Tak jsem asi uvařil nezničitelnýho Mercedesa :-(

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Stewa píše:Ráno se studeným motorem naskočil na brnknutí. 3km do práce bez problému, jízda jako v peřince.
Asi mu prospělo těch 30l RO, kterým se ten sajrajt ještě včera naředil.
neuvěřitelný!!!! :?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

koule píše:
Stewa píše:Ráno se studeným motorem naskočil na brnknutí. 3km do práce bez problému, jízda jako v peřince.
Asi mu prospělo těch 30l RO, kterým se ten sajrajt ještě včera naředil.
neuvěřitelný!!!! :?
Nojo, poctivej němčour (rofl) Dneska zase dostal pár litrů friťáku s něčím černým z garáže :-D Už jen čekám až chcípne
Mercedes-Benz W210 300D
ToLa
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 19 bře 2007, 09:24
Odpovědi: 0
Bydliště: zásada

Příspěvek od ToLa »

S W124 mam najeto na slunečnici cca 60tis v jednom, poté cca 50tis v druhém, kde je dalších cca 20tis na hydrauliku. Poté odešli vstřiky (celkem mělo auto 400 000km)

Na 100D (240D) mam najeto cca 25tis taktéž na čistou hydrauliku a žádný problém.

Čistou hydraulikou myslim, to že to neředim naftou, jinak je vyjetá...

Každých cca 2tis km měním filtr a jednou za rok-dva vyčistím hlavní filtr v nádrži. Jinak nemam na autě žádnou upravu. Na hydrauliku startuju, předehřev nemam.
V zimě leju cca 10 benzínu na 50 hydrauliky nebo slunečnice, sem tam přidám naftu, když je už velká zima (-10 a méně)

Tyhle motory vydržej hodně... Když se nechá každých cca 30-50tis km udělat repas vstřiků(cca 2tis kč) tak to je "nesmrtelný"
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Stewa píše:
koule píše:
Stewa píše:Ráno se studeným motorem naskočil na brnknutí. 3km do práce bez problému, jízda jako v peřince.
Asi mu prospělo těch 30l RO, kterým se ten sajrajt ještě včera naředil.
neuvěřitelný!!!! :?
Nojo, poctivej němčour (rofl) Dneska zase dostal pár litrů friťáku s něčím černým z garáže :-D Už jen čekám až chcípne

K mercedesu ba to chtělo přistupovat trochu s respektem a drobet úcty k těmto vozům typu W123 a W124 by opravdu bylo na místě.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Pavel píše:
Stewa píše:
koule píše: neuvěřitelný!!!! :?
Nojo, poctivej němčour (rofl) Dneska zase dostal pár litrů friťáku s něčím černým z garáže :-D Už jen čekám až chcípne

K mercedesu ba to chtělo přistupovat trochu s respektem a drobet úcty k těmto vozům typu W123 a W124 by opravdu bylo na místě.
A jak to myslíš? Když to na to jede nejlíp tak proč mu to nenadělit a šetří to prachy.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Ono je rozdíl jestli tam leješ olej nebo sajrajt, taky všechno dlouhodobě nevydrží a takovýto motor nikdo zas dalších sto let nevymyslí. samozřejmě je to jeho auto a může si dělat co chce, jen jsem vždycky nerad když se něco ničí typem zkoušet co vydrží, zvlášt taková to geniální věc.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Pavel píše:Ono je rozdíl jestli tam leješ olej nebo sajrajt, taky všechno dlouhodobě nevydrží a takovýto motor nikdo zas dalších sto let nevymyslí. samozřejmě je to jeho auto a může si dělat co chce, jen jsem vždycky nerad když se něco ničí typem zkoušet co vydrží, zvlášt taková to geniální věc.
Úctu a respekt si zaslouží, když jezdí na takový sajrajty co do něj byly nalitý. Byl to jen krátkodobý test, co ten motor opravdu vydrží a on to zvládl, i když ted podstatne hůře startuje a více kope. Jak to všechno vyjezdím, tak vyměním filtry s olejem a do nádrže půjde jen nafta s VIF.. a semtam nějaký ten litřík RO když bude v akci :-)
Mercedes-Benz W210 300D
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Registrován: 13 črc 2006, 10:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel »

Fakt nevím čím pak chcete jezdit až tyhle mercedesy se zničej nebo dosloužej...............
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Pavel píše:Fakt nevím čím pak chcete jezdit až tyhle mercedesy se zničej nebo dosloužej...............
Musíš si je nakoupit do zásoby. (noteeth) (noteeth)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jízda na sajrajty spravidla končítak že má motor potíže s přísunem paliva ;)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

slovacek.milos píše:jízda na sajrajty spravidla končítak že má motor potíže s přísunem paliva ;)
A nejde nastartovat :-D
Mercedes-Benz W210 300D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Stewa píše:
slovacek.milos píše:jízda na sajrajty spravidla končítak že má motor potíže s přísunem paliva ;)
A nejde nastartovat :-D
já mám v nádrži taky pěkný blivajz, ve flašce za oknem to ráno vypá příšerně ale motor zatím jede ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“