[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Ako zväčšiť veľlkost otvorov trysky. - Stránky 2
Stránka 2 z 3

Napsal: 25 led 2007, 01:25
od tomáš karbus
ja bych to proste nazval nerentabilni a dal bych to neresil

Napsal: 25 led 2007, 09:58
od Stingray
Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.

Napsal: 25 led 2007, 10:15
od váha
Stingray píše:Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.
a neni pak už lepší ty vstřiky vyndat a dát tam rovnou palivou hadičku v nehořlavý úpravě aby ti to sralo naftu nahned bez omezení do válce,akorát by jsi asi musel trošku poštělovat čerpadlo (rofl)

Napsal: 25 led 2007, 10:41
od Stingray
váha píše:
Stingray píše:Netreba to riešiť......ja si to vyriešim na svojich Race783 ešte aspon o 30% vyšší prietok.
a neni pak už lepší ty vstřiky vyndat a dát tam rovnou palivou hadičku v nehořlavý úpravě aby ti to sralo naftu nahned bez omezení do válce,akorát by jsi asi musel trošku poštělovat čerpadlo (rofl)

To nejde lebo PD ma za vstrekmi solenoid ktorí udržuje stabilný tlak na vstrekoch.....tj ak zvačší prietok tak sa ecu prisposobí......mne ide o výkon a ten dosiahneš efektivitou vstreku.

Napsal: 25 led 2007, 11:54
od Smoke
není jednodušší těch 5děr provrtat 2mm vrtákem?? (rofl)
(LOL) (LOL)

Napsal: 25 led 2007, 12:01
od TDIPOWER
Víš čeho si na tobě cením....že lidi se ti tady vysmívají a ty to řešíš s klidem dál, jako by se tě to netýkalo.....to znamená, že si buď děláš srandu a užíváš si, jak to tady všechny zvedá ze židlí, nebo to fakt myslíš vážně a je ti jedno, co si kdo myslí ....ale to bys tu zas asi nepsal.....takže si podle mě děláš srandu....
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........ (LOL)

Napsal: 25 led 2007, 12:06
od otapa
Mám dotaz který je trošku mimo téma.Snad mi to moderátoři pro jednou prominou.Už jste se někdo osobně setkal se Stingreyem?A jaký byl názor na osobní kontakt.Moc by mě to zajímalo.Já jsem si dopisoval asi rok s Bóděm,teď jsem ho osobně navštívil v Praze a dobrý...
Co Stingrey?????

Napsal: 25 led 2007, 12:09
od Stingray
TDIPOWER píše:Víš čeho si na tobě cením....že lidi se ti tady vysmívají a ty to řešíš s klidem dál, jako by se tě to netýkalo.....to znamená, že si buď děláš srandu a užíváš si, jak to tady všechny zvedá ze židlí, nebo to fakt myslíš vážně a je ti jedno, co si kdo myslí ....ale to bys tu zas asi nepsal.....takže si podle mě děláš srandu....
Ale k věci....myslíš si, že i kdybys to nakrásně dokázal zvětšit, že je toto vhodné aplikovat zrovna na RACE trysky, kde už i tak je díra celkem mega? Myslíš že vstřikovací tlak je dostatečný aby naftu dobře rozprášil i těmito otvory?
Kdybys byl seriózní, tak bys sem dal graf před a po....jenže toho se u tebe nikdy nedočkáme....jen samé plány, přepočtené výkony a teoretické rychlosti........ (LOL)

Kedže sú v dielni celkovo 2 motory a 3 je v CZ je zatial otázne či dávať data von ale pridám liborov graf z GT25 na seriovej pd fabii rs.

Obrázek

Obrázek

Pridám aj GT20 na 4-1 zvodoch a seriové PD100 vstreky

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 25 led 2007, 12:13
od TDIPOWER
Hodnoty jsou dobré....na čem to je brzděné? PROBOHA ?!? Co je to za graf?

Napsal: 25 led 2007, 12:13
od Libor Hanzal
Já si tedy osobně myslím ,že sting. naznačoval možnost úpravy laciných seriových trysek na rozměry odpovídající tryskám race.To ještě v lepším tolerančním poli a samozřejmě i za lepší cenu než origo race. Záleží však na tom za jak dlouho se ta mašina zaplatí.

Napsal: 25 led 2007, 12:18
od Smoke
TDIPOWER píše:Hodnoty jsou dobré....na čem to je brzděné? PROBOHA ?!? Co je to za graf?

ISSA- tuším že integrovaná střední skola automobilní. trošku obyčená brzda (neboli zastaralá) :D

Napsal: 25 led 2007, 12:21
od Libor Hanzal
Jinak k tomu grafu.Podobný jsem na foru take viděl ,ale ty údivy nad typem softu jaksi chyběly. Asi ho ukazovala mémě nežádoucí osoba. Brzda je v Č.B. a pro mou orientaci plně stačí.Příště se polepším.

Napsal: 25 led 2007, 12:21
od dimec
Jen by me zajimalo kolik je potom prutok prez ty otvory presneji kolik mg nafty vstrikne do spalovaciho prostoru pri jednom cyklu.Treba ty race jsou uz strop a pokud se pouzije neco vetsiho tak to ten valec asi uz zalije.Nebo to tam striknes pod tak neskutecnym tlakem ze to pojede???Jsem laik tak me pouc.A to potom musi tlacit neskutecne vzduchu asi aby to jelo.No jsem zvedavy jak tohle dopadne.A zajimalo by me, co treba pouzivaji zavodni okruhove auta jestli maji taky specialni trysky nebo pouzivaji Race 520 co nabizi dieselpower???Nestavel jsem zavodniho diesla tak me nekamenujde za dotazy, ja tak jen poladim motokarovy motor.Ale mam taky par znamych na SK, co jezdi kary a u nich je i obyc seriova ojnice Race.Maji zkratka vsechno Race. ;)

Napsal: 25 led 2007, 12:30
od TDIPOWER
Libor Hanzal píše:Jinak k tomu grafu.Podobný jsem na foru take viděl ,ale ty údivy nad typem softu jasi chyběly. Asi ho ukazovala mémě nežádoucí osoba. Brzda je v Č.B. a pro mou orientaci plně stačí.Příště se polepším.
Mám pocit, že to byl zrovna iTD, kdo tu nabídl podobný graf....a nebuď ukřivděný, taky se to nelíbilo... ;)
Moc to nevypovídá. To je už podle mě lepší KPower......u iTD to samozřejmě není možné.....

Napsal: 25 led 2007, 12:52
od Smoke
ano, můj graf je taky takovej, mě to stačí. ale nemám ho na papíře, posrala se tiskárna- od té doby sem tam nebyl.