Proč?chucky píše:tak to přeju příjemnou "TURBODÍRU"
dotaz kvůli intercooleru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
proč turbodíru?
Také by mne zajímalo, proč by to mělo mít velkou turbodíru. Vzhledem k tomu, že tam zatím mám klasický cooler ze 130koňovky, pochybuji, že si pohorším.
Jinak cena se Vám asi nebude líbit, ale nestěžuji si. Vyjde mne na 115 Euro bez dopravy....musím pro něj do Berlína (což bude porod)

Jinak cena se Vám asi nebude líbit, ale nestěžuji si. Vyjde mne na 115 Euro bez dopravy....musím pro něj do Berlína (což bude porod)

Bez kouře není legrace.
Re: proč turbodíru?
Ta cena není nejhorší....devonrex píše:Také by mne zajímalo, proč by to mělo mít velkou turbodíru. Vzhledem k tomu, že tam zatím mám klasický cooler ze 130koňovky, pochybuji, že si pohorším.![]()
Jinak cena se Vám asi nebude líbit, ale nestěžuji si. Vyjde mne na 115 Euro bez dopravy....musím pro něj do Berlína (což bude porod)
Když vezmeš v úvahu, že nic jiného nemusíš předělávat.....
Dobrýýýý. A je to prakticky bez práce! Kdybych to věděl dřív, chtěl bych kontakt.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Není nejhorší? Myslím, že kdybys chtěl takto udělat nový cooler na zakázku, dal bys víc jak 115 Euro. Já měl asi štěstí, že jsem to vydražil na e-bay.
Jinak opravdu nemám přehled, za kolik jsou prodejné různé coolery. Možná bys mne mohl poučit, za kolik se dá koupit tady cooler ze Sharana, nebo z ARL. Na e-bay jsem viděl jen nový na Sharana za 159 Euro, což mi připadá docela láce
Jinak je pravda, že tam prodávají i větší celohlíníky (např. 30x60x9 cm), ale to je od 200 E výše....třeba dvojcooler na Audi RS4 jsem tam viděl za 650 Euro 



Bez kouře není legrace.
Záleží kde kupuješ.
Já jezdím do polska a předpokládám něco podobného jak máš ty jen s vývody na dvě strany kolem 1500Kč.
Jinak u nás jsou ty ceny děs! To je fakt!
Taky se mi nechtělo překopávat celý předek. Koupil jsem sání z podélného motoru....tak to řeším tímhle způsobem....

Já jezdím do polska a předpokládám něco podobného jak máš ty jen s vývody na dvě strany kolem 1500Kč.
Jinak u nás jsou ty ceny děs! To je fakt!
Taky se mi nechtělo překopávat celý předek. Koupil jsem sání z podélného motoru....tak to řeším tímhle způsobem....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Prý to nejde...říkal Holz. Tak to raději nebudu zkoušet
Dotazů mám spoustu a dost s nimi Holze zatěžuji
Nejhorší je, že na všechny tady najdu odpověď...prosím tě, neřešily se tu náhodou rozjezdy při sprintech..zda za 1, nebo za 2? Já to totiž dneska zkoušel a rozjezd za 2 jsem měl o 0,5 s rychlejší než za 1 (na mokru). Raději nebudu říkat čas, jelikož jsem si to za prvé měřil sám a za druhé je to úplně někde jinde než třeba u mvoleska 



Bez kouře není legrace.
Řešil. Sprinty na 1 až 5.
Ale proč ty IC nejdou do série by mě teda tky zajímalo. Když to říkal Holz, tak to tak asi bude. Ale proč? Může mi to někdo objasnit? Jen kvůli ztrátám, nebo tam je ještě něco?????
Ale proč ty IC nejdou do série by mě teda tky zajímalo. Když to říkal Holz, tak to tak asi bude. Ale proč? Může mi to někdo objasnit? Jen kvůli ztrátám, nebo tam je ještě něco?????
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Odpovědi: 0
K tomu proč se dávaj IC paralelně, je to pravděpodobně kvůli rozdílu teplot. IC má tím vyšší výkon čím vyšší je rozdíl teploty chlazenýho a chladícího vzduchu. A důvod proč se nepoužívá origo + další IC je ten, že sou to hodně rozdílný chladiče (výkonově, rozměrově ...) dělalo by to neplechu, minimálně by vynaložený úsilí na realizování neodpovídalo výsledku. Dva stejný IC se používaj hlavně kvůli místu (Audi RS4, Otavia WRC myslim ...)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)

- vita
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 430
- Registrován: 11 říj 2006, 12:21
- Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou
Odpovědi: 0
Protože se tam nevejde jeden velkej. Bohužel se tam nevejdou ani dva stejně velký paralelně, tak tam sou dva různý a aby se "nehádali" sou sériově. Jo a ten tvůj obrázek IC na lavičce: to sou vlastně taky dva sériově. Tak že: Nejlepší je jeden otimálně velkej, potom dva stejný paralelně, pokud ani to nejde tak dva různý sériově. Tak pokud se ti do toho chce tak můžeš zapojit ten svůj origo do série s tím svým novým. Bude to chladit líp než jeden (otázka je o kolik?) ale zvětší se oběm sání - zvětší to turbodíru (otázka je o kolik?). Jo a když to provedeš budeš moct řikat že máš v podstatě tři chladiče 

Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw
)
