
66kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
66kw
Můžete mi prosím poradit, jestli si můžu dát na motor 1Z 66kw Passat vstřiky z 81kw Oct. AHF? Bude to trochu znat? 

Octavie 81kw AHF S764 egr+kat off, jednohmota/organika, přepínač pamětí, soft by Brouk
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
No, a ještě si dej pozor, ať nekoupíš nějakou Čínu, jako už se tady někomu povedlo, a pak byl nešťastný..ondratdi píše:Budou nový, tak snad to z toho nevylítá.Nic víc tam nemusim nastavovat diagnostikou?
Měl bys koukat po Fratelli Bosio (alias dieselpower), a nebo, když nebudeš chtít Bosio, tak asi jedině Bosch

Návod k výměně trysek samo domo najdeš tady: http://dieselpower.cz/tdiclub/download/ ... manual.pdf
Je tam i postup pro nastavení VAGem, ale obvykle není potřeba.
Ale raději bych tu montáž přenechal nějakému servisu

Golf 4 rok 94? To existujeBH motor píše:Golf 4 rok 94 dostal turbo z passata AJM VNT 1749 novu rj chip trysky z ahf a chlapcisko este stale zije 145000 km uz ma za sebou. Ale to bol vydareny kus. teraz ma dajak 400000km. Ale mas pravdu na 1Z to bolo trosku odvazne.

a navíc turbo z Passata? Co to prosímtě je?
Vysvětli!
Díky
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Známý měl passata, úplnou sériovku. Najeto asi 200tis km. Přivezl Německa, preventivně sundal hlavu a udělal těsnění pod hlavoutomáš karbus píše:ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi

Netvrdil bych, že ten motor není drastický

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Otázka je, zda ten motor byl opravdu 1Z, jelikož to co píšeš je tak cca 130-140PS a to už je na písty 1Z dost, pár rozteklejch už jsem viděl.tomáš karbus píše:ja bych netvrdil ze je to z 1z tak drasticky kdyz jsem koupil passat b4 tak jsem hned aplikoval turbo z 81kw vstriky a cip to mnelo najeto 220000 a dobri tlaky ted mnel 440000 s pravidelnou udrzbou a chrochta vesele dal chce to jen vse kvalitni a dobre nastaveny zadny drasticky prodlouzeni doby vstriku kdyz je motor ok tak to vydrzi
K tématu:Jak píše Reesha, 1Z vstřiky z 81kW vydržej, sám je tam mám, sice v AHU ale starým + powerbox cca 120PS. Najeto s tím 60tkm a zatím v poho.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
mam ten motor jeste ted v garazi a chodil do posledni chvile vyndal jsem ho jen kvuli tomu ze jsem chtel jeste vic tak jsem instaloval jiny z oktavky
kod motoru ma urcite 1z-olej nebral temer vubec(1,5l-10000) mne pride ze komu se ten motor sype ten se o nej asi moc nestara nebo mu blbe prasej spicky sice vim ze ty pisty jsou spatne,ale pisu jen to co se skutecne stalo-bud mam zrovna povedenej kousek,nebo je to zazrak-kdyz jsem ten motor vylepsoval tak jsem nic o spatnych pistech nevedel,ten motor ma tak odhadem 120k protoze 81kw oktavka co ma kamos jela jen o trosku hur
kod motoru ma urcite 1z-olej nebral temer vubec(1,5l-10000) mne pride ze komu se ten motor sype ten se o nej asi moc nestara nebo mu blbe prasej spicky sice vim ze ty pisty jsou spatne,ale pisu jen to co se skutecne stalo-bud mam zrovna povedenej kousek,nebo je to zazrak-kdyz jsem ten motor vylepsoval tak jsem nic o spatnych pistech nevedel,ten motor ma tak odhadem 120k protoze 81kw oktavka co ma kamos jela jen o trosku hur