Boxer 2,0 HDI 62Kw trha se netáhne a syčí. Vyřešeno díky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jasně. V servisu jsem byl a nic tam nezjistili. V peugeotu by to asi vyřešili ale to by byl ranec. Ja samozřejmě vím jak to funguje. Jde jen o to kde to čidlo je a jestli vůbec. Ale když vím že tam je (podle katalogu peugeot service) tak jen zbývá určit kde má být. Protože nejspíš má být v levo(u řidiče) u blatníku nahoře vedle palivového filtru jenže tam je jenom konektor a štefty a nic víc. takže když ho seženu a bude pasovat na konektor bude zbývat jen ho propojit s tlakem turba ale to taky nevím kde to hledat kam se ta hadička napojuje. Proto doufám že tady bude někdo kdo má toto auto a nejlépe pošle fotky. To by mi moc pomohlo.
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jj to je fakt divne. Ale to čidlo tam určitě není. A v katalogu peugeot zase je. Tak je to divné. Každopádně jsem ani nenašel žádné přípojné místo na tu hadici co by k tomu vedla. Na diagnostice se měří tlak a je stále cca980. Jinak to foukání byla prasklá hadice přímo u turba. Taková malá cca 5cm. Nebylo to moc vidět ta prasklina ale nakonec je to opravené. Nicméně pořád trvá závada že se motor při otáčkách na neutrál 2700ot. a v záběru 2200ot. začne zadrhávat a kolísá to na o 300ot. a z výfuku se valí hustý bílý dým. Všechny hodnoty jako teploty atd. jsou na diag v pořádku. Váha ukazuje taky dobře. Při tom na vstřiky jde i při tom kolísání pořád signál změřený přes osciloskop a nevynechává. Takže to ta jednotka nějak řídí to kolísání.
- mich
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 15 úno 2009, 22:44
- Bydliště: Kostelec na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak už jsme přišli na to čím to je. Na potrubí mezi turbem a sáním je taková klapka. omezování turba. Tato klapka se z nějakého důvodu pomalu otevírala a když byla málo otevřená tak to prostě cukalo. Bohužel jsem vzal šroubovák a pokusil se jí otevřít natvrdo ale klapka se rázem asi utrhla a lítá jakoby navolno bez pérka. Nemá někdo zkušenosti s touto klapkou. (jde opravit nebo výměna?) a co riskuju když to nechám nefunkční ale plně otevřené takže to už neškube.
Vyhoď ji ven. Už jsem kvůli tomu dělal 2 motory.vladosr píše:na tej klapke sa zasekava hriadelka , ak to nie je velmi znicene , tak sa to da opravit....obmedzuje ti to vzduch a auto je lenive
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D