Stránka 2 z 4
Napsal: 08 zář 2011, 15:34
od Huml
asi zasahuje MSR
Napsal: 08 zář 2011, 16:46
od Spectre868
MSR??
Napsal: 08 zář 2011, 18:55
od Huml
je to systém, kterej brání proklouznutí kol při podřazení na kluzku tím, že přidá plyn, když to dělá při brzdění motorem na suchu, bývá často příčinou nestejnej obvod předních a zadních kol
Napsal: 08 zář 2011, 19:01
od Marek_A4
Pleskot píše:Ahoj, a když se to zapnutím klimatizace srovná ? Motor je neklidný za studena, za tepla jenom velmi zřídka "zakopne" na volnoběh. Je to taky 1,9 PD. Jenom přihnout kontakty na vstřikách? V kanálu 13 taky téměř 4 nuly (do +-0,2), akurát spotřeba volnoběh 1,0 l/h ....Děkuji za radu
Kde je teda chyba, ked sa to po zapnuti klimy zlepsi..??
Napsal: 09 zář 2011, 05:51
od sniper--
diky za zavedeni temata uplne nekam jinam ale to mi bohuzel nepomuze. Kontakty jsem napruzil a chova se to porad stejne. Nenapada prosim vas jeste nekoho neco? Diky
Napsal: 09 zář 2011, 12:28
od Marek_A4
Kam inam..

Ved sa tu stále rieši to isté...a ty si pisal, ze si to ani s tým zapnutim klimy ani neskusal..
Tak to skus, či sa to nezrovna a potom cakaj na odpoved mistra Humla, co to spôsobuje a prečo to ta klíma ovplyvňuje

Napsal: 13 zář 2011, 05:51
od sniper--
tak jsem volal majiteli aby zkusil pustit tu klimu a rek mi ze ani nefunguje ani nefungovala jeste kdyz motor bezel krasne. Co muzu jeste krom tech kontaktu na vstrikach jeste zkusit?
Napsal: 13 zář 2011, 18:04
od sniper--
nikdo nic? Zkusil jsem vypnout ESP jestli se nesrovna a nic. Klima zapnout nejde a ani nesla jeste kdys motor nezakopaval. Vstriky ukazujou kolem 0 jen na 3tim valci kolem 1
Napsal: 13 zář 2011, 18:06
od sniper--
nemoh by byt ko vstrik nebo tandem?
Napsal: 15 zář 2011, 13:23
od sniper--
nikdo zadnej napad?

Napsal: 20 zář 2011, 16:45
od sniper--
tak jsem zmeril tlak na tandemu a tlak na 1500 otacek tlak 7 baru. Tak tim bych rek ze odpada tanddem. Tak ze by vstrik? Kazda rada draha,uz fakt nevim co s tim...
Napsal: 20 zář 2011, 18:53
od Rudolf
mám podobný problém, tady jsem o něm psal:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bkd
ale stále nevyřešen
Napsal: 20 zář 2011, 20:03
od Huml
sniper-- píše:tak jsem zmeril tlak na tandemu a tlak na 1500 otacek tlak 7 baru. Tak tim bych rek ze odpada tanddem. Tak ze by vstrik? Kazda rada draha,uz fakt nevim co s tim...
a co třeba začít takovýma základníma věcma jako je kontrola tlaků motoru a výměna gumek na vstřikách

Napsal: 20 zář 2011, 21:19
od sniper--
kdyby ty gumky byly KO bylo by nejak poznat treba za by sla nafta nejak razantne do oleje??
Napsal: 20 zář 2011, 22:42
od Huml
gumky můžou být KO a nafta vůbec do oleje jít nemusí