NEPRAVIDELNY CHOD 130 PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

NEPRAVIDELNY CHOD 130 PD

Příspěvek od sniper-- »

Ahoj,potreboval bych poradit,resim tu passata rok02 130PD AVF. Studenej nechce chytit a na volnobeh i po zahrati se trepe jak ratlik, Vag sanozdrejme nic nehlasil,pole 13 hodnoty Ok,teda vse kolem + - 0 ale v poli 15 to ukazuje vstrik.mnozstvi max do 2ml/g a aktualni spotreba skace z 0 na 0,2 !! Cerpadlo v nadrzi sice nedela ten povestnej prujmovej zvuk ale po otoceni klicku davku nafty vycerpa. Filtr jsem vyloucil,protoze v kopci pod plynem jede normalne a ani neskubne.Nenapada nekoho neco?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

konektor na vstřiku ?
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

to mi taky napadlo, je mozny ale ze by v tom pripade kanal 13 ukazoval vsechy pole? Nebo by tam byla nejaka hodnota... Je fakt ze tam byla u jednoho vstriku 0,0 a ani to nijak nekolisalo. Ale chova se to tak jako kdyby tu a tam jeden valec vynechaval
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
pit00
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 17 črc 2008, 06:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od pit00 »

Nejdříve se mrkni na ty konektory na vstřikovačích..........
BMW Z3 2.8
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

hmm, kamos mal minule velmi podobny problem co robili v servise, teda aspon priznaky podobne a nakoniec to bolo turbo, vravel ze sam sa s tym nestretol este ani nechapal - bola zlomena hriadelka, na jednej strane chytil vrtulku a na druhej zatocil a este zaujimavejsie bolo ze auto ani neslo tak zle ako bez turba :?
Snad to nebude tvoj pripad.
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Tomu se mi ani verit nechce ze by to mohlo jezdit :o K tem kontaktum u vstriku,je mozny kdyby to vynechavalo diky nim,ze by to Vag nehlasil v pameti zavad?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

sniper-- píše:Tomu se mi ani verit nechce ze by to mohlo jezdit :o K tem kontaktum u vstriku,je mozny kdyby to vynechavalo diky nim,ze by to Vag nehlasil v pameti zavad?
vag to nutně zaregistrovat nemusí,muže se tam jednat jen o přechodovej kontakt napi*u a "zakopává" to i když se to ohřeje? nebo je to lepší
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Za studena sem to neslysel ale prej to dyl startuje a dela to i za studena. Jediny na co jsem ve Vagu prisel byla ta aktualni spotreba 0,0 az 0,2 a vstrij.mnozstvi 2,0 pritom by to melo bejt spotreba kolem 0,8 a vstrik mn. kolem 6mlg ze?
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

Jestli mohu, rád bych se taky zeptal. Na moji octavii to občas začne lehce pocukávat při 3500ot, dělalo to tak jednou týdně a jen na trojku a dnes jsem předjížděl co se dalo a na čtyřku to při 150 začlo cukat asi ve vteřinových intervalech. Ve vagu mám poruchu snímače abs na zadnim L kole. Ta tam zůstává a byla tam ještě jedna a to nějaká chyba u ř.j, ale ta šla vymazat. Může to být palivákem?
Alhambra 4Drive, 2.0 TDCi 130kw, 417Nm
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

sniper-- píše:Za studena sem to neslysel ale prej to dyl startuje a dela to i za studena. Jediny na co jsem ve Vagu prisel byla ta aktualni spotreba 0,0 az 0,2 a vstrij.mnozstvi 2,0 pritom by to melo bejt spotreba kolem 0,8 a vstrik mn. kolem 6mlg ze?
zkontoluj jestli jsou tam vstřiky k jednotce motoru jaký mají být ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

rek bych ze urcite,to auto normalne doposledka jezdilo krasne....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a když se třeba pustí klima, zvedne se vstřikovaná dávka, nesrovná se ten chod?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak to se priznam ze jsem nezkousel.....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Pleskot
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 dub 2009, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pleskot »

Ahoj, a když se to zapnutím klimatizace srovná ? Motor je neklidný za studena, za tepla jenom velmi zřídka "zakopne" na volnoběh. Je to taky 1,9 PD. Jenom přihnout kontakty na vstřikách? V kanálu 13 taky téměř 4 nuly (do +-0,2), akurát spotřeba volnoběh 1,0 l/h ....Děkuji za radu
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

Snáď bude niekto vedieť poradiť....AVF-ko, pri brzdení motorom občas šklbne, evidentne vstrekne aj vtedy, keď by nemal, na palubáku poskočí spotreba z 0,0 na 0,2, potom sa zase vráti na nulu, objavuje sa to náhodne. Pri zrýchľovaní, alebo ustálenej jazde bez problémov. Pretrvalo aj po výmene dvojhmoty.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“