66kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

66kw

Příspěvek od ondratdi »

Můžete mi prosím poradit, jestli si můžu dát na motor 1Z 66kw Passat vstřiky z 81kw Oct. AHF? Bude to trochu znat? :worthy:
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: 66kw

Příspěvek od reesha »

ondratdi píše:Můžete mi prosím poradit, jestli si můžu dát na motor 1Z 66kw Passat vstřiky z 81kw Oct. AHF? Bude to trochu znat? :worthy:
Ano trochu. Asi 20hp (noteeth)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

supr

Příspěvek od ondratdi »

Děkuji za radu Reesho.
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
dimec

Příspěvek od dimec »

JJ.Ale na 1Z bych to asi neriskoval. :?
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

dimec píše:JJ.Ale na 1Z bych to asi neriskoval. :?
Na 1Z to doporučuji jako jediný tuning. Nic víc bych s tím nedělal.

Ale jen, pokud možno nové trysky, a nebo jeté otestované. Abys ten motor nezabil (noteeth)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Golf 4 rok 94 dostal turbo z passata AJM VNT 1749 novu rj chip trysky z ahf a chlapcisko este stale zije 145000 km uz ma za sebou. Ale to bol vydareny kus. teraz ma dajak 400000km. Ale mas pravdu na 1Z to bolo trosku odvazne.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
ondratdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2006, 06:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od ondratdi »

Budou nový, tak snad to z toho nevylítá.Nic víc tam nemusim nastavovat diagnostikou?
Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
dimec

Příspěvek od dimec »

ondratdi píše:Budou nový, tak snad to z toho nevylítá.Nic víc tam nemusim nastavovat diagnostikou?
Precti si navod nekde tady je od reeshy.Je tam cely postup vymeny i nastaveni vagem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

ondratdi píše:Budou nový, tak snad to z toho nevylítá.Nic víc tam nemusim nastavovat diagnostikou?
No, a ještě si dej pozor, ať nekoupíš nějakou Čínu, jako už se tady někomu povedlo, a pak byl nešťastný..

Měl bys koukat po Fratelli Bosio (alias dieselpower), a nebo, když nebudeš chtít Bosio, tak asi jedině Bosch ;)

Návod k výměně trysek samo domo najdeš tady: http://dieselpower.cz/tdiclub/download/ ... manual.pdf

Je tam i postup pro nastavení VAGem, ale obvykle není potřeba.

Ale raději bych tu montáž přenechal nějakému servisu :roll:, pokud nemáš dílnu.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

BH motor píše:Golf 4 rok 94 dostal turbo z passata AJM VNT 1749 novu rj chip trysky z ahf a chlapcisko este stale zije 145000 km uz ma za sebou. Ale to bol vydareny kus. teraz ma dajak 400000km. Ale mas pravdu na 1Z to bolo trosku odvazne.
Golf 4 rok 94? To existuje :?
a navíc turbo z Passata? Co to prosímtě je?
Vysvětli!
Díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Chybicka se vloudila :) G O L F 3 Sorry za preklep. Nevsimol som si a cital som to viac krat. Dik za upozornenie TDI. :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

tomáš karbus píše:ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
Známý měl passata, úplnou sériovku. Najeto asi 200tis km. Přivezl Německa, preventivně sundal hlavu a udělal těsnění pod hlavou :).. a co nenašel? Popraskané písty. Takže je při té příležitosti vyměnil.

Netvrdil bych, že ten motor není drastický (LOL)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

tomáš karbus píše:ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
Otázka je, zda ten motor byl opravdu 1Z, jelikož to co píšeš je tak cca 130-140PS a to už je na písty 1Z dost, pár rozteklejch už jsem viděl.
K tématu:Jak píše Reesha, 1Z vstřiky z 81kW vydržej, sám je tam mám, sice v AHU ale starým + powerbox cca 120PS. Najeto s tím 60tkm a zatím v poho.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

mam ten motor jeste ted v garazi a chodil do posledni chvile vyndal jsem ho jen kvuli tomu ze jsem chtel jeste vic tak jsem instaloval jiny z oktavky
kod motoru ma urcite 1z-olej nebral temer vubec(1,5l-10000) mne pride ze komu se ten motor sype ten se o nej asi moc nestara nebo mu blbe prasej spicky sice vim ze ty pisty jsou spatne,ale pisu jen to co se skutecne stalo-bud mam zrovna povedenej kousek,nebo je to zazrak-kdyz jsem ten motor vylepsoval tak jsem nic o spatnych pistech nevedel,ten motor ma tak odhadem 120k protoze 81kw oktavka co ma kamos jela jen o trosku hur
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“