je to systém, kterej brání proklouznutí kol při podřazení na kluzku tím, že přidá plyn, když to dělá při brzdění motorem na suchu, bývá často příčinou nestejnej obvod předních a zadních kol
Pleskot píše:Ahoj, a když se to zapnutím klimatizace srovná ? Motor je neklidný za studena, za tepla jenom velmi zřídka "zakopne" na volnoběh. Je to taky 1,9 PD. Jenom přihnout kontakty na vstřikách? V kanálu 13 taky téměř 4 nuly (do +-0,2), akurát spotřeba volnoběh 1,0 l/h ....Děkuji za radu
Kde je teda chyba, ked sa to po zapnuti klimy zlepsi..??
diky za zavedeni temata uplne nekam jinam ale to mi bohuzel nepomuze. Kontakty jsem napruzil a chova se to porad stejne. Nenapada prosim vas jeste nekoho neco? Diky
Kam inam.. Ved sa tu stále rieši to isté...a ty si pisal, ze si to ani s tým zapnutim klimy ani neskusal..
Tak to skus, či sa to nezrovna a potom cakaj na odpoved mistra Humla, co to spôsobuje a prečo to ta klíma ovplyvňuje
tak jsem volal majiteli aby zkusil pustit tu klimu a rek mi ze ani nefunguje ani nefungovala jeste kdyz motor bezel krasne. Co muzu jeste krom tech kontaktu na vstrikach jeste zkusit?
nikdo nic? Zkusil jsem vypnout ESP jestli se nesrovna a nic. Klima zapnout nejde a ani nesla jeste kdys motor nezakopaval. Vstriky ukazujou kolem 0 jen na 3tim valci kolem 1
tak jsem zmeril tlak na tandemu a tlak na 1500 otacek tlak 7 baru. Tak tim bych rek ze odpada tanddem. Tak ze by vstrik? Kazda rada draha,uz fakt nevim co s tim...
sniper-- píše:tak jsem zmeril tlak na tandemu a tlak na 1500 otacek tlak 7 baru. Tak tim bych rek ze odpada tanddem. Tak ze by vstrik? Kazda rada draha,uz fakt nevim co s tim...
a co třeba začít takovýma základníma věcma jako je kontrola tlaků motoru a výměna gumek na vstřikách