust píše:1. bud pres KWP ( Jestli uz mas EDC15)witt píše:a to jak? stačí mi k tomu VAG?ghoust píše:A co se podivat na software v jednotce, podle toho zjistis na 99,9999% jesi to je nachipovane
2. nebo otevrit jednotku
ad. 2. ... to se mi fakt nechce....., ale pokud to bude nutné....
Škoda Octavia 00, 1.9TDi 81kW, podvozek Weitec -30/-30, brzdy RS, silentbloky Audi TT.
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
Seat Ibiza Cupra 2 2.0i16V 110kW, podvozek H&R -60/-40, silentbloky - předek komplet Strongflex, zadek Powerflex, pancéřový brzdový hadice...zatím
