Ako zväčšiť veľlkost otvorov trysky.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
a neni pak už lepší ty vstřiky vyndat a dát tam rovnou palivou hadičku v nehořlavý úpravě aby ti to sralo naftu nahned bez omezení do válce,akorát by jsi asi musel trošku poštělovat čerpadloStingray píše:Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.

Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
váha píše:a neni pak už lepší ty vstřiky vyndat a dát tam rovnou palivou hadičku v nehořlavý úpravě aby ti to sralo naftu nahned bez omezení do válce,akorát by jsi asi musel trošku poštělovat čerpadloStingray píše:Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.
To nejde lebo PD ma za vstrekmi solenoid ktorí udržuje stabilný tlak na vstrekoch.....tj ak zvačší prietok tak sa ecu prisposobí......mne ide o výkon a ten dosiahneš efektivitou vstreku.
...to be or not to be... - faster
Víš čeho si na tobě cením....že lidi se ti tady vysmívají a ty to řešíš s klidem dál, jako by se tě to netýkalo.....to znamená, že si buď děláš srandu a užíváš si, jak to tady všechny zvedá ze židlí, nebo to fakt myslíš vážně a je ti jedno, co si kdo myslí ....ale to bys tu zas asi nepsal.....takže si podle mě děláš srandu....
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Mám dotaz který je trošku mimo téma.Snad mi to moderátoři pro jednou prominou.Už jste se někdo osobně setkal se Stingreyem?A jaký byl názor na osobní kontakt.Moc by mě to zajímalo.Já jsem si dopisoval asi rok s Bóděm,teď jsem ho osobně navštívil v Praze a dobrý...
Co Stingrey?????
Co Stingrey?????
VW Transporter T5,čip Reesha-Huml
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
VW Passat 2,0 CR 103kW /zásluhou TDIfuna 184PS,400 Nm
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
TDIPOWER píše:Víš čeho si na tobě cením....že lidi se ti tady vysmívají a ty to řešíš s klidem dál, jako by se tě to netýkalo.....to znamená, že si buď děláš srandu a užíváš si, jak to tady všechny zvedá ze židlí, nebo to fakt myslíš vážně a je ti jedno, co si kdo myslí ....ale to bys tu zas asi nepsal.....takže si podle mě děláš srandu....
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........
Kedže sú v dielni celkovo 2 motory a 3 je v CZ je zatial otázne či dávať data von ale pridám liborov graf z GT25 na seriovej pd fabii rs.


Pridám aj GT20 na 4-1 zvodoch a seriové PD100 vstreky













Naposledy upravil(a) Stingray dne 25 led 2007, 12:29, celkem upraveno 2 x.
...to be or not to be... - faster
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Jinak k tomu grafu.Podobný jsem na foru take viděl ,ale ty údivy nad typem softu jaksi chyběly. Asi ho ukazovala mémě nežádoucí osoba. Brzda je v Č.B. a pro mou orientaci plně stačí.Příště se polepším.
Naposledy upravil(a) Libor Hanzal dne 25 led 2007, 13:59, celkem upraveno 1 x.
Jen by me zajimalo kolik je potom prutok prez ty otvory presneji kolik mg nafty vstrikne do spalovaciho prostoru pri jednom cyklu.Treba ty race jsou uz strop a pokud se pouzije neco vetsiho tak to ten valec asi uz zalije.Nebo to tam striknes pod tak neskutecnym tlakem ze to pojede???Jsem laik tak me pouc.A to potom musi tlacit neskutecne vzduchu asi aby to jelo.No jsem zvedavy jak tohle dopadne.A zajimalo by me, co treba pouzivaji zavodni okruhove auta jestli maji taky specialni trysky nebo pouzivaji Race 520 co nabizi dieselpower???Nestavel jsem zavodniho diesla tak me nekamenujde za dotazy, ja tak jen poladim motokarovy motor.Ale mam taky par znamych na SK, co jezdi kary a u nich je i obyc seriova ojnice Race.Maji zkratka vsechno Race. 

Mám pocit, že to byl zrovna iTD, kdo tu nabídl podobný graf....a nebuď ukřivděný, taky se to nelíbilo...Libor Hanzal píše:Jinak k tomu grafu.Podobný jsem na foru take viděl ,ale ty údivy nad typem softu jasi chyběly. Asi ho ukazovala mémě nežádoucí osoba. Brzda je v Č.B. a pro mou orientaci plně stačí.Příště se polepším.

Moc to nevypovídá. To je už podle mě lepší KPower......u iTD to samozřejmě není možné.....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s