Čištění vstřiků - metoda, která funguje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Funguje to?

Ano, pro? by nem?lo - je to dobr? v?c
47
64%
Ned?lal bych to
14
19%
Mo?n? to funguje, ale je to zbyte?n?
12
16%
 
Celkem hlasů: 73

Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

:oops: (noteeth) nie som automechanik. Ď.
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud sděláš horní dekl na čerpadle tak hodně často je tam černo, jak na deklu tak na nastavovači,

můj názor je že ten bordel černý je právě z toho deklu ;)
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

slovacek.milos píše:pokud sděláš horní dekl na čerpadle tak hodně často je tam černo, jak na deklu tak na nastavovači,

můj názor je že ten bordel černý je právě z toho deklu ;)
Myslím, že tady kucí řeší PD... ;)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Primárně je to zkoušeno na PD, ale mě zajímá především rotačka. Takže můžeme diskutovat nad oběma možnostmi.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 05 zář 2011, 12:20, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Odpovědi: 0
Registrován: 09 zář 2010, 19:53

Příspěvek od dj_novys »

a už to někdo zkoušel na rotačkách??mám TDI 81kw rotačku a chtěl bych to preventivně udělat taky...Díky
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5072
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Do prázdné nádrže (15litrů) dát 0,5l VIFu,najet 5-10km,aby se VIF dostal do systému,nechat přes noc působit a ráno normálně řádně protáhnout.Jsou-li vstřiky po mech.stránce dobré,toto pomůže.Viz. Seat,ani nevím,kde měl vstřiky(zůstali originál po celou dobu)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já vím jedno že pokud budeš mít zakarbonované špičky trysek tak ten karbon neodstraní tímto způsobem ani svatý petr,

a u rotaček něco bez okorevize jen tak rozpouštět, to přímo varuju,
půl čerpadla může být zalité vodou
na deklu a hejbli nastavovače 3mm vsrtva sajrajtu,

PD jsem nikdy nespravoval,

u CR bych se do toho taky nepouštěl něco čistit, čerpadlo bývá i orezlé, pokud se něco uvolní a navštíví vstřik tak to špatně skončí,

jak zde někdo psal že ve vestřiku se vymění nějaké silonové těsnění za pár kaček a jede to dál tak ten pravněpodobně držel v ruce jen vlastní vstřikovač co má od přirození ;)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ja som to dnes odskusal, motor v podpise.
Zimny VIF s naftou v pomere 4:1, auto som nechal klepat hodinu na volnobehu a ckazdych 10 min som mu trochu slapol na krk.
VIF zo spiatocky bol po hodine stale cisty, bez zakalenia.
Robil som to kvoli cerpadlu, na volnobehu trochu kolisali otacky -+20otacok, tak preventivne som to skusil a zatial nelutujem.

http://www.youtube.com/watch?v=L8E8q_eCaaU

Filter som dal na privod, nie na spiatocku, myslim ze je to efektivnejsie, lebo nejde do cerpadla tolko bubliniek ked sa to zacne penit.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jak tak nad tím přemýšlím, dát filtr na zpátečku je totiž blbě. Ve zpátečce je tlak a hrozí roztržení filtru. V přívodním potrubí je mírný podtlak a to by filtru vadit nemělo. Takže asi jsi to udělal lépe.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Marek77 píše:Jak tak nad tím přemýšlím, dát filtr na zpátečku je totiž blbě. Ve zpátečce je tlak a hrozí roztržení filtru. V přívodním potrubí je mírný podtlak a to by filtru vadit nemělo. Takže asi jsi to udělal lépe.....
;) , dal som benzinovy, je jemnejsi a kupil som co najvacsi lebo vacsia plocha rychlejsie filtruje(mensie riziko pretrhnutia)...
toto som este nasiel na webe:
http://www.youtube.com/watch?v=G1qgF_jM ... =relatedam vediet

Dnes sa este chystam na PICASSO 2.0 HDi, pak dam vediet
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ten paliváček měl ucpaný sádlem,

tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany

pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm ;)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,

tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany

pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm ;)
doufám že ses moc nelekl (noteeth)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,

tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany

pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm ;)
PET 12 barov udrzi...
inak na to picasso kaslem, milos ma pravdu, moze sa uvolnit nejaky vacsi kus sajrajtu a ostane vysiet v spicke, so svojim autom by som to zopakoval kludne aj 100krat, ale cudzie si na triko nevezmem, pri tychto pokusoch je vzdy neake riziko a kazdy sa moze rozhodnut sam v ramci svojich moznosti, hlavne financnych ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

A6TDI píše:
slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,

tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany

pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm ;)
doufám že ses moc nelekl (noteeth)
mne prdla v ruke napustena 3/4 vodou, som sa smiechu nezdrzal (crazy)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Odpovědi: 0
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

asi trosku od veci, ale odkedy ma 110kw ostru vacku? (crazy)
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“