MB C220 CDI dobíjení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
remenice puvodni.Jinak propojka dobra,ani prerusena ani zkrat...pro jistotu to vytahnu a zkontroluju poradne znovu...tak uz fakt nevim co kde kam se podivat,musi to byt jeste nekde jinde....zajimavy je ze kdyz dam mezi buzeni svorku 61a kostru malou zarovku jako zatez tak se me ta zavada podari vymazat pak to odpojim,kontrolka zhasne a vali to
neco podobné sem robil na fábii 1,4/16V. Tie isté príznaky ako popisuješ po naštartovaní svítila kontrolka dobíjaní a po jemném pridáni plynu zhasla.podivoc píše:remenice puvodni.Jinak propojka dobra,ani prerusena ani zkrat...pro jistotu to vytahnu a zkontroluju poradne znovu...tak uz fakt nevim co kde kam se podivat,musi to byt jeste nekde jinde....zajimavy je ze kdyz dam mezi buzeni svorku 61a kostru malou zarovku jako zatez tak se me ta zavada podari vymazat pak to odpojim,kontrolka zhasne a vali to
Ked tam necháš zapojenu tu žiarovku tak to šlape jak má?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
61 Kontrolka generátoru
B+ Baterie plus
B- Baterie mínus
D+ Dynamo plus
D- Dynamo mínus
DF Dynamo pole
DF1 Dynamo pole 1
DF2 Dynamo pole 2
U,V,W svorky vinutí rotačního proudu
pravděpodobne se nenabudí ten drát bude přerušenej a nabudí se až v točkách proto je to na žarovku ok.Parkrát se mi stalo u vw že po opravě padajících ručiček vznikl problem v palubce kdy nešel proud z palubky na altík musíš to odskoušet.
B+ Baterie plus
B- Baterie mínus
D+ Dynamo plus
D- Dynamo mínus
DF Dynamo pole
DF1 Dynamo pole 1
DF2 Dynamo pole 2
U,V,W svorky vinutí rotačního proudu
pravděpodobne se nenabudí ten drát bude přerušenej a nabudí se až v točkách proto je to na žarovku ok.Parkrát se mi stalo u vw že po opravě padajících ručiček vznikl problem v palubce kdy nešel proud z palubky na altík musíš to odskoušet.
Tak jsem zase rekl castecny blabol, dnesni moderni regulatory nepotrebuji buzeni jaky by z dratu, ale jsou buzeny primo vnitrne jakoby z dratu od baterky, kontrolku ovlada centralni elektronika. Problematika celkem slozitejsi, ale odskouset takovy regulator je celkem problem.dav55 píše:podle me by to melo budit napetim stejnym jako baterie, 10V je blbe cislo. dalsi vec je ta, ze moderni altiky se nabudi samy ze zbytkoveho proudu, proto je divne ze kdyz uz se nabudi tak na volnobeh dava jen 12V.