MB C220 CDI dobíjení

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nedal tam někdo jinou řemenici?
nepropadat panice...
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

V létě jsem řešil ten samý problém. Jak je svorkovnice z dvěma kabely(buzení), tak jsem rozmotal svazek z kabely a tyto dva dráty byly prasklý a dotykaly se.
podivoc
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2010, 10:05
Bydliště: brno

Příspěvek od podivoc »

remenice puvodni.Jinak propojka dobra,ani prerusena ani zkrat...pro jistotu to vytahnu a zkontroluju poradne znovu...tak uz fakt nevim co kde kam se podivat,musi to byt jeste nekde jinde....zajimavy je ze kdyz dam mezi buzeni svorku 61a kostru malou zarovku jako zatez tak se me ta zavada podari vymazat pak to odpojim,kontrolka zhasne a vali to
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5710
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

podivoc píše:remenice puvodni.Jinak propojka dobra,ani prerusena ani zkrat...pro jistotu to vytahnu a zkontroluju poradne znovu...tak uz fakt nevim co kde kam se podivat,musi to byt jeste nekde jinde....zajimavy je ze kdyz dam mezi buzeni svorku 61a kostru malou zarovku jako zatez tak se me ta zavada podari vymazat pak to odpojim,kontrolka zhasne a vali to
neco podobné sem robil na fábii 1,4/16V. Tie isté príznaky ako popisuješ po naštartovaní svítila kontrolka dobíjaní a po jemném pridáni plynu zhasla.
Ked tam necháš zapojenu tu žiarovku tak to šlape jak má?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
podivoc
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2010, 10:05
Bydliště: brno

Příspěvek od podivoc »

me kontrolka nezhasina vubec skrz tu zavadu v centralni elektrice,ta posila po canbus zpravu o zavade do budiku proto to furt sviti a nejde vymazat.ale dobiji ok,jen ta kontrolka...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

pokud odpojíš zasuvku zapneš klíček a měříš tak na jednom by měl být plus na buzení a druhý by měl byt modulovaný signál od jednotky proměř oba dráty.
podivoc
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2010, 10:05
Bydliště: brno

Příspěvek od podivoc »

nevis ta svorka 61 je ten budici nebo ten ridici pin?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

61 Kontrolka generátoru
B+ Baterie plus
B- Baterie mínus
D+ Dynamo plus
D- Dynamo mínus
DF Dynamo pole
DF1 Dynamo pole 1
DF2 Dynamo pole 2
U,V,W svorky vinutí rotačního proudu
pravděpodobne se nenabudí ten drát bude přerušenej a nabudí se až v točkách proto je to na žarovku ok.Parkrát se mi stalo u vw že po opravě padajících ručiček vznikl problem v palubce kdy nešel proud z palubky na altík musíš to odskoušet.
stefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 803
Odpovědi: 0
Registrován: 14 pro 2008, 16:23

Příspěvek od stefi »

tiez sa mi to stalo po oprave pristrojovky trvalo som musel namontovat ziarovecku potom bolo vsetko ok
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

stefi píše:tiez sa mi to stalo po oprave pristrojovky trvalo som musel namontovat ziarovecku potom bolo vsetko ok
jde to opravit ale musíš tomu rozumět nám to dělá kluk co dělá el. a vždy opravil.
podivoc
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2010, 10:05
Bydliště: brno

Příspěvek od podivoc »

natom dratu 61 mam 10volt jako buzeni,to staci,ale nemel bych namerit mezi tim pinem na alternatoru a kostrou nejakej odpor?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

čím to měříš pokud voltmetrem .je to tam i po zapojení?musí udržet i zatížení pokud to drží na dvou chlupech tak po zapojení je tam 0V
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

podle me by to melo budit napetim stejnym jako baterie, 10V je blbe cislo. dalsi vec je ta, ze moderni altiky se nabudi samy ze zbytkoveho proudu, proto je divne ze kdyz uz se nabudi tak na volnobeh dava jen 12V.
podivoc
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2010, 10:05
Bydliště: brno

Příspěvek od podivoc »

to buzeni je o neco mensi protoze je tam ubytek v central elektrice,prochazi to tam pres 220ohm a diodu,merim to kdyz je alt zapojenej,ale to volnobezny dobijeni je divny,zitra patram dal,nemuzu ten kram takhle predat.ale uz me tohlava nebere...
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

dav55 píše:podle me by to melo budit napetim stejnym jako baterie, 10V je blbe cislo. dalsi vec je ta, ze moderni altiky se nabudi samy ze zbytkoveho proudu, proto je divne ze kdyz uz se nabudi tak na volnobeh dava jen 12V.
Tak jsem zase rekl castecny blabol, dnesni moderni regulatory nepotrebuji buzeni jaky by z dratu, ale jsou buzeny primo vnitrne jakoby z dratu od baterky, kontrolku ovlada centralni elektronika. Problematika celkem slozitejsi, ale odskouset takovy regulator je celkem problem.
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“