kolko vydrzi agr turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

Batezip píše:No já tam mám akorát trysky PP764 a když to vytočím, tak to dost čoudí. Jinak ne nebo jen minimálně, ale v zrcátku to není vidět.
jo tak to každej diesel co sjem viděl při vytočení začoudí, zvlášť když tomu dáš plnej kotel, kdyby bylo popravený turbo, tak mě to čadilo jak kráva a nemusel jsem tomu ani dávat, když jsem vylezl z auta a nahlej šlapal na plyn, za mnou byla černá clona..z intercooleru valil olej do spalovny proto to asi tak zřejmě čadilo, lopatky byly jetý, přesto jsem s autem jezdil 4 měsíce a měl jsem víc štestí jak rozumu, protože borec mi pak řekl, že jsem přijel za 5minut 12 :D Přičemž prvně na příčinu chtěl přijít proč to tak čadí a prej starej motor, holt samej odborník nad odborníkem. Ale kdyby to tak čadilo příšte bych už tak neriskoval, může ti chytnout rozpálenej olej co by tekl ven a motor logicky nebo může ti rupnout hlava válců..podle mě se nic nestane co píšeš, taky mě píská 1300-1400ot. a to čouzení při vytočení není zlý, dělá snad každýmu, ale pokud máš takovej strach, chceš jistotu a máš tolik času nech ho vytáhnout a ať mu mrkne někdo zkušenej na zoubek, musí to jít poznat na těch lopatkách, mě to taky ukazoval když mi to rozdělal
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Připojím svůj dotaz na AGR turbo:

taky mi píská kolem 1500 otáček, ale znatelně pouze do doby, než se pořádně ohřeje motor. Takže tomu nepřikládám význam, oleje mi to sežere 0,5 litru za 15 000 km, tak myslím že bez problému.

Zvláštní ale je, že při stání na volnoběh mi tak po minutě cvakne nějaký ventil a začne pískat turbo. Po klepnutí na plyn a nepatrném zvýšení otáček to zmizí, po minutě se to zase opakuje atd. Co to je? Špatný ventil N75? Nebo mám očekávat turbo KO?
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
šotek
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 pro 2007, 17:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolinsko

Příspěvek od šotek »

Moje má 473tis a snad ještě v normě.
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

A já už asi zjistil proč mi to turbo tak píská. Mám děravej vlnovec jako prase...
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
trg1
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 18 zář 2010, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od trg1 »

Moje má 380 000 a všetko ok.
Píska okolo 1700 ot.
Tá zmena zvuku po chvíli na voľnobehu bude asi spôsobená prepnutím EGR ventilu, mne to robilo tiež, pokiaľ som ho nezaslepil (noteeth)
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

znám jedno a to má cca 550.000km a je puvodní a jěště tam asi dlo bude :D
Uživatelský avatar
PavelSK
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 28 lis 2010, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Re: kolko vydrzi agr turbo

Příspěvek od PavelSK »

ciko píše:Je to nesmrtelne turbo ako som niekde cital? Alebo aj toto ma nejaku zivotnost? Mam uz 2ooooo km...mam preventiv.e vymenit pred 7000km dovolenkou?
Prepac, trocha offtopic ale to sa kam chystas na 7000km dovolenku? Do portugalaska alebo co? (hm)
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Uz som sa aj vratil.... Akurat stvorkolka v albansku odisla...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
Batezip
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 23 led 2006, 17:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Batezip »

caryo píše:Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
Koukni jestli nemáš někde děravej vejfuk. Mně turbo pískalo i od 1100 do 1300ot a dělal to děravej vlnovec. Teď je klid...
Turbo hvízdá pořád, jen to není slyšet díky vejfuku.
O1 1.9Tdi AGR => PP764, Brzdy 288mm
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

turbo

Příspěvek od Seidl »

Passat B5, motor AFN , najeto 430000km a turbo původní.
PidyPedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 čer 2011, 11:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od PidyPedro »

caryo píše:Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
Poznáš to jednoduše, EGR zkus odpojit, ale pochybuji že píská EGR. Zkus se podívat jestli nemáš někde děravej vejfuk.
VW Golf IV 1.9 TDI 66KW, EGR OFF, KAT OFF.
Uživatelský avatar
caryo
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 07 říj 2010, 18:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od caryo »

Vlnovec tam mám necelý rok, na výfuku jsem nikde problém nenašel - předpokládám, že netěsný místo by bylo minimálně zafoukaný od sazí, navíc větší netěsnost by měla být i slyšet.

Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
1)Fiat Doblo Maxi Combi 1,6 JTD (2018)
2)Š 105 S, r.v. 1980 - veterán v origo stavu, 71 000 km
3)VW Polo 6N1 1,4 44 kW (AEX)
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Znamej 640T a pak uz lehlo.
PidyPedro
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 22 čer 2011, 11:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od PidyPedro »

caryo píše:Vlnovec tam mám necelý rok, na výfuku jsem nikde problém nenašel - předpokládám, že netěsný místo by bylo minimálně zafoukaný od sazí, navíc větší netěsnost by měla být i slyšet.

Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
zkousel si jestli funguje ventil na egr?
Naposledy upravil(a) PidyPedro dne 08 zář 2011, 12:47, celkem upraveno 2 x.
VW Golf IV 1.9 TDI 66KW, EGR OFF, KAT OFF.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“