Xantia 2.0 HDi 80kw chcípe motor

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Roman 101 píše:
Jan Rathouz píše:Tak to je regulátor paliva je to z boku na vysokotlakém čerpadle.
Investice ze slevou od Bosch 2900 Kč jinak 5200 Kč

ale tato investice se nevyplatí,protože je uspané sítko na tomto regulátoru jemnýma šponama nové se hnet taky ucpe a tak to co tam je stačí vyfoukat kompresorem nebo nachytat šponky magnetem.

Je to jen dočasná oprava,protože je už opotřebované čerpadlo a bude brzy potřeba vyměnit jinak se problému dlouhodobě nezbavíš.
Proto je kvalita nafty pro tyto motory tak důležitá.
Ten kdo tam tankuje kde co,tak to co ušetří dá za sepas čerpadla.

Repas 15000 Kč

Objednal jsem magnet který tam přidělám na to sítko,aby zachytával ty šponky a neuspávalo se sejtko.
Pokud to bude fungovat tak vyměním čerpadlo až bude dávat malej tlak a diagnostika to bude hlásit.

Zatím to hlásí regulátor paliva odpojen a zůstal otevřen.
Je to také poznat pokud to déle startuje a nebo to po vypnutí klíčku ještě motor chvilku běží cca až 6 sekund.
moje zkušenost je že když to po vypnutí klíčku ještě chvilku běží tak to dělá stři a to sítko taky vyhazuji. Jinak oprava čerpadla stoji okolo 5000 kč + demontáž a montáž.
co je stři?????
jo a demontaz a montaz cerpadla je tak 4 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Jan Rathouz
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Jan Rathouz »

sikin1987 píše:
Roman 101 píše:
Jan Rathouz píše:Tak to je regulátor paliva je to z boku na vysokotlakém čerpadle.
Investice ze slevou od Bosch 2900 Kč jinak 5200 Kč

ale tato investice se nevyplatí,protože je uspané sítko na tomto regulátoru jemnýma šponama nové se hnet taky ucpe a tak to co tam je stačí vyfoukat kompresorem nebo nachytat šponky magnetem.

Je to jen dočasná oprava,protože je už opotřebované čerpadlo a bude brzy potřeba vyměnit jinak se problému dlouhodobě nezbavíš.
Proto je kvalita nafty pro tyto motory tak důležitá.
Ten kdo tam tankuje kde co,tak to co ušetří dá za sepas čerpadla.

Repas 15000 Kč

Objednal jsem magnet který tam přidělám na to sítko,aby zachytával ty šponky a neuspávalo se sejtko.
Pokud to bude fungovat tak vyměním čerpadlo až bude dávat malej tlak a diagnostika to bude hlásit.

Zatím to hlásí regulátor paliva odpojen a zůstal otevřen.
Je to také poznat pokud to déle startuje a nebo to po vypnutí klíčku ještě motor chvilku běží cca až 6 sekund.
moje zkušenost je že když to po vypnutí klíčku ještě chvilku běží tak to dělá stři a to sítko taky vyhazuji. Jinak oprava čerpadla stoji okolo 5000 kč + demontáž a montáž.
co je stři?????
jo a demontaz a montaz cerpadla je tak 4 tis
Je to potřeba prohnat diagnostikou lexie a tam to jasně ukáže kde je chyba,ale jak říkám.Je tak chyba regulátor paliva byl odpojen a zůstal otevřen.

Po odendání mini sítka které očistit prostě nejde a je to zbytečné když se znovu zasere.Urvat a je klid a dávám aditivum motip (vif) a je klid po celou dobu a vstřiky mam na diagnostice v nule.

Řešil jsem to i na dvou C5 jedna 2.2hdi a druhá 2.2hdi a je taky klid.

Pokud repas čerpadla,tak opravdu od 3000Kč ,ale k ceně za montáž a demontáž počítejte ještě nový regulátor paliva za 3000kč protože je proste v háji a nebo ho tam nechat bez sejtka.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
Odpovědět

Zpět na „Citroën“