Ani ja som neveril že je to možné ale je možné kúpiť zariadenie na zväčšovanie dier na vstrekovačoch až o 60% naviac tento spôsob obrábania zlepšuje kvalitu povrchu. Priemer dier od 50mikrometrov!
Jednoducho tam vložíte trysku - upnente do prípravku a ide sa nato....
Naposledy upravil(a) Stingray dne 24 led 2007, 16:51, celkem upraveno 1 x.
Stingray píše:Ani ja som neveril že je to možné ale je možné kúpiť zariadenie na zväčšovanie dier na vstrekovačoch až o 60% naviac tento spôsob obrábania zlepšuje kvalitu povrchu. Priemer dier od 50mikrometrov!
Jednoducho tam vložíte trysku - upnente do prípravku a ide sa nato....
Jsou země, kde zítra znamená včera, ale pozor, jsou i země, kde zítra znamená pozítří...
Teda o obrábění takovýchle průměrů za normálních podmínek a normální cenu jsem tedy ještě neslyšel...
To je snad z teleshopingu, ne? Tam taky jezdili s Hondou po okruhu 24 hodin bez motorového oleje a bez jakéhokoliv poškození motoru. Samozřejmě s přísadou PS2000
Stingray píše:Ani ja som neveril že je to možné ale je možné kúpiť zariadenie na zväčšovanie dier na vstrekovačoch až o 60% naviac tento spôsob obrábania zlepšuje kvalitu povrchu. Priemer dier od 50mikrometrov!
Jednoducho tam vložíte trysku - upnente do prípravku a ide sa nato....
Alespoň fotky jsi dodal, to je od tebe šlechetné.
No a co dál? Co je to za zařízení, princip činnosti, výrobce, cena?
Jen tak trochu mimo. Jak to že na fotce PŘED je povrch trysky(ne díry) je hrubší než na fotce PO. Můj typ - TV SHOP. zavolej Stingray, ten veme jedny 66kw trysky který maj najeto 250tisíc km a víc pak to prožene tímto báječným strojem a máš trysky RACE+. Kam se hrabe Reesha. Pak to dej do auta, nastartuj a máš TV ŠOK. Samozřejmě za pár korun a motor v hajzlu. Reklamace se neuznává neboť jsis to nenechal namontovat v jejich SUPER rychlím service za xxxtisíc kč.
Opět Stingray prokázal vše co o něm tušíme. Teď se samozřejmě nemůže ozvat, neboť chystá na tom novém stroji trysky do své 300konové ockátky nebo leona. Pak nám všem ukáže zač je toho loket.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Coz o to, urcite to jde. Kdyz Bosch dela nejake trysky, italove (Boticelli nebo jak se Reeshuv dodavatel jmenuje) delaj lepsi a navic se to cele montuje do civilnich aut za civilni ceny, tak urcite bude neco co dokaze udelat jeste krok.
Zatim jsem ovsem nepotkal cloveka, ktery by si do draheho ! CNC ! stroje nechal nacpat zakarbonovanou soucastku. Kdyz si spocitam cisteni, kontrola + pokryti nakladu na porizeni a provoz ... Tak mi to vychazi dost nerentabilni.
Co se tyce toho upinani - chtel bych videt jak se to vycentruje. Bud to musi obsluhovat nejaky UBERDAEMON, ktery to tam presne soupne od oka nebo se to bude x minut kalibrovat.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)