Ako zväčšiť veľlkost otvorov trysky.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ja bych to proste nazval nerentabilni a dal bych to neresil
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.
...to be or not to be... - faster
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Stingray píše:Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.
a neni pak už lepší ty vstřiky vyndat a dát tam rovnou palivou hadičku v nehořlavý úpravě aby ti to sralo naftu nahned bez omezení do válce,akorát by jsi asi musel trošku poštělovat čerpadlo (rofl)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

váha píše:
Stingray píše:Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.
a neni pak už lepší ty vstřiky vyndat a dát tam rovnou palivou hadičku v nehořlavý úpravě aby ti to sralo naftu nahned bez omezení do válce,akorát by jsi asi musel trošku poštělovat čerpadlo (rofl)

To nejde lebo PD ma za vstrekmi solenoid ktorí udržuje stabilný tlak na vstrekoch.....tj ak zvačší prietok tak sa ecu prisposobí......mne ide o výkon a ten dosiahneš efektivitou vstreku.
...to be or not to be... - faster
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

není jednodušší těch 5děr provrtat 2mm vrtákem?? (rofl)
(LOL) (LOL)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Víš čeho si na tobě cením....že lidi se ti tady vysmívají a ty to řešíš s klidem dál, jako by se tě to netýkalo.....to znamená, že si buď děláš srandu a užíváš si, jak to tady všechny zvedá ze židlí, nebo to fakt myslíš vážně a je ti jedno, co si kdo myslí ....ale to bys tu zas asi nepsal.....takže si podle mě děláš srandu....
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........ (LOL)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
otapa
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 23 led 2006, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od otapa »

Mám dotaz který je trošku mimo téma.Snad mi to moderátoři pro jednou prominou.Už jste se někdo osobně setkal se Stingreyem?A jaký byl názor na osobní kontakt.Moc by mě to zajímalo.Já jsem si dopisoval asi rok s Bóděm,teď jsem ho osobně navštívil v Praze a dobrý...
Co Stingrey?????
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

TDIPOWER píše:Víš čeho si na tobě cením....že lidi se ti tady vysmívají a ty to řešíš s klidem dál, jako by se tě to netýkalo.....to znamená, že si buď děláš srandu a užíváš si, jak to tady všechny zvedá ze židlí, nebo to fakt myslíš vážně a je ti jedno, co si kdo myslí ....ale to bys tu zas asi nepsal.....takže si podle mě děláš srandu....
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........ (LOL)

Kedže sú v dielni celkovo 2 motory a 3 je v CZ je zatial otázne či dávať data von ale pridám liborov graf z GT25 na seriovej pd fabii rs.

Obrázek

Obrázek

Pridám aj GT20 na 4-1 zvodoch a seriové PD100 vstreky

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) Stingray dne 25 led 2007, 12:29, celkem upraveno 2 x.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Hodnoty jsou dobré....na čem to je brzděné? PROBOHA ?!? Co je to za graf?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Já si tedy osobně myslím ,že sting. naznačoval možnost úpravy laciných seriových trysek na rozměry odpovídající tryskám race.To ještě v lepším tolerančním poli a samozřejmě i za lepší cenu než origo race. Záleží však na tom za jak dlouho se ta mašina zaplatí.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

TDIPOWER píše:Hodnoty jsou dobré....na čem to je brzděné? PROBOHA ?!? Co je to za graf?

ISSA- tuším že integrovaná střední skola automobilní. trošku obyčená brzda (neboli zastaralá) :D
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Jinak k tomu grafu.Podobný jsem na foru take viděl ,ale ty údivy nad typem softu jaksi chyběly. Asi ho ukazovala mémě nežádoucí osoba. Brzda je v Č.B. a pro mou orientaci plně stačí.Příště se polepším.
Naposledy upravil(a) Libor Hanzal dne 25 led 2007, 13:59, celkem upraveno 1 x.
dimec

Příspěvek od dimec »

Jen by me zajimalo kolik je potom prutok prez ty otvory presneji kolik mg nafty vstrikne do spalovaciho prostoru pri jednom cyklu.Treba ty race jsou uz strop a pokud se pouzije neco vetsiho tak to ten valec asi uz zalije.Nebo to tam striknes pod tak neskutecnym tlakem ze to pojede???Jsem laik tak me pouc.A to potom musi tlacit neskutecne vzduchu asi aby to jelo.No jsem zvedavy jak tohle dopadne.A zajimalo by me, co treba pouzivaji zavodni okruhove auta jestli maji taky specialni trysky nebo pouzivaji Race 520 co nabizi dieselpower???Nestavel jsem zavodniho diesla tak me nekamenujde za dotazy, ja tak jen poladim motokarovy motor.Ale mam taky par znamych na SK, co jezdi kary a u nich je i obyc seriova ojnice Race.Maji zkratka vsechno Race. ;)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Libor Hanzal píše:Jinak k tomu grafu.Podobný jsem na foru take viděl ,ale ty údivy nad typem softu jasi chyběly. Asi ho ukazovala mémě nežádoucí osoba. Brzda je v Č.B. a pro mou orientaci plně stačí.Příště se polepším.
Mám pocit, že to byl zrovna iTD, kdo tu nabídl podobný graf....a nebuď ukřivděný, taky se to nelíbilo... ;)
Moc to nevypovídá. To je už podle mě lepší KPower......u iTD to samozřejmě není možné.....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ano, můj graf je taky takovej, mě to stačí. ale nemám ho na papíře, posrala se tiskárna- od té doby sem tam nebyl.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“