Stránka 2 z 2
Napsal: 02 úno 2007, 11:14
od tomáš karbus
no,ale nechci te nak mistifikovat ty pisty skutecne horsi jsou tak pokud potom budes chtit jeste vic budes mnenit pisty nebo motor a ten stoji stejne jako 1z tak bych radil provest hned vymnenu motoru rovnou z 81kw a budes mit pokoj ja to mnenil a je to stejne jen prihnes trubku od serva prepinujes cerpadlo prepajis jeden konektor a prodlouzis kabel u cidla tlaku oleje sani das z 1z a turbo pokud je ve svodech musis vymnenit kus vyfuku pokud je to klasika s obtokacem tak nemusis mnenit nic,nebo tam dej to 1z pro tech 81kw a trochu vic to nevadi zadni drzak motoru das z 1z tez
Napsal: 02 úno 2007, 19:38
od go.vojta
ještě bych připoměl, že pokud dáš turbo ve svodech z 81 tak musíš upravit držák motoru.. jedině sehnat turbo z AFN golf3, nebo passatB4, seat ibiza atd.
Napsal: 03 úno 2007, 12:42
od tomáš karbus
vojto prosimte ta ridici jednotka afn existuje take bez imo nebo jen s nim
docela mne to vrta hlavou
Napsal: 03 úno 2007, 12:50
od BH motor
v kazdej jednotke na tdi diesel sa da bloknut immo a funguje bez.

Napsal: 04 úno 2007, 02:20
od tomáš karbus
hm to se drze zeptam jak mam jich doma s imo tak 5 a jednu bych tam rad dal
Napsal: 12 úno 2007, 20:03
od Dawee
řekněte někdo, dá se immo vyřadit vagem? Jak?
Napsal: 26 úno 2007, 00:16
od garage
Jestly se bojis 1Z a nestaci ti 400000km jak rika bh tak si tam dej oktavku a na ty se muzes vyradit jak vykonove tak pracovne mam ji danou v B3 pasatu ted ma pul milionu a s timhle motorem se klidne pretoci tachometr a pojede zas od nuly

Napsal: 26 úno 2007, 09:17
od BH motor
Dawee píše:řekněte někdo, dá se immo vyřadit vagem? Jak?
nijak. Na zapis do eeprom ti je treba algoritmus. Neprepises to len s kodom. Ale urcite to ide cez login a prisposobenie. ale na to asi nikto este nedosiel. vyrobca rj ma urcite zadne vratka aj na toto. Su univ kody aj na ine znacky. okrem ineho aj na bmw, je tam nulty kluc na ktory chyti kazdy voz ale len raz.